Сред многото класации на автомобили - за продажби, сигурност, качество, удовлетвореност от покупката и други, попада и тази за най-лоялни клиенти на отделните марки. Изследването ежегодно се провежда от изданието Edmund's, като целта му е да покаже кои хора остават верни на една и съща марка автомобили, и кои я сменят. Така се оценява и качеството на моделите, които предлагат различните производител.
Предлагаме ви петте марки с най-лоялни клиенти, както и петте, при които собствениците предпочитат да вземат автомобил от друг бранд, тъй като явно не са доволни от качеството. Трябва да уточним, че изследването е за американския пазар.
НАЙ-ЛОШИТЕ 5. Fiat: 22%
И тук решаваща роля играе малката гама модели, предлагана от компанията. Проблемите с Fiat са като тези на партньора Chrysler, за който вече стана дума. Всъщност, единствената марка от концерна FCA, която се представя сравнително удачно към момента, е Jeep, където лоялността на клиентите достига 44%.
И тук решаваща роля играе малката гама модели, предлагана от компанията. Проблемите с Fiat са като тези на партньора Chrysler, за който вече стана дума. Всъщност, единствената марка от концерна FCA, която се представя сравнително удачно към момента, е Jeep, където лоялността на клиентите достига 44%.