Сред многото класации на автомобили - за продажби, сигурност, качество, удовлетвореност от покупката и други, попада и тази за най-лоялни клиенти на отделните марки. Изследването ежегодно се провежда от изданието Edmund's, като целта му е да покаже кои хора остават верни на една и съща марка автомобили, и кои я сменят. Така се оценява и качеството на моделите, които предлагат различните производител.
Предлагаме ви петте марки с най-лоялни клиенти, както и петте, при които собствениците предпочитат да вземат автомобил от друг бранд, тъй като явно не са доволни от качеството. Трябва да уточним, че изследването е за американския пазар.
Проучването показва, че при масовите марки добре се представят Hyundai и Kia, които са съвсем близо до Топ 5. Брандове като Ford, Mazda и Jeep са по средата, докато Mini, Buick и GMC са в дъното.
Експертите от Edmund's са сравнили резултатите от 2017 с тези от 2007 г., за да разберат кои производители увеличават клиентите си и кой губят доверие. Най-голям ръст за 10 години записват Subaru, Mazda, Mini, Jeep и Kia, докато на обратния полюс са Dodge и Chrysler.