Сред многото класации на автомобили - за продажби, сигурност, качество, удовлетвореност от покупката и други, попада и тази за най-лоялни клиенти на отделните марки. Изследването ежегодно се провежда от изданието Edmund's, като целта му е да покаже кои хора остават верни на една и съща марка автомобили, и кои я сменят. Така се оценява и качеството на моделите, които предлагат различните производител.
Предлагаме ви петте марки с най-лоялни клиенти, както и петте, при които собствениците предпочитат да вземат автомобил от друг бранд, тъй като явно не са доволни от качеството. Трябва да уточним, че изследването е за американския пазар.
НАЙ-ВЕРНИТЕ 3. Honda: 60%
На трета позиция е още една японска марка, при която 60% от клиентите се връщат при покупка на нов автомобил. Това се дължи до голяма степен на модели като Accord и Civic, които са се доказали през годините. Добре се приемат също малкият Fit и големият Odyssey. А за CR-V няма нужда да се споменава.
На трета позиция е още една японска марка, при която 60% от клиентите се връщат при покупка на нов автомобил. Това се дължи до голяма степен на модели като Accord и Civic, които са се доказали през годините. Добре се приемат също малкият Fit и големият Odyssey. А за CR-V няма нужда да се споменава.