Сред многото класации на автомобили - за продажби, сигурност, качество, удовлетвореност от покупката и други, попада и тази за най-лоялни клиенти на отделните марки. Изследването ежегодно се провежда от изданието Edmund's, като целта му е да покаже кои хора остават верни на една и съща марка автомобили, и кои я сменят. Така се оценява и качеството на моделите, които предлагат различните производител.
Предлагаме ви петте марки с най-лоялни клиенти, както и петте, при които собствениците предпочитат да вземат автомобил от друг бранд, тъй като явно не са доволни от качеството. Трябва да уточним, че изследването е за американския пазар.
НАЙ-ВЕРНИТЕ 2. Subaru: 61%
Собствениците на Subaru също са много лоялни към марката, тъй като обичат практичните автомобили с по-обикновен дизайн. Важна роля за избора им играе и системата за задвижване на четирите колела, която се доказала във времето. Интересното е, че лоялността им е насочена към всички модели - както към спортните WRX и BRZ, ежедневните Outback и Legacy, и кросоувърите XV и Forester.
Собствениците на Subaru също са много лоялни към марката, тъй като обичат практичните автомобили с по-обикновен дизайн. Важна роля за избора им играе и системата за задвижване на четирите колела, която се доказала във времето. Интересното е, че лоялността им е насочена към всички модели - както към спортните WRX и BRZ, ежедневните Outback и Legacy, и кросоувърите XV и Forester.