fallback

Кои автомобили ще загубим през 2019 г.?

Поне 6 модела отиват в историята и няма да получат наследници

Автомобилната индустрия не стои на едно място. Някои модели слизат от конвейера, а други заемат техните места. За кои автомобили настоящата 2019 г. ще стане последна ?

През юни шведският производител Volvo спира производството на хечбека V40 (на снимката горе), който ще се окаже и последният модел на марката от този клас. Мястото му в гамата на компанията ще заеме електрически SUV с по-големи размери, който е насочен изцяло към европейските пазари. Новият модел ще може да изминава около 300 км с едно зареждане на батериите, обявиха от компанията-производител.

Малко преди това - през месец май, компанията Opel ще приключи с производството на модела си Adam, чиито продажби непрекъснато падат. Неговото място на конвейера ще заеме кросоувърът Grandland X. Подобна съдба ще имат още два модела на германския производител - кабриолетът Cascada и сити-карът Karl, като и тук основната причина са ниските продажби. Нещо повече - тези три модела няма да получат наследници.

На свой ред компанията Volkswagen се готви през юли да се раздели окончателно с New Beetle. Заместникът на легендарния "Бръмбар" се продава все по-слабо, дори на пазара в Щатите, където винаги се е радвал на сериозен интерес. Клиентите обаче предпочитат VW Jetta и Tiguan, което праща New Beetle в историята. "Пенсионирането" на модела беше отбелязано със специална версия в САШ, такава ще се появи и в Япония.

Страната на изгряващото слънце също ще се раздели с един много популярен собствен модел. Компанията Mitsubishi обяви, че спира производството на всъдехода Pajero, който се появи прези 36 години и преживя няколко поколение. На прощаване моделът ще получи финална серия от 1000 бройки.

Изминалата 2018 г. също се оказа последна в живота на няколко модела. BMW обяви раздялата с 6-Series, чието място заеме новата 8-Series. Тя вече се предлага като купе и кабриолет, предстои и излизането на Gran Coupe.

Също така в историята отива популярните в Европа седан и комби Avensis, като техният производител Toyota връща на континента модела Camry.

Снимки: Производителите

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    Авенсиса беше най-доброто в класа си, но Камри е още по-добър модел. Дано да е като американския, а не орязан модел, като за скъсаняците в гАйропа. Хората в хАмерика с тази кола минават милиони мили и всяка година на челните места по здравина и надеждност.
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    Паджеро е голям! не пише с какво го заменят..
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    от 2 000 година волво не е собственост на шведите
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Ако е като американското, ще види продажби през крив макарон.
  • #3
    Шакарон ( преди 5 години )
    Жалко за Авенсис-а, но да се надяваме ,че европейското Камри ще бъде като ХАмериканското.
  • #2
    Полестар ( преди 5 години )
    Електричките настъпват.Стига вече с тия димящи дизеляци/бензиняци
  • #1
    Веско ( преди 5 години )
    Ужаст!
fallback
Последни