Като тийнейджър Джорджето Джуджаро мечтае да бъде художник. Уви, това не са случва - само един поглед към акварелите на младия италианец през 1955 г. води до предложение за работа от Fiat. 44-години по-късно той е обявен за автомобилен дизайнер на века, със забележително портфолио, съдържащо едни от най-емблематичните автомобилни форми, създавани някога. От присъединяването му едва на 21 г. към прочутата дизайнерска къща Bertone, през престоя в Ghia и създаването на собственото студио ItalDesign през 1968 г., кариерата на Джуджаро е поредица от върхове в автомобилната индустрия. Избирането на 10-те му най-добри дизайна не е никак лесно - и има някои модели, които не попаднаха в списък (като Lotus Esprit, BMW M1 и DeLorean DMC 12), но все пак всичко на този свят е субективно.
10 от най-великите модели на Джуджаро (ГАЛЕРИЯ):
От всички проекти на Bertone, с които Джуджаро се занимаваше, той е най-горд от красивото по отношение на пропорциите купе 105 Series Alfa. Показана през 1963 г., идеята е колата да бъде създадена само в един екземпляр, за да се демонстрира уникалната й каросерия. Когато обаче Никола Бертоне я показва на миланските баровци, те отсичат, че тя трябва да влезе в серийно производство. Задвижван от пристрастяващо звучен двукамерен двигател (с обем през годините от 1.3 до 2 литра), малката четириместна кола е винаги била приятна за шофиране. Що се отнася до "черупката", Джуджаро веднъж описа нейната форма като еволюция на много коли, които е проектирал преди, но като се има предвид настоящата компания, това не е лошо нещо. В крайна сметка Джуджаро също става собственик на една Alfa Romeo Giulia GT, но младият дизайнер успява да си я купи едва три години след лансирането й на пазара.