IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Модернизираният Phaeton още по-изпипан и елегантен

Амбициозният проект за създаването на луксозния седан VW Phaeton започна нов етап от своето развитие.

Модернизираният Phaeton още по-изпипан и елегантен
През април беше премиерата на преминалия през фейслифт модел, а сега не след дълго, автомобилът ще бъде на пазарите в Европа и света. 



Volkswagen Phaeton е един от символите на ерата в която VW е управляван от Фердинанд Пих (Ferdinand Piëch). С амбицията да се конкурират луксозните модели на S Mercedes и BMW, беше създаден най-големия и най-скъп модел на Volkswagen за всички времена. 

Първо беше представен като Concept D по време на автомобилния салон във Франкфурт през 1999. Студията беше с каросерия тип liftback, но когато се стигна до серийно производство беше избран класически седан. Интересно е, че оригиналният образ на Concept D през миналата година беше използван от Bugatti 16C Galibier. Phaeton беше представен с уникалния турбодизелов двигател с 10 цилиндъра, а неговата платформа беше използвана за основа и на Bentley Continental. 



Серийната версия на Phaeton се появи през май 2002 г. Сега е вече осма година на пазара, а дизайнът премина през модернизация, под ръководството на новия шеф-дизайнер на VW, Валтер де Силва. Целта на модернизацията е да се комбинират първоначалните идеи с новия фирмен стил. Маската е нова и по-широка, с хоризонтални ребра, а под фаровете (би-ксенонови, също преработени) са диодните дневни светлини. 



Предната броня е осъвременена и има по-спортен вид. Стандартни ще бъдат някои нови системи за безопасност, като снабдения с радар адаптиращ се tempomat (cruise control), системата за „четене” на пътните знаци, за управление на светлините. Диодни са и фаровете за мъгла и мигачите, интегрирани във външните огледала. 



През промени е преминала и задната част на колата. Най-сериозни са те при задните светлини, които са станали изцяло диодни. Променена е и долната част на задната броня. 



В интериора виждаме нова аудиосистема RCD 810 (комбинирана с навигация RNS 810), която има сензорен екран, 30GB harddisk и връзка с интернет. Данните от сателитната навигация се комбинират с тези от системата за „четене” на пътните знаци. Така Phaeton „разпознава” ограниченията в скоростта и други особености на маршрута. 



Двигателите предлагани с луксозния седан остават без промяна – базисен е Phaeton FSI V6 с обем 3.6 литра и мощност 206 kW със система за директно впръскване на горивото. Следва Phaeton V8 с обем 4.2 литра и мощност 246 kW с многоточково впръскване на горивото, а на върха е Phaeton W12 с обем 6.0 литра и мощност 331 kW. 



Единственият предлаган турбодизел е TDI с обем 3.0 литра и мощност 176 kW. Phaeton е стандартно с автоматична трансмисия с шест степени, а във версията с двигател W12 трансмисията е с пет степени.  
0 от 500
  • #18
    4 rate up comment 1 rate down comment
    incompetent ( преди 15 години )
    И на мене ми харесва тази кола по принцип, особено 5-литровият турбодизел. Всичко е наред, но 2 забележки от моя страна:1) Интериорът е доста години назад. Претрупан, с ужасен скоростен лост, много бутони и шарения. Доста на американски бие.2) Задните светлини в профил изглеждат ниско. По-хубаво щеше май да бъде, ако ги бяха вдигнали леко нагоре.Иначе е добра машина, мамка й :)
  • #17
    6 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Фаетона винаги е бил по-добър автомбил, отколкото е бил пазарният му успех. Напълно е засенчен от брат'чеда А8, с който между другото не са съвсем близки роднини (А8 е на алуминиева платформа). Този късен напън за освежаване е единствено и само заради Китай, където модела има добър успех. Тук обаче не може на времето, а сега вече е задминат и технологично, не само имиджово.
  • #16
    8 rate up comment 10 rate down comment
    САВАТА до асд ( преди 15 години )
    Не искам да ти влизам в кошмарния ФИЛМ ! Т-В-О-Й СИ Е !Аз никой не обиждам! А ти ?!?Ти затова ли влезна тук?!? Не да дадеш мнение:за или против,не да оставиш рисунка;снимка;клип,каквото и да е-да епозитивно! Добре ми каза,че задницатане ти харесва,моля нямам против...,но:-"Хахахаха недей" и "Тоя път се изложи с ...",това което си добавил говори за злоба или завист,или незнам....Кой се излага по тоя начин?!?...Пиши си,не ми пречиш,но не ставаш за събеседване!Не е моя филм!
  • #15
    8 rate up comment 3 rate down comment
    magelan05 ( преди 15 години )
    ABE PHAETONA NQKAK SI NE GO WAZPRIEMAM KATO SUPER LUXOZNA LIMUZINA,PROSTO LUXOZNO VW E DOSTA TRUDNO ZA WUZPRIEMANE,TO I ZATOWA NE SE KUPUWA KOLKOTO KONKURENCIQTA.INA4E KOLATA SI STRUWA,NQMA SPOR,SAMO EMBLEMATA KARA 4OWEK DA NE ISKA DA SI Q WZIMA.
  • #14
    15 rate up comment 6 rate down comment
    XX ( преди 15 години )
    верно много им личи на вагените,че са в криза - W12 пък с 5 скорости,.... V8 мотора не е с директно впръскване,а уж им е топ-лимузината...!?! освен,че са я напълнили с диоди,нищо иновативно няма.Ако диодите се иновация за топ-лимузина.Това показва състоянието на Фолксаген.С трици маймуни....
  • #13
    7 rate up comment 7 rate down comment
    X ( преди 15 години )
    Tova ne e kola zakarane, tova e kola za vozene.Ako iskate da q karate - stanete shofiori. Az iskam da me vozqt v neq :PSushtata e situaciqta s S klasata, 7cata, A8cata, Phantoma, Maybacha i tn.
  • #12
    11 rate up comment 15 rate down comment
    асд ( преди 15 години )
    Хахахаха недей, се едно има уста на задницата....Тоя път се изложи с пейнта...
  • #11
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Иво ( преди 15 години )
    Харесва ми,че цялата сила и лукс на този автомобил са изключително сдържани и непоказни.Няма нищо крещящо,виж колко съм мощен :) само малкото надписче отзад W12 трябва да ви светне,че не е много слабичък :)
  • #10
    14 rate up comment 14 rate down comment
    САВАТА ( преди 15 години )
    Не искам да споря с никой!Всеки е прав всвоите възгледи!...Лично за мен,нищо не са направили!Ето как си го представях,хем да прилича на стария,хем да е радостно агресивен и разсчупен-отпред : http://pics.data.bg/categories/1/общи/931daed42f03f6801c386dadfd56fb32/mini_phbmpотдзад: http://pics.data.bg/categories/1/общи/45ed40e14e97a0b562097dd5a04ab3ab/mini_ph1bmp
  • #9
    9 rate up comment 3 rate down comment
    avg ( преди 15 години )
    Mmm Novata Karuca e mn luksozna