IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Модернизираният Phaeton още по-изпипан и елегантен

Амбициозният проект за създаването на луксозния седан VW Phaeton започна нов етап от своето развитие.

Модернизираният Phaeton още по-изпипан и елегантен
През април беше премиерата на преминалия през фейслифт модел, а сега не след дълго, автомобилът ще бъде на пазарите в Европа и света. 



Volkswagen Phaeton е един от символите на ерата в която VW е управляван от Фердинанд Пих (Ferdinand Piëch). С амбицията да се конкурират луксозните модели на S Mercedes и BMW, беше създаден най-големия и най-скъп модел на Volkswagen за всички времена. 

Първо беше представен като Concept D по време на автомобилния салон във Франкфурт през 1999. Студията беше с каросерия тип liftback, но когато се стигна до серийно производство беше избран класически седан. Интересно е, че оригиналният образ на Concept D през миналата година беше използван от Bugatti 16C Galibier. Phaeton беше представен с уникалния турбодизелов двигател с 10 цилиндъра, а неговата платформа беше използвана за основа и на Bentley Continental. 



Серийната версия на Phaeton се появи през май 2002 г. Сега е вече осма година на пазара, а дизайнът премина през модернизация, под ръководството на новия шеф-дизайнер на VW, Валтер де Силва. Целта на модернизацията е да се комбинират първоначалните идеи с новия фирмен стил. Маската е нова и по-широка, с хоризонтални ребра, а под фаровете (би-ксенонови, също преработени) са диодните дневни светлини. 



Предната броня е осъвременена и има по-спортен вид. Стандартни ще бъдат някои нови системи за безопасност, като снабдения с радар адаптиращ се tempomat (cruise control), системата за „четене” на пътните знаци, за управление на светлините. Диодни са и фаровете за мъгла и мигачите, интегрирани във външните огледала. 



През промени е преминала и задната част на колата. Най-сериозни са те при задните светлини, които са станали изцяло диодни. Променена е и долната част на задната броня. 



В интериора виждаме нова аудиосистема RCD 810 (комбинирана с навигация RNS 810), която има сензорен екран, 30GB harddisk и връзка с интернет. Данните от сателитната навигация се комбинират с тези от системата за „четене” на пътните знаци. Така Phaeton „разпознава” ограниченията в скоростта и други особености на маршрута. 



Двигателите предлагани с луксозния седан остават без промяна – базисен е Phaeton FSI V6 с обем 3.6 литра и мощност 206 kW със система за директно впръскване на горивото. Следва Phaeton V8 с обем 4.2 литра и мощност 246 kW с многоточково впръскване на горивото, а на върха е Phaeton W12 с обем 6.0 литра и мощност 331 kW. 



Единственият предлаган турбодизел е TDI с обем 3.0 литра и мощност 176 kW. Phaeton е стандартно с автоматична трансмисия с шест степени, а във версията с двигател W12 трансмисията е с пет степени.  
0 от 500
  • #38
    10 rate up comment 1 rate down comment
    manivelta do L.Z. ( преди 15 години )
    Аз също ти желая здраве и успех в живота.
  • #37
    7 rate up comment 2 rate down comment
    NIVOLTO do manivelt ( преди 15 години )
    Taman ste si legna po rano ! Stom si tykste pocneh da besneeh !!!Niamam rabota pri besnite !Nemisli,che i drygite ne sa te raskrili,mojeh da piheh s kolkoto si iskah imena,no zlobnia xarakter te izdava.
  • #36
    7 rate up comment 4 rate down comment
    L.Z. do manivelta ( преди 15 години )
    IZDADE LI ZE ANONIMNIKO !BADI ZDRAV,OZTAVIAM TE.VSE NIAKADE TRIABVA DANAMIRAH MIASTO DA ISPAKNEH,KATO NE MOJEH V JIVOTA.VINAGI SI SARDIT V KOMENTARITE.I NIKOGA NE KAZVAH NESTO DOBRO NA COVEKA KOITO PIHE OTSRESTA. TAKA STE SE REVARNEH V TOVA KOETO VECHE SE PREVRASTAH ! IZLIZAM,DEISTVAI !
  • #35
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Г.Ставрев до slr ( преди 15 години )
    тежко детство ли имаш?или нещо ти тежи?И те излових,пишеш от няколко имена.затова не ми се влиза тук!такива комплексирани страхливци пишещи от сто имена,развалят колегиалния спорл.щастлив ли си такъв какъвто си?едва ли!злобата притиска сърцето!!!айде като излезнеш,да влезна аз да питам нещо колегите.че ако си тук,ще четеш ще се тресеш от злоба,ще пишеш с 100 имена и ще пропадаш като човек.
  • #34
    5 rate up comment 14 rate down comment
    manivelta do L.Z. ( преди 15 години )
    Ами като гледам как пишеш,не си нищо повече от една *** неграмотна.
  • #33
    10 rate up comment 24 rate down comment
    slr ( преди 15 години )
    САВА, нищо лично, но си страшно некадърен. Надявам се "проектите" ти да не са на сериозно
  • #32
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    100 коня по малко, а направо му скъса гащите. Ето го великото рс6 http://vbox7.com/play:3daad4a8на тъпите вагини(***)
  • #31
    10 rate up comment 7 rate down comment
    КЛОД МОНЕ ( преди 15 години )
    ПИШЛЕМЕТААААААААААА СТИГА ДРАСКАХТЕ ВЕ,КАТО СТЕ ГОЛЕМИ ДИЗАЙНЕРИ ХОДЕТЕ В ЯПОНИЯ,ГЕРМАНИЯ И СЕ ДОКАЖЕТЕ,какво все преправяте, то не остана тема без да се преправи някоя кола.И ЧЕСНО ЗА МЕН ЛИЧНО ТОВА КОЕТО ПРАВИТЕ ЯКО СМЪРДИ.ЕДИН ДИЗАЙНЕР РИСУВА-НАРИСУВАЙТЕ И ВИЕ НЕЩО НОВО,НАЛИ СТЕ ТАЛАНТИ....
  • #30
    10 rate up comment 4 rate down comment
    L.Z. do Анонимен ( преди 15 години )
    CHAKAM,NESTO TOGAVA TI DA POKAJEH .ZASTOTO AZ ZE INTERESYVAM I KRITIKYVAM,NONE OBIJDAM.ZAMO NE MI PROBYTVAI CHYJDI RISYNKI,ZAZTOTO LESNO STE PROVERIA OT KOIZAIT ZA ! PROVERIAVAM NA VSICKI,DA NE ME PRAVI NIAKOI NA ***.AIDE PROFESORE.AMAN OT KOMLEKSARI. CHAKAM.AKO OBIJDAHPAK,SI IASEN I PROZRACHEN .MALOCENNIK.
  • #29
    4 rate up comment 3 rate down comment
    NIVOLTO do Анонимен ( преди 15 години )
    Oxo,oste edin DEPRESIRAN !!!Tyk ychastvame koi s kakvoto moJe,maniaci sme na tema koli!A ti se vrasvahqvse edno niakoi te e obidil !Zasto !!! ZLOBEN li si ili s nesto otblaskvah Jenite,che si tolkova iznerven !!!Niakoi obidi li te ! tolkova li za ti vazmoJnostite,che ZaviJdah na xorata. Mai ste si stasliv,ako drygite sa zle !!!