IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Модернизираният Phaeton още по-изпипан и елегантен

Амбициозният проект за създаването на луксозния седан VW Phaeton започна нов етап от своето развитие.

Модернизираният Phaeton още по-изпипан и елегантен
През април беше премиерата на преминалия през фейслифт модел, а сега не след дълго, автомобилът ще бъде на пазарите в Европа и света. 



Volkswagen Phaeton е един от символите на ерата в която VW е управляван от Фердинанд Пих (Ferdinand Piëch). С амбицията да се конкурират луксозните модели на S Mercedes и BMW, беше създаден най-големия и най-скъп модел на Volkswagen за всички времена. 

Първо беше представен като Concept D по време на автомобилния салон във Франкфурт през 1999. Студията беше с каросерия тип liftback, но когато се стигна до серийно производство беше избран класически седан. Интересно е, че оригиналният образ на Concept D през миналата година беше използван от Bugatti 16C Galibier. Phaeton беше представен с уникалния турбодизелов двигател с 10 цилиндъра, а неговата платформа беше използвана за основа и на Bentley Continental. 



Серийната версия на Phaeton се появи през май 2002 г. Сега е вече осма година на пазара, а дизайнът премина през модернизация, под ръководството на новия шеф-дизайнер на VW, Валтер де Силва. Целта на модернизацията е да се комбинират първоначалните идеи с новия фирмен стил. Маската е нова и по-широка, с хоризонтални ребра, а под фаровете (би-ксенонови, също преработени) са диодните дневни светлини. 



Предната броня е осъвременена и има по-спортен вид. Стандартни ще бъдат някои нови системи за безопасност, като снабдения с радар адаптиращ се tempomat (cruise control), системата за „четене” на пътните знаци, за управление на светлините. Диодни са и фаровете за мъгла и мигачите, интегрирани във външните огледала. 



През промени е преминала и задната част на колата. Най-сериозни са те при задните светлини, които са станали изцяло диодни. Променена е и долната част на задната броня. 



В интериора виждаме нова аудиосистема RCD 810 (комбинирана с навигация RNS 810), която има сензорен екран, 30GB harddisk и връзка с интернет. Данните от сателитната навигация се комбинират с тези от системата за „четене” на пътните знаци. Така Phaeton „разпознава” ограниченията в скоростта и други особености на маршрута. 



Двигателите предлагани с луксозния седан остават без промяна – базисен е Phaeton FSI V6 с обем 3.6 литра и мощност 206 kW със система за директно впръскване на горивото. Следва Phaeton V8 с обем 4.2 литра и мощност 246 kW с многоточково впръскване на горивото, а на върха е Phaeton W12 с обем 6.0 литра и мощност 331 kW. 



Единственият предлаган турбодизел е TDI с обем 3.0 литра и мощност 176 kW. Phaeton е стандартно с автоматична трансмисия с шест степени, а във версията с двигател W12 трансмисията е с пет степени.  
0 от 500
  • #48
    8 rate up comment 12 rate down comment
    ! ( преди 15 години )
    фантастичен автомобил, който е имал шастието да седне или да се повози в това чуди на техниката, ще го потвърди.Вярвм, че новият ще е още по добър.Страхотен комфорт и лукс съчетан с екстремно високи технологии !лайнарите с пръдливите 20 годишни бмв-та и да се *** от яд нищо няма да променят с глупостите дето са изписали
  • #47
    12 rate up comment 2 rate down comment
    OPC ( преди 15 години )
    хахах окей нека се облягам на него ама ако я караш хич няма да ти е зле :)..Според мен колата си е много прилична и си има почитатели, както всички марки и модели.
  • #46
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Тоя лост за скорости като го видя и ми става лошо!Да се облягаш на него ли са го направили.......
  • #45
    11 rate up comment 4 rate down comment
    L.Z do КЛОД МОНЕ ( преди 15 години )
    'ПИШЛЕМЕТААААААААААА' -TOVA TI LI SI? 'ЛИЧНО ТОВА КОЕТО ПРАВИТЕ ЯКО СМЪРДИ.'- -TOVA TI LI SI?VIJ SE KAK ZAPOCNA !SEGA SE OPRAVDAVAH !KADE TI E DOSTOINSTVOTO , CHESTA ?!? NIAMAM RABOTA TYKA !OKOLO TEBE IMA TAKIVA KATO TEBE ****
  • #44
    5 rate up comment 20 rate down comment
    НА КЛОД МОНЕ БАБАТА ( преди 15 години )
    ТОВА ЧЕ НА ОПРЕДЕЛЕН ЧОВЕК НЕЩО НЕ МУ ХАРЕСВА НЕ ЗНАЧИ ЧЕ ТОЗИ ЧОВЕК Е ЗЛОБЕН,ТОВА ЧЕ ЧОВЕК СИ ИЗКАЗВА МНЕНИЕТО, ОТНОВО НЕ ГО ПРАВИ ЗЛОБЕН,ПО ТВОЯТА ЛОГИКА И ТИ СИ ЗЛОБЕН ЩОТО ПЛЮЕШ ПО ДИЗАЙНА НА ФВ.ПАНИМАЕШ
  • #43
    19 rate up comment 5 rate down comment
    nikky ( преди 15 години )
    Тази кола не може да се отърве от осанката на Ауди. Не е лоша, но като концепция ми се вижда безумна.
  • #42
    10 rate up comment 5 rate down comment
    L.Z do КЛОД МОНЕ ( преди 15 години )
    LEKA NOST !ZNAM ,CHE NE TI E DOBRE NA TEBE SI,NA SAMOCHYVSTVIETO TI,CHE SI TOLKOVA ZLOBEN,NO SEGA SE PRAVIH PRED NAS!ZNAM KOLKO TE BOLI I KAK TE MACHI CHE VECHE TAKA SI SE PREDSTAVIL!!! SEGA SI VELIK,NO V SOBSTVENITE SI OCHI TI E MACNO ZA TEBE SI.SACHYVSTVAM TI! NO NIKOGA NE E KASNO DA STANEH DOBAR CHOVEK! STE SE MOLIA ZA TEB.LEKA I BADI ZDRAV.
  • #41
    7 rate up comment 19 rate down comment
    НА КЛОД МОНЕ БРАТ МУ ( преди 15 години )
    ХАХАХАХАХ ТОВА КОЕТО СТЕ ПРАВИЛИ БИЛО ГРАДИВНО ХАХАХАХАХ ПО ГОЛЯМА ПРОСТОТИЯ НЕ БЯХ ЧУВАЛ.КОЕ Е ГРАДИВНОТО ДА ПРЕПРАВЯШ СНИМКИ НА КОЛИ?
  • #40
    9 rate up comment 5 rate down comment
    ТУРБО-S до КЛОД МОНЕ ( преди 15 години )
    СТИГА БЕ/// ТУК ЛИ ЩЕ ИЗПАДАШ В ИСТЕРИИ! КЛОД МОНЕ, КАК ПАК НЕ !!! ЗНАМ ТЕ КОЙСИ! СПОРИХМЕ И ТИ ИЗПАДНА В БЯС.СЛЕД ТОВАНАРУГА И ДРУГИТЕ.ВСИЧКО ГРАДИВНО ТЕ ВБЕСЯВА.ЩО БЕ КВО ТИ Е?АЙДЕ ДА СЕ МАХАМ,ЧЕ ЩЕ МИ ОРЕВЕШ ГЛАВАТА! КЛОД МОНЕ,КАК ПАК НЕ-СЪЩИЯЗЛОБАР АНОНИМЕН И С ОЩЕ 20 ИМЕНА.ЧАОЗЛОБЕЙ СИ !
  • #39
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Г.Ставрев до manivel ( преди 15 години )
    а,младежо,ще ти кажа едно нещо за довиждане.1 не пиши с толкова имена!болката остава в тебе,сам си я причиняваш.2 сега ние ще пием по едно,ще видим жените си и каквото било,вече е зад гърба ни. ти ще останеш тук да се пържиш в собствения си сос от злоба и завист.а защо?нали си пълноценен?нали имаш ръце и крака,не си инвалид.нали?тогава какво ти е крив света.