IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Модернизираният Phaeton още по-изпипан и елегантен

Амбициозният проект за създаването на луксозния седан VW Phaeton започна нов етап от своето развитие.

Модернизираният Phaeton още по-изпипан и елегантен
През април беше премиерата на преминалия през фейслифт модел, а сега не след дълго, автомобилът ще бъде на пазарите в Европа и света. 



Volkswagen Phaeton е един от символите на ерата в която VW е управляван от Фердинанд Пих (Ferdinand Piëch). С амбицията да се конкурират луксозните модели на S Mercedes и BMW, беше създаден най-големия и най-скъп модел на Volkswagen за всички времена. 

Първо беше представен като Concept D по време на автомобилния салон във Франкфурт през 1999. Студията беше с каросерия тип liftback, но когато се стигна до серийно производство беше избран класически седан. Интересно е, че оригиналният образ на Concept D през миналата година беше използван от Bugatti 16C Galibier. Phaeton беше представен с уникалния турбодизелов двигател с 10 цилиндъра, а неговата платформа беше използвана за основа и на Bentley Continental. 



Серийната версия на Phaeton се появи през май 2002 г. Сега е вече осма година на пазара, а дизайнът премина през модернизация, под ръководството на новия шеф-дизайнер на VW, Валтер де Силва. Целта на модернизацията е да се комбинират първоначалните идеи с новия фирмен стил. Маската е нова и по-широка, с хоризонтални ребра, а под фаровете (би-ксенонови, също преработени) са диодните дневни светлини. 



Предната броня е осъвременена и има по-спортен вид. Стандартни ще бъдат някои нови системи за безопасност, като снабдения с радар адаптиращ се tempomat (cruise control), системата за „четене” на пътните знаци, за управление на светлините. Диодни са и фаровете за мъгла и мигачите, интегрирани във външните огледала. 



През промени е преминала и задната част на колата. Най-сериозни са те при задните светлини, които са станали изцяло диодни. Променена е и долната част на задната броня. 



В интериора виждаме нова аудиосистема RCD 810 (комбинирана с навигация RNS 810), която има сензорен екран, 30GB harddisk и връзка с интернет. Данните от сателитната навигация се комбинират с тези от системата за „четене” на пътните знаци. Така Phaeton „разпознава” ограниченията в скоростта и други особености на маршрута. 



Двигателите предлагани с луксозния седан остават без промяна – базисен е Phaeton FSI V6 с обем 3.6 литра и мощност 206 kW със система за директно впръскване на горивото. Следва Phaeton V8 с обем 4.2 литра и мощност 246 kW с многоточково впръскване на горивото, а на върха е Phaeton W12 с обем 6.0 литра и мощност 331 kW. 



Единственият предлаган турбодизел е TDI с обем 3.0 литра и мощност 176 kW. Phaeton е стандартно с автоматична трансмисия с шест степени, а във версията с двигател W12 трансмисията е с пет степени.  
0 от 500
  • #28
    7 rate up comment 0 rate down comment
    kp1cko ( преди 15 години )
    Вътре в интериора има доста общи неща сас VW Touareg
  • #27
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    nestiga deto si nekadaren .... "designer"....a i go pokazvash nahorata malak keleshin.... igrai si s kolichkite tam i se ne obajdai
  • #26
    13 rate up comment 7 rate down comment
    САВАТА ( преди 15 години )
    Сега да успокоя всички които не харесаха задницата,ви давам една както си трябва!Така трябва да изглежда отдзат Phaeton-а,могъщ,достопочтен,всяващ респект и сериозно различаващ се от VW !Да се доближава до гените и костния мозък на РОЛС-РОЛСА!Тогава ще се успокоят духовете :http://pics.data.bg/categories/1/общи/0da57fc7a2e56843d805bb99fd9f1520/mini_ph2bmp
  • #25
    7 rate up comment 3 rate down comment
    dedo vi ( преди 15 години )
    Stariq be6e neveroqten, noviq kato gledam e o6te po-izpipan. Istinska golqma mo6tna nemska limuzina.
  • #24
    15 rate up comment 5 rate down comment
    САВАТА до magelan05 ( преди 15 години )
    Ето,да не търсиш надолу,ако те мързи...http://pics.data.bg/categories/1/общи/931daed42f03f6801c386dadfd56fb32/mini_phbmp
  • #23
    6 rate up comment 6 rate down comment
    САВАТА до magelan05 ( преди 15 години )
    Кое,задницата ли?Не съм си играл с нея.Тя е за шоу!Тя е шоу -изцепка,за "антракт",без завеса...Някой ако иска да покаже....Аз съм си заплюл предницата.там показвам моето виждане за колата.Р-ъ-ъ-м,...,р-ъ-ъ-м,първа и ...опъваш конеца.Виж по надолу.
  • #22
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Italiq pak ima prust v taq rabota
  • #21
    7 rate up comment 1 rate down comment
    observer ( преди 15 години )
    Фаетон няма много общо с А8. По-близо е до Бентли отколкото до Ауди. Не харесвам Vw , но това тук прави изключение. Солиден автомобил.
  • #20
    10 rate up comment 1 rate down comment
    magelan05 ( преди 15 години )
    E TO PRILI4A WSE 1 E UDARENO :D
  • #19
    9 rate up comment 8 rate down comment
    САВАТА ( преди 15 години )
    Взимам си поука за задницата.Наистина беше малко разхвърляна.Това което приличаше на уста,моментално се превърна в заден стоп и двете стопчета изчезнаха.Пък и аз гласих предницата,отдзад го "изстърсих"-между другото...Предницата няма да я пипам,харесвам си я. Ето отдзад,и аз хи-хих,правя Фейслифт... :http://pics.data.bg/categories/1/общи/6fdb537127c960d3bef86f1318054a6f/mini_ph1bmp