IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Модернизираният Phaeton още по-изпипан и елегантен

Амбициозният проект за създаването на луксозния седан VW Phaeton започна нов етап от своето развитие.

Модернизираният Phaeton още по-изпипан и елегантен
През април беше премиерата на преминалия през фейслифт модел, а сега не след дълго, автомобилът ще бъде на пазарите в Европа и света. 



Volkswagen Phaeton е един от символите на ерата в която VW е управляван от Фердинанд Пих (Ferdinand Piëch). С амбицията да се конкурират луксозните модели на S Mercedes и BMW, беше създаден най-големия и най-скъп модел на Volkswagen за всички времена. 

Първо беше представен като Concept D по време на автомобилния салон във Франкфурт през 1999. Студията беше с каросерия тип liftback, но когато се стигна до серийно производство беше избран класически седан. Интересно е, че оригиналният образ на Concept D през миналата година беше използван от Bugatti 16C Galibier. Phaeton беше представен с уникалния турбодизелов двигател с 10 цилиндъра, а неговата платформа беше използвана за основа и на Bentley Continental. 



Серийната версия на Phaeton се появи през май 2002 г. Сега е вече осма година на пазара, а дизайнът премина през модернизация, под ръководството на новия шеф-дизайнер на VW, Валтер де Силва. Целта на модернизацията е да се комбинират първоначалните идеи с новия фирмен стил. Маската е нова и по-широка, с хоризонтални ребра, а под фаровете (би-ксенонови, също преработени) са диодните дневни светлини. 



Предната броня е осъвременена и има по-спортен вид. Стандартни ще бъдат някои нови системи за безопасност, като снабдения с радар адаптиращ се tempomat (cruise control), системата за „четене” на пътните знаци, за управление на светлините. Диодни са и фаровете за мъгла и мигачите, интегрирани във външните огледала. 



През промени е преминала и задната част на колата. Най-сериозни са те при задните светлини, които са станали изцяло диодни. Променена е и долната част на задната броня. 



В интериора виждаме нова аудиосистема RCD 810 (комбинирана с навигация RNS 810), която има сензорен екран, 30GB harddisk и връзка с интернет. Данните от сателитната навигация се комбинират с тези от системата за „четене” на пътните знаци. Така Phaeton „разпознава” ограниченията в скоростта и други особености на маршрута. 



Двигателите предлагани с луксозния седан остават без промяна – базисен е Phaeton FSI V6 с обем 3.6 литра и мощност 206 kW със система за директно впръскване на горивото. Следва Phaeton V8 с обем 4.2 литра и мощност 246 kW с многоточково впръскване на горивото, а на върха е Phaeton W12 с обем 6.0 литра и мощност 331 kW. 



Единственият предлаган турбодизел е TDI с обем 3.0 литра и мощност 176 kW. Phaeton е стандартно с автоматична трансмисия с шест степени, а във версията с двигател W12 трансмисията е с пет степени.  
0 от 500
  • #58
    7 rate up comment 2 rate down comment
    М ( преди 15 години )
    да вземат малко повечко се постараят с Фаетончето.Много красива и елегантна кола но ако искат да привлекат повече клиенти на този модел трябва да направят нещо повече от тази модернизация приличаща по-скоро на facelift :(
  • #57
    1 rate up comment 8 rate down comment
    калин ( преди 15 години )
    ехех-мамито им и каски,прават коли ейй..
  • #56
    0 rate up comment 8 rate down comment
    Z3AL0T ( преди 15 години )
    Наистина има нещо змииско в предницата на тая кола.. :))) Харесва ми :]
  • #55
    1 rate up comment 7 rate down comment
    bex ( преди 15 години )
    убавец си е PITONA :)
  • #54
    7 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Хубава количка. В никакъв сучай не бих се отказал от нея, каквото и да приказват другите :)
  • #53
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Tisho ( преди 15 години )
    Нормално е всички тук да симпатизираме или не на дадена марка, фенове сме. Но един сайт, който уж се води като портал за автомобили да прокарва толкова много фенщината и зависимостта си, да започва с заглавие:"Модернизираният Phaeton още по-изпипан и елегантен"... защо не го довършиха с "перфектната машина, други просто като него няма" :)))
  • #52
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Paco ( преди 15 години )
    Кой идеот ще си купи народна кола висок клас като има S-о и 7-мак ?????? Чесно ако имах много пара щеше да ме е срам да си купя VW. Но не мисля само аз така стария е пълен неуспех относно продажби, та кой ли ще го купи????
  • #51
    2 rate up comment 11 rate down comment
    ! ( преди 15 години )
    VW Made in China са волво и бмв
  • #50
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    VW Made in China??
  • #49
    7 rate up comment 8 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Една единствена забележка имам към Фейтън - скоростните кутии. Трябвало е да му сложат 8-степенната кутия.Всичко останало е меко казано перфектно изпипано. По абсолютно нищо не отстъпва на "звездата" и "бъбреците" да речем. Запазили са класическата, стегната, стилна и консервативна линия.