IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Марката Cosworth се завърна

Марката Cosworth се появи този път с модела Subaru Impreza.

Марката Cosworth се завърна
Тази специална версия на Impreza е създадена на базата на STi, като е изцяло преработена от конструкторите на Cosworth



Двигателят е CS400 с мощност 395 к.с. От тази версия ще бъде произведени само 75 автомобила, които веднага привлякоха колекционерски интерес. Всички модификации в модела имат спортно предназначение. 



Двигателят е познатия boxer с обем 2.5 литра, но допълнителните седемдесет коня идват благодарение на новата турбина и променения електронен блок за управление (ECU). Окачването приближава колата с 10 мм до пътя. Монтирани са нови газови шокови абсорбери от Bilstein и пружини от Eibach. 



Спирачните дискове са вентилирани с размер 355 мм от AP Racing. Цилиндровите глави, буталата и клапаните са по-здрави и устойчиви. Промените са дали възможност на CS400 да ускорява от място до 100 км/час за 3.7 секунди, нещо което го прави съперник по динамика на Porsche 911 Turbo


 
0 от 500
  • #25
    1 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    роботизираните ск.кутии не са по-бързи от тези с два съединителя. няма как да са по бързи - за всяка смяна трябва първо да се отлепи съед., после да се преместят едни синхронизатори и зацепвъщи зъбчатки и пак да се залепи съед., а за това трябва време. не ползват DSG явно заради правилата.
  • #24
    2 rate up comment 1 rate down comment
    MoTkO ( преди 15 години )
    шокови абсорбери аутомедия какви са тия купечки думи
  • #23
    1 rate up comment 2 rate down comment
    MoTkO ( преди 15 години )
    нищо не си разбрал от това което написаха то е че WRC автомобилите са с полуавтоматични(роботизирани)скоростни кутии които са по-бързи от DSGзадай си въпроса защо в световният рали шампионат не ги използват
  • #22
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Niolto do manivelta ( преди 15 години )
    Ei !!! Kompleksiran i zavistliv,zloben is nistoJna SAMOOCENKA za sebe si !!!Chyi!Napravi nesto poloJitelno !Stiga si sesamozaJaliavai !!!stiga ZLOBEI !!!Taka ste propadneh i v sobstvenite si ochi !!!
  • #21
    2 rate up comment 18 rate down comment
    manivelta ( преди 15 години )
    Сава,днес не си ли на детска градина?
  • #20
    15 rate up comment 4 rate down comment
    САВАТА ( преди 15 години )
    Нямам претенции към Cosworth !!!Просто едно мое лично виждане.....:http://pics.data.bg/categories/1/общи/aadefe79fafa3085ed280238510b6a7c/mini_car_photo_372895_25
  • #19
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Смотко ( преди 15 години )
    Какво сте закоментирали колите ми! само със снимките ще си останете!
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    CVT досега никой не го е правил за големи мощности и върт.момент. явно не ги понася :-). хонда имат едни интересни разработки, но още ги няма масово. за мен DCt е перфектно. gtR-а е типичен пример.
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    не че нямат пари да направят, няма пари за да качат нова трансмисия - то не е качване на нещо в обикновен гараж - това са напасване, настройки тестове и т.н. преди време ауди казаха че ако трябва да правят проект да качат DCT на R8 няма да могат да си изплатят разходите по проекта...
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Ами при нормално шофиране е съвсем цивилизована в интерес на истината.