IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Марката Cosworth се завърна

Марката Cosworth се появи този път с модела Subaru Impreza.

Марката Cosworth се завърна
Тази специална версия на Impreza е създадена на базата на STi, като е изцяло преработена от конструкторите на Cosworth



Двигателят е CS400 с мощност 395 к.с. От тази версия ще бъде произведени само 75 автомобила, които веднага привлякоха колекционерски интерес. Всички модификации в модела имат спортно предназначение. 



Двигателят е познатия boxer с обем 2.5 литра, но допълнителните седемдесет коня идват благодарение на новата турбина и променения електронен блок за управление (ECU). Окачването приближава колата с 10 мм до пътя. Монтирани са нови газови шокови абсорбери от Bilstein и пружини от Eibach. 



Спирачните дискове са вентилирани с размер 355 мм от AP Racing. Цилиндровите глави, буталата и клапаните са по-здрави и устойчиви. Промените са дали възможност на CS400 да ускорява от място до 100 км/час за 3.7 секунди, нещо което го прави съперник по динамика на Porsche 911 Turbo


 
0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    !!! ( преди 15 години )
    Страшен дразнител за коли,които струват два и повече пъти,респект!
  • #14
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Викаш М3 не друса, не харчи и не бучи :D
  • #13
    7 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Яка машина.Имайте предви, обаче, че такъв дзвер не става за ежедневно шофиране - друса, харчи и бучи. Непрактичен и неудобен за нормално каране. Т.е. директното сравнение с по-цивилизовани спортни автомобили (например споменатите GTI, RS, M3) не е съвсем уместно.
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    OPC ( преди 15 години )
    то при тази логика, лимитираната версия на Фокус RS също е лимитирана защото са нямали пари да направят повече бройки. Така ли да разбираме?
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Subarufan ( преди 15 години )
    Предполагам, че парите не са проблем, все пак са нещо като джойнт венчър с Тойота, по-скоро залагат на други технологии.Новите им модели са със CVT с верига...
  • #10
    0 rate up comment 5 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    и кво, да не би някоя от тези 75 бройки да отиде на рали? проблема е генерално при субаро - може би нямат средства за такава разработка. а само за 75 броя не очаквам да сложат. а DSG сменят по бързо от която и да е ръчна. теоретично за 8 милисекунди.
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    MoTkO ( преди 15 години )
    кутията на Subaru Impreza WRC. Със своите 85 килограма, тя е с 10-15 килограма по-лека от стандартната кутия, монтирана в пътническите автомобили. Тя е по-здрава, по-лека и по-издръжлива без това да вреди на надеждността, дори и в най-тежките условия на експлоатация. Пилотите сменят предавките около 3500 пъти в едно типично рали, това означава смяна на всеки три или четири секунди, докато смяната отнема около 40 милисекунди, около 10 милисекунди по-бързо от стандартните.
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    MoTkO ( преди 15 години )
    WRC автомобилите използват шестстепенни полуавтоматични предавателни кутии, при които предавките се сменят с помощта на лост, разположен в непосредствена близост до волана. Дръпването му назад включва следваща предавка, а бутането напред я понижава
  • #7
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Wolf.SkorP ( преди 15 години )
    да прав си донякъде но предвид това 4е е субару се предполага 4е е предназна4ено за rally,а там не е много уда4но колата сама да си сменя скоростите
  • #6
    4 rate up comment 8 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    автоматик с два съединителя щеше да му дойде добре.