IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Кой продава най-много у нас

За първите четири месеца най-добре са се представили Peugeot.

Кой продава най-много у нас
Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България (ААП) обяви резултатите за първото четиримесечие. Според тях най-продаваната марка е Peugeot с 555 реализирани продажби.
След тях в челната тройка се нареждат Ford и Toyota със съответно 509 и 500 реализирани бройки.

VW са четвърти с 449 леки автомобила, следвани от Dacia (387) и Chevrolet (328). Малко след тях са Renault с 325 и Сitroen с 322 продадени автомобила. Skoda е с 305, а Opel с 289 реализирани за четиримесечния период бройки.

Периодът от началото на година обаче се определя като критичен.

За първото четиримесечие българския пазар на нови возила бележи спад с 44,3 на сто спрямо същия период на миналата година. Тази година са реализирани 5560 нови превозни средства, а през същия период на миналата година цифрата е достигала 9983.
0 от 500
  • #31
    2 rate up comment 0 rate down comment
    danzka ( преди 15 години )
    Ако колата е тоталка застряхователя изплаща пълната стойност на застраховката. Съответно лизинга си взима дължимото и дава останалата част от парите на клиента.Пример колата струва 30 000 лв. ти си дал 10 000 лв. до сега, лизинга си взема 20 000 лв. и на теб дава 10 000.Тук вече избираш наново какво ще си правиш парите :)
  • #30
    4 rate up comment 0 rate down comment
    156 ( преди 15 години )
    Пич, какво ти намаление на цените има в последните години!? 2004 година купих чисто ново Клио, но исках Корса 1,3DTI с роботизирана кутия. Този а-л с това оборудване което желаех струваше около 24000лв. Сега също ще купувам и за същия а-л със същото оборудване, но с обновен дизайн ми искат 31000лв, ама за плащане в брой щели да ми направят отстъпка на 29000! *** и смеха!
  • #29
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Sound of Silence ( преди 15 години )
    Добре, говорим за лизингова кола. Тотална щета, тоест не е за ремонт, а е за скрап. Колата и застраховката са на името на СФА. Парите от застрахователя отиват при тях съответно, а те от своя страна какво точно се задължават. Ей този момент ми убягва. Аз не ползвам лизинг и нямам идея, но все си мисля, че ако колата е скрап, застрахователят си плати цялата стойност, то тогава СФА трябва да дадат на клиента нова кола, а клиентът да продължи да си плаща вноските както преди инцидента. Т'ва е.
  • #28
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Явно и примерът е много сложен за някои мозъци. Повече няма да се опитвам да обяснявам. Всеки народ си заслужава съдбата. Поздравления за здравите Пежа!!!Вероятно те са единствените в България, а може би и в Европа. Или пък ти си дилър на Пежо? Аз мисля че вече няма здрави коли - без значение скъпи или евтини, но едно е сигурно - ниската цена никога не лъже.
  • #27
    2 rate up comment 0 rate down comment
    gyuri ( преди 15 години )
    4e horata ve4e si vzeha koli minalata godna i za tva ima spad vsqka godina nova kola li da si vzemat
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    407,4007,607,308. ( преди 15 години )
    Пич,извинявай,но от СФА са си прави!При положение че отсава толкова голяма сума неизплатена,нормално да я вземат те!Все пак колата се води тяхна.А пък за въпроса за качеството на колите им нямам никакви забележки!Имам 4-то ново Пежо и съм страшно доволен!Никакви чдове с тях.Обслужвам ги само с ориг.рез.части и професионални майстори,и нямам ядове.Колите ми са 407СВ,4007,607,и 308.Сега много сериозно се замислям и за РЦЗ.И всички са на близо 200 000км.
  • #25
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Приятел на потърпевш ( преди 15 години )
    Обяснявам специално за BGRS:Колата е на лизинг и на Пежо се дължат още 9000 EURO, с което цялата кола е изплатена. Става катастрофа-тотална щета и каското плаща на Пежо 15000 EURO, т.е 6000 EURO повече, отколкото му дължи клиента. Тези 6000 EURO са вноска за нова кола, без значение дали клиента иска и въпреки че Пежо си е получило всички пари за колата. При идентичен случай с Уникредит Лизинг каското предлага да плати цялата сума на клиента и той да продължава да си плаща лизинга на вноски.
  • #24
    3 rate up comment 4 rate down comment
    nikky ( преди 15 години )
    Пежо имат доста добър маркетинг, както и реклама. Колите са добри като съотношение цена спрямо качество, а лизинговата им схема е сред най-добрите. Нормално е да са на първо място... а и продават доста коли на Нова телевизия, съдейки по предаванията.
  • #23
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    С 2000 се кара нова кола, въпроса е каква е колата и за колко години на изплащане. Но проблема е друг. В Германия 1 автомобил от 15 000 евро = 5 заплати. Да не са 5, 6 да са. Значи отделяш от твоят 3 годишен доход 17% за 3 години и си купуваш автомобил. С оскъпяването ще станат 20%. Голям праз!!! А тука? В провинциите заплатите са по 400 лева, а нова кола 20 бона. 50 заплати.... къде са 5, къде 50....
  • #22
    3 rate up comment 2 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    В момента Пежо са напред заради 207 ,което е на второ място в своя сегменти заради различните"баничарки" . Оказа се че са много популярни в българия , като многоофункционални автомобили. Иначе ,определено не ми се коментира качеството на марката!!! Не че другите са цвете , но Пежо е ...А не се сещам ,колко души в Бг взимат 2000лв, да не говорим за 5 000лв.