IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Зад волана на Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde

На фирмената писта на Alfа Romeo, Balocco, беше предоставена възможност за тестване на новия „горещ” хечбек на Giulietta, наречен Quadrifoglio Verde.

Зад волана на Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde
Това е най-силният модел на Giulietta, който е обозначен със зелена детелинка в бял триъгълник на предните калници. 



Като цяло QV не се отличава съществено от базисния модел и това е изненадващо, като се имат предвид „горещите” му характеристики. Различни са летите джанти с размер18 цола и по-големите спирачни дискове, вижда се и още един накрайник на ауспуха. 



В интериора всичко е като при стандартния модел и за съжаление няма промени в седалките, които са широки, но без стабилна странична подкрепа за тялото, което е проблем при един „горещ” модел. 



За сметка на това механичната скоростна кутия с шест степени е просто идеална, с лек и бърз ход, изключително точна. Досега скоростните кутии при Alfa винаги са били проблемни. Сега изглежда този проблем е решен. 



Това допринася за още по-силно усещане на удоволствието при шофиране, идващо от двигателя с мощност 235 к.с. и максимален въртящ момент 340Nm. Динамиката е впечатляваща, поведението на колата по пътя безукорно. 



Двигателят с обем 1.8 литра подобрява динамиката си с нарастване на оборотите, но силата му (и включването на турбината) се усеща едва при 4500 об/мин, а електрониката се включва и го ограничава след 6250 об/мин. 



За съжаление откриваме, че при „горещата” Giuliettа не може да се изключи системата за стабилизация. В кокпита въобще липсва подобен бутон и това определено направи управлението на колата на писта по-трудно. При излизането от завоите с газ електрониката не помагаше, а напротив, включваше спирачната система. 



Друга недотам приятна изненада за търсещите силни изживявания с „горещата” Alfa е окачването. Настройката му е прекалено комфортна. Наистина не предизвиква някакви екстремни наклони на колата при пистово каране, но при резки завои силно я разклаща, което отново води до активиране на системата за стабилизация. 



За сметка на това кормилната система е страхотна – точна, лека, реагираща мигновено, а между крайните положения на волана са само две и една четвърт обиколки. За доброто поведение на колата на пътя заслуга има и изключително добрата платформа. 



QV е с много добро задно окачване, при влизане в завой с по-висока скорост е достатъчно леко да се отпусне педала за газ, колата се опира на задните пружини и излиза от завоя в същото добро темпо. 



Giulietta с четирилистна детелина на калника е с изключителни спирачки, остри и ефективни, което помага за динамичното управление на колата, защото не изисква честата им употреба. 



Като цяло може да се заключи, че QV е изненадващо комфортен, с перфектна платформа и силен, но тих двигател, с точна трансмисия и ефективни спирачки, с перфектна кормилна система. За съжаление, при всичко това налице, няма как колата да е изключително спортна, тя е по скоро някаква версия на Gran Turismo. 














 
0 от 500
  • #48
    4 rate up comment 0 rate down comment
    reventon ( преди 15 години )
    ne e tolkova lo6a..
  • #47
    3 rate up comment 0 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    Az pak nevijdam zashto negoduvate otnosno napisanoto v statiata...:)Amii prav e choveka tova e Quadrifoglio i sa mojeli da i barnat po-sporten BodyKit po-sportni sedalki a zashto ne i po-sportno okachvene ako pitate men daje i s 2 vrati triabvashe da e...:)ami poglednete sportnata versia na 147cata...:)Tova kato i da e...inache se ochertava mnogo dobre izpipana tehnicheski i tova mnoogo me radva:))Obicham Alfa !!! I ako sega i barnat edna konkurentna cenaa shte e zlaatnaa...:)
  • #46
    6 rate up comment 0 rate down comment
    carpe_diem ( преди 15 години )
    Леле... тц тц тц...Човек би предположил, че тая Алфа е много "гореща" /това към авторите, не към феновете на марката.../Абе с какво образование ги взимат пишещите в тая "медия"?!
  • #45
    9 rate up comment 0 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    Eto edni hubavi dumi za Giulietta, minutki za reklama,sarceto mi sa6to tupte6e taka silno dokato si prevejdah i gledah tazi stilna, sportna,intiligentna mashina.
  • #44
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Sandi ( преди 15 години )
    obi4am alfite oba4e sa mogli pove4e kon4eta da butnat...az imam kola ot 1990 sas 10-15 konq po malko..ina4e izglejda dosta dobre
  • #43
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Slavo ( преди 15 години )
    Е аз нямам Алфа, не съм и карал дори, ама защо сте изписали 42 коментара за тази кола- повечето злобни? Като не ви харесва изобщо не отваряйте статията например. На началната страница на сайта има 5 статии за немски автомобили- ами пишете си там. Иначе се набутвате сами- демонстрирате висок интерес към тази марка, пък уж не ви харесвала... Май не е точно така. Viva LANCIA !!!
  • #42
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    тфа нещо май е направено само за изложба ............
  • #41
    12 rate up comment 1 rate down comment
    еди кой си ( преди 15 години )
    приятелю живееш в заблуда:( Алфа Ромео 156 се произвежда от 97 до 06 ...това, че дизайна и е още актуален е съвсем друг въпрос:))))))
  • #40
    11 rate up comment 1 rate down comment
    ценител ( преди 15 години )
    който не му харесва в тролея да се вози или в БМВ-то .... то интериора му е като на тролей така или иначе
  • #39
    15 rate up comment 1 rate down comment
    еди кой си ( преди 15 години )
    'ниско качество и *** дизайн' нищо не каза....или по-точно оприличи 98% от немското автомобилостроене и част от руското....хахахаха...но си прав,че Алфа Ромео е психария и то мноооооооого голяма