IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Зад волана на Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde

На фирмената писта на Alfа Romeo, Balocco, беше предоставена възможност за тестване на новия „горещ” хечбек на Giulietta, наречен Quadrifoglio Verde.

Зад волана на Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde
Това е най-силният модел на Giulietta, който е обозначен със зелена детелинка в бял триъгълник на предните калници. 



Като цяло QV не се отличава съществено от базисния модел и това е изненадващо, като се имат предвид „горещите” му характеристики. Различни са летите джанти с размер18 цола и по-големите спирачни дискове, вижда се и още един накрайник на ауспуха. 



В интериора всичко е като при стандартния модел и за съжаление няма промени в седалките, които са широки, но без стабилна странична подкрепа за тялото, което е проблем при един „горещ” модел. 



За сметка на това механичната скоростна кутия с шест степени е просто идеална, с лек и бърз ход, изключително точна. Досега скоростните кутии при Alfa винаги са били проблемни. Сега изглежда този проблем е решен. 



Това допринася за още по-силно усещане на удоволствието при шофиране, идващо от двигателя с мощност 235 к.с. и максимален въртящ момент 340Nm. Динамиката е впечатляваща, поведението на колата по пътя безукорно. 



Двигателят с обем 1.8 литра подобрява динамиката си с нарастване на оборотите, но силата му (и включването на турбината) се усеща едва при 4500 об/мин, а електрониката се включва и го ограничава след 6250 об/мин. 



За съжаление откриваме, че при „горещата” Giuliettа не може да се изключи системата за стабилизация. В кокпита въобще липсва подобен бутон и това определено направи управлението на колата на писта по-трудно. При излизането от завоите с газ електрониката не помагаше, а напротив, включваше спирачната система. 



Друга недотам приятна изненада за търсещите силни изживявания с „горещата” Alfa е окачването. Настройката му е прекалено комфортна. Наистина не предизвиква някакви екстремни наклони на колата при пистово каране, но при резки завои силно я разклаща, което отново води до активиране на системата за стабилизация. 



За сметка на това кормилната система е страхотна – точна, лека, реагираща мигновено, а между крайните положения на волана са само две и една четвърт обиколки. За доброто поведение на колата на пътя заслуга има и изключително добрата платформа. 



QV е с много добро задно окачване, при влизане в завой с по-висока скорост е достатъчно леко да се отпусне педала за газ, колата се опира на задните пружини и излиза от завоя в същото добро темпо. 



Giulietta с четирилистна детелина на калника е с изключителни спирачки, остри и ефективни, което помага за динамичното управление на колата, защото не изисква честата им употреба. 



Като цяло може да се заключи, че QV е изненадващо комфортен, с перфектна платформа и силен, но тих двигател, с точна трансмисия и ефективни спирачки, с перфектна кормилна система. За съжаление, при всичко това налице, няма как колата да е изключително спортна, тя е по скоро някаква версия на Gran Turismo. 














 
0 от 500
  • #38
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Luca ( преди 15 години )
    Sina mi na 12 godini,shteshe da napishe mnogo po-dobre statiata!Pri 1900 oborota kolata postiga 340nm tyaga a pri 4500 oborota dostiga palna moshtnost ot 235 konya koyato poddarja do 6250! Ebati smeshnicite :)sa teya ot automedia!
  • #37
    24 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Не разбирам как може толкова злоба да се лее по принцип, камо ли за автомобил, камо ли за една от най-индивидуалните и чаровни марки, пък било то със своите върхове и изцепки.Ще каже човек, че тук пишат само болни промити мозъци и сектанти на тема няколко марки, а не автомобилни фенове.С нищо не обогатявате нито себе си, нито останалите с тая помия.Като не харесват - уважавайте поне!Жалка работа.
  • #36
    13 rate up comment 1 rate down comment
    xaxa ( преди 15 години )
    Не искам да те убеждавам в каквото и да било,но я карам вече 60к в БГ и никакъв *** не съм видял.Сменил съм само консумативи и 3 крушки за уредите на климатика,за разлика от останалото осветление тук са крушки.Ако си в 147 вече ще си се убедил че притежавам такава :)
  • #35
    2 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    как да е мръднал надписа като нямаш такъв!Точно 147 е най-големия shit
  • #34
    3 rate up comment 19 rate down comment
    на него ( преди 15 години )
    всичко за Алфа е в графата I hate this shit ,а фен-клуба им е в психиатрията.Няма нормален човек,който да харесва комбинацията от отчайващо ниско качество и *** дизайн!За това Алфа бавно и необратимо потъва.
  • #33
    17 rate up comment 3 rate down comment
    xaxa ( преди 15 години )
    Ти нормален ли си ?Ела виж моя надпис(червен) на 147цата след 9 години каране на какво прилича--На надпис Алфа Ромео -не е мръднал.Ай карайте си Голфу у село и не коментирайте истинските коли.
  • #32
    13 rate up comment 2 rate down comment
    еди-кой-си ( преди 15 години )
    това е copy-paste от някой хейт-алфа-форум ...примерно...сигурно въпросният журналист е тествал колата на NFS :)))))))))
  • #31
    2 rate up comment 19 rate down comment
    Наско ( преди 15 години )
    А бе,момчета,искам да видя на какво ще прилича червения надпис на капака на двигателя след само половин година каране.Ака не е целия в мазгоч пък на!Всички алфи,фиати и ланчи текат като ***.
  • #30
    2 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    за какви 33-ки говорите!?Наскоро имаше бновина,че Alfa 156 е май-лошата кола за миналата година.
  • #29
    1 rate up comment 13 rate down comment
    Maybach owner ( преди 15 години )
    То да са само ЗИЛ-овите ключове...Надписите RADIO и MEDIA не са симетрични отгоре и отдолу.И каква пластмаса само,лъскаово-евтина...Че то интериора на Логана е като Phaeton пред тая тояга.Alfa сложиха шапка на китайците!!!