IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Турбо сила - Ford Fiesta EcoBoost

Шпионски снимки на мини спортиста на Ford.

Турбо сила - Ford Fiesta EcoBoost
Компанията Ford регистрира голям интерес към своя 3.5-литров EcoBoost двигател, който се интегрира във Flex и Taurus SHO. През следващата година трябва да бъдат налични още два мотора от тази серия, но със значително по-малък обем - 1.6 и 2.0-литра.

Те ще се интегрират под капаците на Fusion и изцяло новата Fiesta и трябва да гарантират еластичност и динамика, придружени от нисък разход на гориво и по-малко вредни емисии.

Във Ford вече текът финалните тестове на бъдещата Fiesta, оборудвана с EcoBoost двигател, за което свидетелстват и последните шпионски фотографии.

Според запознати този модел ще предлага 1.6-литров EcoBoost двигател с турбина и директно впръскване на горивото. Мощността му трябва да бъде между 160 и 180 к.с. По-малка е вероятността под капака на Fiesta да бъде интегриран 2.0-литровия двигател от същата серия. Той генерира мощност от около 250 к.с. и вероятно ще намери място при модификациите на Fusion.

Освен нова, екологична мощност Fiesta EcoBoost ще предлага и по-спортно излъчване. Както личи от снимките, колата е оборудвана с аеродинамичен пакет и големи колела с размер 17-инча.

Fiesta EcoBoost трябва да стъпи на пазара през 2011 година.
0 от 500
  • #44
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    късото междуосие е кофти
  • #43
    4 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    По писти не ходя, но заобикалям дупки и се стрелкам из проходите. В България ги има в достатъчно количество и двете. Има една хубава българска приказка. То да е Ху* да му го набийш, ама акъл няма как!
  • #42
    3 rate up comment 7 rate down comment
    SL55 ( преди 15 години )
    какво те топли теб късото междуосие!Да не си купуваш нова кола да ходиш по писти!И това за бързата смяна на посоките е пълна глупост.Късото междуосие,като на тази фиеста,има само една харктеристика-късо място между предните и задните седалки и най-важното,лоша возия.Никога няма да дам пари за такъв ***,още по-малко за Форд.Това е най-лошата марка.
  • #41
    3 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Късото междуосие пък по-лесно сменя посоката, респ. такива коли са по-пъргави и повратливи по затворени писти и затегнати и последователни завои.М/у другото и Поршетата са с много късо междуосие.
  • #40
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 15 години )
    Теглото е второстепенен фактор и не влияе пряко на стабилността. F1 колите примерно като тежат 3 пъти по-малко от колите, които ние караме са в пъти по-стабилни при висока скорост. Ама една нормална кола има коефициент на въздучно съпротивление Cd=0.3 , а F1 е към 0.8, че и нагоре и колата просто се лепи на пътя... Както и да е де, извън темата отидохме...
  • #39
    1 rate up comment 0 rate down comment
    sss1 ( преди 15 години )
    E,golqmo mejduosie,po-tejki,po-6iroki,po-niski.....
  • #38
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 15 години )
    Така е. При висока скорост колите с късо междуосие стават значително по-трудно управляеми и неустойчиво, особено като има неравности по пътя. За висока скорост си се изисква голямо междуосие.
  • #37
    1 rate up comment 0 rate down comment
    sss1 ( преди 15 години )
    IMAM 1 PRIQTEL AVTO SUSTEZATEL TOI NAI-TO4NO GO KAZA-MALKATA KOLA S GOLQMA MO6TNOST NE MOJE DA SE UPRAWLQWA OT KOI DA E 6OFIOR,TRQBWA DA SI MNOGO DOBAR,TA NALI PRI WISOKA SKOROST KOLATA STAWA NEUSTOI4IWA
  • #36
    1 rate up comment 0 rate down comment
    sss1 ( преди 15 години )
    IMAM 1 PRIQTEL AVTO SUSTEZATEL TOI NAI-TO4NO GO KAZA-MALKATA KOLA S GOLQMA MO6TNOST NE MOJE DA SE UPRAWLQWA OT KOI DA E 6OFIOR,TRQBWA DA SI MNOGO DOBAR,TA NALI PRI WISOKA SKOROST KOLATA STAWA NEUSTOI4IWA
  • #35
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 15 години )
    А не, аз не твърдя, че не е възможно, но по никой начин кола с предно предаване и подобни параметри, не може да предава мощността на пътя така както една със задно или 4х4 Не ме разбирай погрешно, нито твърдя, че няма да доставя страшно удоволствие, нито, че ще е бавна, но просто няма как да има това поведение на пътя, което би имала при другите типове задвижване. Пък и Fiestа е осезаемо по-лека от Focus.