IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Турбо сила - Ford Fiesta EcoBoost

Шпионски снимки на мини спортиста на Ford.

Турбо сила - Ford Fiesta EcoBoost
Компанията Ford регистрира голям интерес към своя 3.5-литров EcoBoost двигател, който се интегрира във Flex и Taurus SHO. През следващата година трябва да бъдат налични още два мотора от тази серия, но със значително по-малък обем - 1.6 и 2.0-литра.

Те ще се интегрират под капаците на Fusion и изцяло новата Fiesta и трябва да гарантират еластичност и динамика, придружени от нисък разход на гориво и по-малко вредни емисии.

Във Ford вече текът финалните тестове на бъдещата Fiesta, оборудвана с EcoBoost двигател, за което свидетелстват и последните шпионски фотографии.

Според запознати този модел ще предлага 1.6-литров EcoBoost двигател с турбина и директно впръскване на горивото. Мощността му трябва да бъде между 160 и 180 к.с. По-малка е вероятността под капака на Fiesta да бъде интегриран 2.0-литровия двигател от същата серия. Той генерира мощност от около 250 к.с. и вероятно ще намери място при модификациите на Fusion.

Освен нова, екологична мощност Fiesta EcoBoost ще предлага и по-спортно излъчване. Както личи от снимките, колата е оборудвана с аеродинамичен пакет и големи колела с размер 17-инча.

Fiesta EcoBoost трябва да стъпи на пазара през 2011 година.
0 от 500
  • #54
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Късото междуосие си е супер. Все пак е важно, за какво се ползва колата. Аз лично не мога да приема, че автомобилът ми ще има над 10.5-11 м диаметър на завой. Това е противоестествено за мен. Ако искам такъв радиус, ще си взема ЗиЛ с къса база. XDDDD За спортен автомобил - още по зле :) Аз разбирам спорта само в планината. Останалото е за пикльовците, дето мама им дала пари да си вземат книжка.
  • #53
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    2575 мм междуосие за Клио и 2489 за Фиеста. На нормалния Фокус е 2640 мм. За RS не намерих данни. На старата ми Фиеста междуосието е 2486 мм. Днес на Шипка ме напуши смях, след като едно Субару(Трибеца или Форестър) зад мен се опита да влезе с моята скорост в един остър завой и поднесе задница. Да, бе мокро, но за 4х4 не би трябвало да е проблем. Ей такива дребни нещица вадят червата на собствениците, дето са дали 3-4 пъти повече пари за хубава кола.
  • #52
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Дай точните размери, че не ми се губи време в търсене. Искаш да кажеш, че тая спортна версия е с по-дълго междуосие от нормалното Клио?
  • #51
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Nick ( преди 15 години )
    Междуосието на Клио-то е точно толкова голямо колкото на Голф 6 и с 6см по-малко от на Фокус-а. А нали се сещаш колко по-къса е самата кола - 40см по къса от Фокус и 25 от голф.
  • #50
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Що говориш глупости!Какво общо имат рали автомобилите с този евтин леген?!Нищо. Като не било важно междуосието,защо мондеото не са го направили 2.45 м. ?Хайде ходи се скрий в дупката!
  • #49
    5 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    За злобния колега, карам Мондео с междуосие 2.85. И късото и дулгото междуосие си имат своите особености.Чувал ли си за рали автомобил с 3 метра междуосие? Нали говорим за спортни модификации тук?Опитвах се да ви дам малко информация, ама нейсе. Обратната връзка е само злобизъм.
  • #48
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Казвам,че смешния ти клип няма нищо общо с междуосието.Много си ***!По същата логика някой може да каже,че разликата е от различния материал на предните фарове.***! Късото междуосие е кофти.Всички бягат от него,когато имат пари за нови разработки.Не като полуфалиралия треторазряден производител Форд.
  • #47
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Като гледам тоя клип си представям, как би се представила тая Фиеста с 200 или 230 коня под капака. Тук нещо задълбахте с масата. Фиеста не е чак толкова лека. Вероятно с мощния мотор ще доближава 1200 килограма. Един Макларън F1 e 1300 с три пъти повече коне. Добре, че покойният Колин Чапман няма възможност да чете бисерите в тоя сайт.
  • #46
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Та за междуосието...сега се сетих, че преди месец бях публикувал линк, в който се представяха Renault Clio RS200 и Fokus RS. Сещаш се как се представи Клиото, нали? Та какво казваш за късото междуосие?
  • #45
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Аргументи. Анонимния ник също е кофти. Така може да си отговарям сам на себе си до безкрай. Добре, че Порше не те слушат.