IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Турбо сила - Ford Fiesta EcoBoost

Шпионски снимки на мини спортиста на Ford.

Турбо сила - Ford Fiesta EcoBoost
Компанията Ford регистрира голям интерес към своя 3.5-литров EcoBoost двигател, който се интегрира във Flex и Taurus SHO. През следващата година трябва да бъдат налични още два мотора от тази серия, но със значително по-малък обем - 1.6 и 2.0-литра.

Те ще се интегрират под капаците на Fusion и изцяло новата Fiesta и трябва да гарантират еластичност и динамика, придружени от нисък разход на гориво и по-малко вредни емисии.

Във Ford вече текът финалните тестове на бъдещата Fiesta, оборудвана с EcoBoost двигател, за което свидетелстват и последните шпионски фотографии.

Според запознати този модел ще предлага 1.6-литров EcoBoost двигател с турбина и директно впръскване на горивото. Мощността му трябва да бъде между 160 и 180 к.с. По-малка е вероятността под капака на Fiesta да бъде интегриран 2.0-литровия двигател от същата серия. Той генерира мощност от около 250 к.с. и вероятно ще намери място при модификациите на Fusion.

Освен нова, екологична мощност Fiesta EcoBoost ще предлага и по-спортно излъчване. Както личи от снимките, колата е оборудвана с аеродинамичен пакет и големи колела с размер 17-инча.

Fiesta EcoBoost трябва да стъпи на пазара през 2011 година.
0 от 500
  • #34
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Striker ( преди 15 години )
    Ясноо, бат' Живко. Не знаех, че толкова разбираш и си карал, ама щом спомена, че новото Поло е красив автомобил....няма смисъл от коментар. Никой не отрича, че Фолсваген са добри, но дизайна им е ама НАЙ-слабата страна. Дори корейските изглеждат по-добре от Поло :)
  • #33
    4 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Хмм, няма смисъл да обяснявате на такива като Живко. Те не отбират от логика и факти и са жертва на собствената си ограниченост и предрасъдъци.Някое квартално светило му е казало, че Форд не струва и ще го повтаря до края на живота си.И аз съм имал предрасъдъци и предубеждения, но винаги съм се опитвал да гледам реално на нещата и да се доверявам на собствен опит и този на специалистите, не на дървени злобни философи. По принцип, не за автомобилите само.
  • #32
    3 rate up comment 0 rate down comment
    reventon ( преди 15 години )
    dano po skoro da q predstavqt,4e mi lipsva sportniq variant..pak nqma da stane po-dobra ot DS3,no su6to e prekrasna..
  • #31
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Да, така е, но и Fokus WRC е със задвижване на четирите колела, но се оказа, че дори и само предното предаване е достатъчно при серийния Fokus RS. След като Форд направиха Фокус със 300 к.с, а тунинг фирмите минаха и 350, защо да не направят и с Фиеста нещо подобно? Ето, ти казваш, че не може. Така казваха и за Фокус. Истината обаче е друга. Няма невъзможни неща на тоя свят.
  • #30
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 15 години )
    Ти бавноразвиващ ли си или си просто ***?Сори за оф-топика, ама ми стана интересно...
  • #29
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Niko ( преди 15 години )
    pvc ti e glavata.. kuh stuklopaket bez nadejda da se napalni
  • #28
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Emo-Wane ( преди 15 години )
    abe vie ste golemi tapaci v tova semeistvo s taq fiesta napravo qko ste se preeali jalko za vas haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • #27
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 15 години )
    Fiesta S2000 е със задвижване на четиите колела. Нещо, което в шосейните версии няма да го видим. Иначе се прав за настройките, Ford са много добри. Факт е обаче, че предното предаване не се справя добре с многото коне и големия въртящ момент.Не го карам постоянно, но в семейството имаме Mondeo и дори на него мощността му идва в повече в определени ситуации (не са конете, а въртящия момент - 440Nm). Просто за висока мощност се изисква задно или двойно предаване.
  • #26
    5 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Цената на Фиеста почва от 18990 лева. Карал съм новата Фиеста. Нищо не дрънка и не скърца. Возията е прекрасна. Дребните неравности се изглаждат отлично, а големите дупки се минават с глухо потропване, без ни най-малко тракане или лопане. Управлението е невероятно, а позицията на шофера - отлична. Спирачките се дозират прекрасно. Ако има критики, те са за лошата видимост, не толкова прегледното приборно табло и сравнително слабия базов двигател. Айде със здраве.
  • #25
    4 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Абе пи4! Ти качвал ли си се на последната Фиеста за да твърдиш, че по-евтин салон няма и вози като дъска? Материалите са нормални и нищо не скърца. Шумът е по-нисък от старата Фиеста, а комфортът на окачването е най-добрият в класа си до момента. Разбира се и Опел извадиха нещо ново с Корса и ще е интересно сравнението на двата автомобила.