IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai i40 ще разчита на дизайн и високи технологии

Новият представител на Hyundai в сегмента на средния клас, i40, ще запази голяма част от високотехнологичните системи на концепцията i-Flow, показана в Женева.

Hyundai i40 ще разчита на дизайн и високи технологии
Това важи например за „интелигентната” радиаторна решетка, която контролира обема на въздух нужен за охлаждане на двигателя, регенерирането на енергия от спирачната система, термо-електрическия генератор около катализатора, снабдяващ с енергия редица допълнителни системи в автомобила, топлинната изолация на двигателя, която го запазва достатъчно топъл през нощта, за да стартира на сутринта дори при -40 градуса. 



Като цяло всички високотехнологични системи имат за цел да намалят разхода на гориво. За това ще допринася и системата stop-start при Hyundai i40, която ще се монтира още при базисната версия. 

Ключовите характеристики при дизайна на i40 — шестоъгълната решетка и вълнообразната линия преминаваща от двете страни на колата, също ще бъдат запазени при бъдещия Hyundai i40, който ще се появи на пазара в Европа в началото на 2011 г. 



Шеф дизайнерът на корейската фирма, Томас Буркле (Thomas Burkle) казва пред журналисти в Женева: „Вече изградихме репутация на Hyundai като фирма която прави надеждни автомобили. Сега трябва да поработим върху емоциите идващи от дизайна”. 

В Европа първо ще се появи версия комби на i40, а няколко месеца по-късно ще бъде пусната и версия седан. Според Буркле, седанът ще прилича по-скоро на купе, отколкото на хечбек. 

Дали Hyundai i40 ще се продава и на други пазари, освен тези в Европа, във фирмата все още не са решили. Според Буркле това ще зависи от обема на продажби на Стария континент.
0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Ами аз виждам нещо общо с предни модели на Хюндай. Формата на предния капак напомня за Хюндай Купе. Разбира се, всеки може да види някой детайл, напомнящ за други автомобили. Лично аз виждам елементи от Пежо, Крайслер ( C-колоната), дори Фокус 1( триъгълните фарове)! Трябва ли да уточнявам, че това е лично мое мнение?
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Fen ( преди 15 години )
    Браво, много добре изглежда. Много ми хареса. Да се учат фирмите с трдиционния дизайн...
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    rules ( преди 15 години )
    не съм чул някой да използва термо-генератор.Да не излезе после,че някой друг копира корейците.
  • #11
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Striker ( преди 15 години )
    "Hyundai i40 ще разчита на дизайн и високи технологии" - от казаното могат да се извлекат два извода. На дизайн...със сигурност няма да разчитат ако е показаното влезе в серийно, а на технологии - ако успеят да откраднат нещо от Европа или Япония :)
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Camaro best ( преди 15 години )
    нищо чудно да е доста икономична кола.И сега новия им SUV ix35 на практика няма конкуренция по икономичност,с който и да го сравните и то не с малко!От днес в Германия като за начало на продажбите на ix35,промоция 20 990 евро,колкото е i30 средното ниво там.
  • #9
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    топлинна изолация на двигателя е много общо казано.Корейците работеха по вариант с перфорирана кермична пита в охладителната с-***,която при минусови температури за 48 часа запазвала топлината на антифриза до 30 градуса.Може това да е.
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    слабия ( преди 15 години )
    Някакво инфо за двигателите няма ли?Или поне за двигателите на новата i30,от този месец е в производство?И какъв е този термогенератор до катализатора?От много време се чува,че някой нещо опитал,но до сега всички имаха повече слабости от колкото плюсове и си останаха проекти.Дано е ефектовно,защото топлината е най-голямата загуба на ДВГ.
  • #7
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Spider ( преди 15 години )
    Нищо от Пежо не виждам,колкото и да се вглеждам.Лично за мен Пежо е *** дума.А този Томас Буркле беше с Питър Шраер(сега дизайнер на КИА) в Ауди.Ако не знаете,в студиото им в Германия,от където е този проект,не работят корейци.За хубаво или за лошо,не виждам нищо корейско в тази кола.
  • #6
    8 rate up comment 2 rate down comment
    ОPC ( преди 15 години )
    много готин дизайн, супер линии..евала! Дано серийното се доближава до това...
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Дебелия ( преди 15 години )
    Копирането, плагиатстването и тн. са нещо нормално в промишленоста и в частност автомобилостроенето. Спомага за развитието и усъвършенстването и на утвърдените вече марки, не само на новите. Спомага и за нарастването на конкуренцията, от която печели клиента.