IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi A8 в България

Цени, оборудване, двигатели.

Audi A8 в България
В края на миналата година ви запознахме с част от достойнствата на луксозното немско возило, чиято българска премиера ще се състои през месец април 2010 година. По-нетърпеливите обаче могат да поръчат новата A8-ца от официалния представител за България, още този месец.

Новата генерация на Audi A8 може да бъде разпозната от пръв поглед, но не по допълнителни атрибути - "колата впечатлява с грандиозните си повърхности", коментират от Инголщат. И тук са много прави - возилото се простира върху конструкция с дължина 5137 мм, широчина - 1949 мм и височина - 1460 мм. Разстоянието между осите на автомобила достига почти три метра - 2992 мм

Външността е типична за новите модели на Audi и въплъщава спортен дух и елегантност. Тялото на Audi A8 е изградено от алуминий - Audi Space Frame (ASF), което гарантира по-прецизно пътно поведение, по-нисък разход на гориво и по-малко вредни емисии. Тази структура спестява около 40% от теглото на стоманените конструкции.

Двигателите на новото поколение на A8 са оборудвани със система за директно впръскване на горивото и демонстрират с 22% по-нисък разход на гориво. Модификацията с "малкия" 3.0 TDI двигател (204 к.с.) и задвижване на предните колела, отделя 159 грама вредни CO2 емисии на километър, като изисква средно по 6.0 литра гориво на 100 км - това е и най-ниския разход на гориво в този клас.

Този двигател ще бъде наличен по-късно през годината във вариант с 204 и 250 к.с. Като начало се предлагат два задвижващи агрегата - 4.2 FSI с 372 к.с. и 4.2 TDI с 350 к.с., оборудвани с Quattro задвижване. Бензиновата версия ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.7 секунди, а дизеловата - за 5.5 сек. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

Като стандарт сa предвидени 8-степенна Tiptronic трансмисия и адаптивно въздушно окачване.

"Новият A8 е най-спортното предложение сред луксозните автомобили", коментира Rupert Stadler, председател на Управителния съвет на AUDI AG. "Той съчетава многобройни функции по един нов и интелигентен начин - без аналог в стилистиката на интериора и екстериора", добави той.

И като стана дума за стилистика, няма как да не споменем светлините на автомобила. Те са оборудвани с LED технология, предоставят перфектна видимост и гарантират за уникалното излъчване на A8.

Интериорът очарова с нови, по-меки линии, безкомпромисно качество и извънредно внимание към най-малките детайли. Сред достойнствата на автомобила са още - асистент за нощно виждане, адаптивен круиз контрол със stop & go функция, седалки с вентилация и масаж и много други.


Цените на Audi A8 в България започват от 179 569 лева с ДДС за модификацията А8 4.2 FSI Quattro Tiptronic и от 182 498 лева с ДДС за А8 4.2 TDI Quattro Tiptronic DPF.
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Мислиш ли че някой ще си я купи с предно? :D
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Super Driver ( преди 15 години )
    BMW и Mercedes да настигат Audi...???Я си изпий хапчето и си лягай!BMW и Mercedes са премиум марки,Audi е на нивото на Форд,Опел и Рено.Нищо повече.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Driver ( преди 15 години )
    Айде да прилагаш гейските си умения на БМВ, *** ***! Когато БМВ или Мерс достигнат технологичното ниво но АУДИ - тогава ръси простотии тук!
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    много ми харесва тази кола,но с предно предаване направо ще е супер изживяване,особено на тези габарати...просто нямам думи...
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Скритата изненада е още скрита... Очаквам W12 6.0 :)
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Танка иде да мачка ( преди 15 години )
    Малеее това нещо ще вцепенява по улиците! Като му гледам габаритите пред него Ес класата и седмицата ще са като от по-нисък клас . А най-готиното е ,че освен ,че е по-дълъг и широк от конкурентите си ,новото А8 е по-ниско.Лудница ,наживо ще е ***. Това е огромен автомобил! А 4,2TDI е отново е със страхотни характеристики, най-вероятно ще е най-купуваната версия 5,5сек от 0-100км. БМВ изобщо не предлагат такъв голям дизел а сравнен с 740i ускоряващ до 100км. за 5,9сек. а на 420CDI е 6,6сек.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixD ( преди 15 години )
    На задните седалки изглежда много уютен и луксозен, като цяло от вътре е много добре и от вън също. Само тези извити предни LED светлини са супер гейски. Ако трябва да говорим за 'връх' в тази кола, то определено на върха в новия А8 е седи цената му, твърде висока, особено за тези стари двигатели.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    дамн ( преди 15 години )
    Това Ауди хич да не струва колкото един апартамент. Иначе разхода на 3.0 204 коня е впечатляващ за такъв автомобил. А, и от времената се вижда, че дизеловата версия е по-бърза спрямо бензина. Защо ли продължават да се правят бензинови коли... харчи много, върви по-зле...
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    A8 caravan ( преди 15 години )
    3.0 TDI 204 hp шест цилиндъра и 6/100,било иконмично...?!? това не ме впечатлява.Гледам рекламата по TV снощи на Sorento(Santa Fe) 2.2 CRDi 197 hp. (204 hp. извън Европа) за SUV 1.9 тона и много по-лоша аеродинамика от ниското А8 и харчи 6.6/100!!!Баси,немците нещо не се развиват правилно! Логото на Ауди "Напредък чрез техника" в случая звучи иронично.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    мерцедес имат 2.0 или 2.2 дизел с 4цилиндъра и 204 коня.