IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi A8 в България

Цени, оборудване, двигатели.

Audi A8 в България
В края на миналата година ви запознахме с част от достойнствата на луксозното немско возило, чиято българска премиера ще се състои през месец април 2010 година. По-нетърпеливите обаче могат да поръчат новата A8-ца от официалния представител за България, още този месец.

Новата генерация на Audi A8 може да бъде разпозната от пръв поглед, но не по допълнителни атрибути - "колата впечатлява с грандиозните си повърхности", коментират от Инголщат. И тук са много прави - возилото се простира върху конструкция с дължина 5137 мм, широчина - 1949 мм и височина - 1460 мм. Разстоянието между осите на автомобила достига почти три метра - 2992 мм

Външността е типична за новите модели на Audi и въплъщава спортен дух и елегантност. Тялото на Audi A8 е изградено от алуминий - Audi Space Frame (ASF), което гарантира по-прецизно пътно поведение, по-нисък разход на гориво и по-малко вредни емисии. Тази структура спестява около 40% от теглото на стоманените конструкции.

Двигателите на новото поколение на A8 са оборудвани със система за директно впръскване на горивото и демонстрират с 22% по-нисък разход на гориво. Модификацията с "малкия" 3.0 TDI двигател (204 к.с.) и задвижване на предните колела, отделя 159 грама вредни CO2 емисии на километър, като изисква средно по 6.0 литра гориво на 100 км - това е и най-ниския разход на гориво в този клас.

Този двигател ще бъде наличен по-късно през годината във вариант с 204 и 250 к.с. Като начало се предлагат два задвижващи агрегата - 4.2 FSI с 372 к.с. и 4.2 TDI с 350 к.с., оборудвани с Quattro задвижване. Бензиновата версия ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.7 секунди, а дизеловата - за 5.5 сек. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

Като стандарт сa предвидени 8-степенна Tiptronic трансмисия и адаптивно въздушно окачване.

"Новият A8 е най-спортното предложение сред луксозните автомобили", коментира Rupert Stadler, председател на Управителния съвет на AUDI AG. "Той съчетава многобройни функции по един нов и интелигентен начин - без аналог в стилистиката на интериора и екстериора", добави той.

И като стана дума за стилистика, няма как да не споменем светлините на автомобила. Те са оборудвани с LED технология, предоставят перфектна видимост и гарантират за уникалното излъчване на A8.

Интериорът очарова с нови, по-меки линии, безкомпромисно качество и извънредно внимание към най-малките детайли. Сред достойнствата на автомобила са още - асистент за нощно виждане, адаптивен круиз контрол със stop & go функция, седалки с вентилация и масаж и много други.


Цените на Audi A8 в България започват от 179 569 лева с ДДС за модификацията А8 4.2 FSI Quattro Tiptronic и от 182 498 лева с ДДС за А8 4.2 TDI Quattro Tiptronic DPF.
0 от 500
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    разбирател ( преди 15 години )
    Качеството на Ауди в премиум сегмента е уникално. А интериора им е революционен по вид и с непознато ниво на луксозно излъчване. Предното задвижване е стандарт за Ауди - въпрос на избор.При Мерц и БМВ е задно.Но, който има пари за такава кола ще си поръча куатро.За предницата - също уникат.
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gogo ( преди 15 години )
    Средна хубост!За тези пари е по-скоро разочарование.Потъват Ауди.
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    incompetent ( преди 15 години )
    Добра е, въпреки че LED-тата не могат да ги докарат нещо на тази А8 и особено на А3. Само че този 204к.с. 3-литров двигател комбиниран с предно предаване сигурно трябва да е някаква шега от Инголщат. Алоу, гледате ли конкуренцията какво прави? Хубаво, дизайнът няма новости, но поне двигателите да имаха, бре...