IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi A8 в България

Цени, оборудване, двигатели.

Audi A8 в България
В края на миналата година ви запознахме с част от достойнствата на луксозното немско возило, чиято българска премиера ще се състои през месец април 2010 година. По-нетърпеливите обаче могат да поръчат новата A8-ца от официалния представител за България, още този месец.

Новата генерация на Audi A8 може да бъде разпозната от пръв поглед, но не по допълнителни атрибути - "колата впечатлява с грандиозните си повърхности", коментират от Инголщат. И тук са много прави - возилото се простира върху конструкция с дължина 5137 мм, широчина - 1949 мм и височина - 1460 мм. Разстоянието между осите на автомобила достига почти три метра - 2992 мм

Външността е типична за новите модели на Audi и въплъщава спортен дух и елегантност. Тялото на Audi A8 е изградено от алуминий - Audi Space Frame (ASF), което гарантира по-прецизно пътно поведение, по-нисък разход на гориво и по-малко вредни емисии. Тази структура спестява около 40% от теглото на стоманените конструкции.

Двигателите на новото поколение на A8 са оборудвани със система за директно впръскване на горивото и демонстрират с 22% по-нисък разход на гориво. Модификацията с "малкия" 3.0 TDI двигател (204 к.с.) и задвижване на предните колела, отделя 159 грама вредни CO2 емисии на километър, като изисква средно по 6.0 литра гориво на 100 км - това е и най-ниския разход на гориво в този клас.

Този двигател ще бъде наличен по-късно през годината във вариант с 204 и 250 к.с. Като начало се предлагат два задвижващи агрегата - 4.2 FSI с 372 к.с. и 4.2 TDI с 350 к.с., оборудвани с Quattro задвижване. Бензиновата версия ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.7 секунди, а дизеловата - за 5.5 сек. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

Като стандарт сa предвидени 8-степенна Tiptronic трансмисия и адаптивно въздушно окачване.

"Новият A8 е най-спортното предложение сред луксозните автомобили", коментира Rupert Stadler, председател на Управителния съвет на AUDI AG. "Той съчетава многобройни функции по един нов и интелигентен начин - без аналог в стилистиката на интериора и екстериора", добави той.

И като стана дума за стилистика, няма как да не споменем светлините на автомобила. Те са оборудвани с LED технология, предоставят перфектна видимост и гарантират за уникалното излъчване на A8.

Интериорът очарова с нови, по-меки линии, безкомпромисно качество и извънредно внимание към най-малките детайли. Сред достойнствата на автомобила са още - асистент за нощно виждане, адаптивен круиз контрол със stop & go функция, седалки с вентилация и масаж и много други.


Цените на Audi A8 в България започват от 179 569 лева с ДДС за модификацията А8 4.2 FSI Quattro Tiptronic и от 182 498 лева с ДДС за А8 4.2 TDI Quattro Tiptronic DPF.
0 от 500
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixD ( преди 15 години )
    ***, кой богаташ ще предпочета едната пред другата лимузина заради 4-5 стотни по-добро или по-лошо ускорение, я се скрий бе голфаджия си ти със селско мислене-ясен си ми
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Quattro ( преди 15 години )
    ха ха през 1977г. шефа на Фолксваген за тестовете предлага да се монтира на Ауди задвижване 4Х4 а през 1980г. автомобила с име Ауди Куатро е описан като сензация в пресата по цял свят,смотльо чети малко и наблегни на "предистория" *** :http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D1%83%D0%B4%D0%B8_quattro
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Грешно се изразих, не е въпроса кой го е измислил (4х4 е имало много преди куатро и ауди). Въпроса е кой се е сетил пръв да слага 4х4 на леки автомобили... Именно затова когато 80те години ауди пускат S1 quattro на Световния рали шампионат жънат само победи и след тях всички автомобили в СРШ стават със задвижване на 4те колела ;)
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Лелеее много си *** пич. Направо разби мрака с тъпата си глава. Quattro не само ,че е Ауди но е и запазена марка ако въобще знаеш какво значи знак R. Рядко може да се види по-голям *** от теб. Ти въобще коли виждал ли си?
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Все едно няма БМВ 7-а само със задно ? Ада не говорим, че скапания Х-драйф неможе да се мери с Quattro-to.
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Yogi ( преди 15 години )
    Ауди винаги са предлагали малък мотор с предно. това е само един модел ,но досега не съм виждал никога такъв, явно никой не го поръчва. Мисля че бе с двигател 2,8литра бензин. А сега ще е скопен трилитров дизел за по-скъперливи милионери, които искат супер нисък разход на максимално ниска цена(Вероятно около 110-120хилки),което няма как да стане с Quattro и голям двигател.Освен тази скопена версия, всички останали двигатели са базово с Quattro.
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    знайко ( преди 15 години )
    Quttro е фирма,която е доставяла 4х4 за Ауди,имаше статия в Аутобилд с историята и.Но самата фирма Quattro е нямала нищо общо с Ауди.Ауди нямат собствено 4х4,те купуват.За този който не знае,де.Някой е в сериозно заблуждение относно Audi.Тя е малка фирма,едва стига 1 млн. продажби.Не може да очаквате някакви технологии от тях,както и няма.
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    мастър Кеноби ( преди 15 години )
    Ауди е най-продаваната премиум марка в Европа(брой и Мерцедес и БМВ) ,пък ти ги брой за Опел. Време е като не познавате марките и сегментите първо да се запознаете кое в кой клас е и тогава да тормозите нормалните хора с простотията си. А кой кого гони незнам ,но новото 4,2TDI има доста по-добри характеристики от 420 CDI на Мерцедес. 5,5 сек. от 0-100км.за А8 и 6,6 за Sкласата. Упс пропуснах да кажа ,че стария 4,2TDI постигаше за 5,9сек. доста по-добре от новата Ес класа? Така че кой кого гони
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 15 години )
    ХАХАХА абе тия още ли предлагат тва изсъхнало предно предаване във най-голямата си лимузина :)))))) Това само марка притежавана от по-евтина марка го прави:)))
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Когато опел и рено започнат да правят коли в класа на А8, когато опел и рено започнат да правят коли по 300 000 долара и когато опел и рено измислят нещо иновативно в рали автомобилите като quattro ми се обади ...