IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi A8 в България

Цени, оборудване, двигатели.

Audi A8 в България
В края на миналата година ви запознахме с част от достойнствата на луксозното немско возило, чиято българска премиера ще се състои през месец април 2010 година. По-нетърпеливите обаче могат да поръчат новата A8-ца от официалния представител за България, още този месец.

Новата генерация на Audi A8 може да бъде разпозната от пръв поглед, но не по допълнителни атрибути - "колата впечатлява с грандиозните си повърхности", коментират от Инголщат. И тук са много прави - возилото се простира върху конструкция с дължина 5137 мм, широчина - 1949 мм и височина - 1460 мм. Разстоянието между осите на автомобила достига почти три метра - 2992 мм

Външността е типична за новите модели на Audi и въплъщава спортен дух и елегантност. Тялото на Audi A8 е изградено от алуминий - Audi Space Frame (ASF), което гарантира по-прецизно пътно поведение, по-нисък разход на гориво и по-малко вредни емисии. Тази структура спестява около 40% от теглото на стоманените конструкции.

Двигателите на новото поколение на A8 са оборудвани със система за директно впръскване на горивото и демонстрират с 22% по-нисък разход на гориво. Модификацията с "малкия" 3.0 TDI двигател (204 к.с.) и задвижване на предните колела, отделя 159 грама вредни CO2 емисии на километър, като изисква средно по 6.0 литра гориво на 100 км - това е и най-ниския разход на гориво в този клас.

Този двигател ще бъде наличен по-късно през годината във вариант с 204 и 250 к.с. Като начало се предлагат два задвижващи агрегата - 4.2 FSI с 372 к.с. и 4.2 TDI с 350 к.с., оборудвани с Quattro задвижване. Бензиновата версия ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.7 секунди, а дизеловата - за 5.5 сек. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

Като стандарт сa предвидени 8-степенна Tiptronic трансмисия и адаптивно въздушно окачване.

"Новият A8 е най-спортното предложение сред луксозните автомобили", коментира Rupert Stadler, председател на Управителния съвет на AUDI AG. "Той съчетава многобройни функции по един нов и интелигентен начин - без аналог в стилистиката на интериора и екстериора", добави той.

И като стана дума за стилистика, няма как да не споменем светлините на автомобила. Те са оборудвани с LED технология, предоставят перфектна видимост и гарантират за уникалното излъчване на A8.

Интериорът очарова с нови, по-меки линии, безкомпромисно качество и извънредно внимание към най-малките детайли. Сред достойнствата на автомобила са още - асистент за нощно виждане, адаптивен круиз контрол със stop & go функция, седалки с вентилация и масаж и много други.


Цените на Audi A8 в България започват от 179 569 лева с ДДС за модификацията А8 4.2 FSI Quattro Tiptronic и от 182 498 лева с ДДС за А8 4.2 TDI Quattro Tiptronic DPF.
0 от 500
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    sss1 ( преди 15 години )
    W AUTOBILD SRAWNQWAHA 1 TAKOWA A8 I S KLASA,I 1 DO DRUGA AUDITO BE6E BAQ PO-NISKO OT S-KLASATA,I KAZAHA,4E KOQTO OT 2-TE DA IZBERE 4OWEK NQMA DA ZBARKA!!!!!!!
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    GastonFeb ( преди 15 години )
    А бе хора това е миризмата. Пак пише от различни имена и от имената на другите хора ,миризливия е видял Аудито е се е наакал ,че го е срам де се покаже с на баща си служебния Хюндай. Ха ха Миризма хич не го гледай тва Ауди и без това си *** ,никога няма да изкараш лев дори за джантата. С тая страхлива и проста тиква дори няма да си намериш работа и хората хич да не ти дават линкове за Quattro ,ти си *** и не разбираш.
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Driver ( преди 15 години )
    Айде не се напъвай толкова - отдавна quattro е поделение на Ауди. И като не си ходил да видиш на место - не се прави на голям разбирач:- основният завод на Ауди е в Инголщат, провинция Бавария;- quattro - поделението има свое подразделение в този завод, като само моделите S и RS се правят изцяло в завода в градчето Некарзулм, на около 30-40км от Щутгард.Ай - четете поне, като не сте ходили..
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Грозничко е това Audi A8,няма идеи в него,немска Волга.Скука!
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Quattro ( преди 15 години )
    Ама така ли нещо не виждам да се казва Quattro? И не ми пиши от различни имена . Когато обясняваш как Куатро не била фирма на Ауди а и правело 4Х4 недей да ми даваш някакви линкове които нямат нищо общо с това което ти обяснявам. Това което ти дадох аз като линк това си го пише. Не си мисли ,че не го знам. Не е това спора. Спора е дали Куатро е на Ауди или няма нищо общо с тях.
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    707 ( преди 15 години )
    не знаех,че има токова невеж народ,или май е само един *** тук,който се прави на много хора.Уж е голям фен на Ауди,а не знае,че Quattro e малка немска фирма,която е правила 4х4 за Ауди.Ами прочетете малко преди да се излагате като кифладжии.Ауди никога не са имали собствено 4х4
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Когато Мерцедес и Ауди са на почти една цена , винаги ще избера Мерцедес !Виждам че тука някои хора спорят за двигатели ... да ама една кола не е само двигател а баланс от фактори. Да сте чували за окачване ? Когато говорим за окачване и дума не може да става за сравнение м/у Мерцедес и Ауди , на Мерц е къде къде по-здраво...А и за двигатели ако говорим недейте да се базикате с марката измислила двигателя с вътрешно горене(Готлиб Даймлер и Вилхем Майбах),а по-късно и произвела 1-я дизелов дв-ел
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Това наистина ще е откроява сред другите коли с гигантсия си габарит. 2метра широка и дължина от 5,14м. През 1991г. Мерцедес S-клас изкочи с гигантски габарити и това и това е направи велика. Сега това Ауди ще изпъква по-същия начин сред колите. Дали е добър ход във времена на все по малко парко места или ще спечели с простора ,само времето ще покаже.
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Driver ( преди 15 години )
    Тоя па!! Бил super-driver ама на строшеното рено на дедо си.. И тъй като сега е пред уволнение, поради липса на работа в рено.бг, се чуди кви глупости да пише тук. Я се скрии в дупката, бе мишок смотан!
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    4х4 ( преди 15 години )
    с твойте камъни по твойта глава, но без да използвам подобни епитети!http://news.automedia.bg/serial/7/8204.htmlчети, образовай се и ти ;) (това за 4х4 в леките автомобили)