fallback

Колко струва поддръжката на Bugatti Veyron?

Всички завиждаме на малкото „богоизбрани” притежатели на суперавтомобила Bugatti Veyron.

Британско издание обаче си е направило труда да изчисли колко струва да поддържаш този автомобил, след като за да го закупиш си платил поне 1.2 милиона евро. Тези сметки може и да ви накарат да се чувствате по-добре и да не завиждате на притежателите на Veyron. Да започнем с разходите за получаване на автомобила. Този който го е закупил и не живее относително близо до завода производител, получава колата със самолет или специален автопревоз. Когато се налага да бъде направен технически преглед или  не дай си Боже ако е нужен не планиран ремонт, операцията с превозването на колата се повтаря, защото съвсем не е изгодно тя да изминава големи разстояния на собствен ход. Собственикът разбира се лети със самолет (това естествено не е проблем, защото 90% от собствениците на Veyron притежават и самолет).  Сега за ежегодните разходи по поддръжката. Да започнем от гумите. Това са специална изработка Michelin Pilot Sport 2, създадени само за Veyron. Цената на комплекта е около 28 000 евро. От Bugatti препоръчват гумите да се сменят на 4000 км, а на всеки 20 000 км е добре да се сменят и джантите, чиято цена е около 40 000 евро. Така ако за една година изминете 20 000 км със своето Bugatti, ще трябва да смените комплекта гуми пет пъти, а джантите един път. Това струва към 180 000 евро. Това обаче не е всичко. Трябва да водите своето Bugatti на годишен преглед, чиято цена е около 16 000 евро и да се молите да няма причина за влизане в сервиза. Непреките разходи също са плашещи. С всеки изминат километър, благодарение на екстремната амортизация, се губят купища пари. Годишната застраховка е между 3 и 7 % от цената като нов, т.е. от около 40 000 до малко под 100 000 евро. Разходите за гориво няма да ги броим, защото в сравнение с казаното до тук са пренебрежителни. Въобще, не им е леко на милионерите имащи Bugatti Veyron, заключава британското издание.
Тагове:
fallback
  • #60
    до колене ( преди 14 години )
    искаш ли да ми *** лангата ?
  • #59
    NINA ( преди 14 години )
    Стига си лъгал,бе смотан,Румен-Вълка.Сега ли си го измисли това селско име?Такава кола има само една,но е на Азис.
  • #58
    NINA ( преди 14 години )
    Кой ти ги приказва тези глупости,че чакаш три години за такава тояга?Я дай лда видим,че нещо яко ментиш.
  • #57
    Анонимен ( преди 14 години )
    nqma zimni te sa celogodi6ni
  • #56
    Анонимен ( преди 14 години )
    Айде сега, а за вериги нещо!
  • #55
    Анонимен ( преди 14 години )
    A kolko li mu struvat zimnite gumi ?! :))))
  • #54
    Анонимен ( преди 14 години )
    ето един много хубав тест!
  • #53
    Driver ( преди 14 години )
    Бааси и Вейрона!! Гуми - джанти за 180000евро! Да си го карат снобарите - за тия пари 2 GTR-a може да купиш или 1 ама с тунинг, който по динамика да диша във врата на веронажиите, а и цяла година с кеф да си го караш.
  • #52
    кур до колене ( преди 14 години )
    Дам - ако сега в тази т.нар криза някой си поръча Ваерон ще го има най рабо след 3 годиниявно не са малко хората дето ги боли - колко му е подръжката
  • #51
    Анонимен ( преди 14 години )
    Споко там където я правят няма ограничение на Аутобана. В България има само един собственик на Бугати Вейрон и това е Румен-Вълка. А дали има магистрала до Варна или не, много слабо Вълнува производителя. Все пак всички бройки на Вейрон са продадени 2 години преди да бъде произведена първата бройка.
fallback
Последни