fallback

Колко струва поддръжката на Bugatti Veyron?

Всички завиждаме на малкото „богоизбрани” притежатели на суперавтомобила Bugatti Veyron.

Британско издание обаче си е направило труда да изчисли колко струва да поддържаш този автомобил, след като за да го закупиш си платил поне 1.2 милиона евро. Тези сметки може и да ви накарат да се чувствате по-добре и да не завиждате на притежателите на Veyron. Да започнем с разходите за получаване на автомобила. Този който го е закупил и не живее относително близо до завода производител, получава колата със самолет или специален автопревоз. Когато се налага да бъде направен технически преглед или  не дай си Боже ако е нужен не планиран ремонт, операцията с превозването на колата се повтаря, защото съвсем не е изгодно тя да изминава големи разстояния на собствен ход. Собственикът разбира се лети със самолет (това естествено не е проблем, защото 90% от собствениците на Veyron притежават и самолет).  Сега за ежегодните разходи по поддръжката. Да започнем от гумите. Това са специална изработка Michelin Pilot Sport 2, създадени само за Veyron. Цената на комплекта е около 28 000 евро. От Bugatti препоръчват гумите да се сменят на 4000 км, а на всеки 20 000 км е добре да се сменят и джантите, чиято цена е около 40 000 евро. Така ако за една година изминете 20 000 км със своето Bugatti, ще трябва да смените комплекта гуми пет пъти, а джантите един път. Това струва към 180 000 евро. Това обаче не е всичко. Трябва да водите своето Bugatti на годишен преглед, чиято цена е около 16 000 евро и да се молите да няма причина за влизане в сервиза. Непреките разходи също са плашещи. С всеки изминат километър, благодарение на екстремната амортизация, се губят купища пари. Годишната застраховка е между 3 и 7 % от цената като нов, т.е. от около 40 000 до малко под 100 000 евро. Разходите за гориво няма да ги броим, защото в сравнение с казаното до тук са пренебрежителни. Въобще, не им е леко на милионерите имащи Bugatti Veyron, заключава британското издание.
Тагове:
fallback
  • #30
    sinbad0 ( преди 14 години )
    То ако излючиш тракшъна и за 100 метра ще са за смяна,така е има някаква грешка според мен...
  • #29
    Phill ( преди 14 години )
    стига си писал глупости,на 4000 км. и гумите за смяна...!!!Това супер тъпо,отиваш до морето и обратно и в бокса с 28 000 евро минус,бягай от тук...
  • #28
    кур до колене ( преди 14 години )
    За многознайкото с италианското бугати - това е френска марка !!!и този автомобил е за хора, които искат да карат автомобили от друго измерение какъвто е Бугатине за някви скъсани вестниц, дето нямат пари за газ седнали да ми правят сметки - тъпацикойто може да си позволи да си го купи не го боли фара колко са му гумите и джантитеСамо у нас - *** си купуват скъпи коли и после се чудят от къде да вземат втора ръка части и консумативи
  • #27
    Vanky ( преди 14 години )
    в България Вълка кара такова Бугати вече 3-4 години. Съвсем нормално е гумите да заминават бързо. Който има Вейрон едва ли кара с 50км. Гумите са спецялни високоскоростни и с тях можеш да достигнеш скороста от над 400км. Нормална гума ще се стопи като сладолед на слънце само за няколко секунди още при скорост от 300км. Има различни индекси и колкото е по скоростна една гума, толкова по-скъпа става. Във Ф1 една гума струва 5000 евро а се скапва за стотина километра.
  • #26
    Бай ГанЮ ( преди 14 години )
    Пасат+Гоуф R32-3.2 V6, 250к.с., 4х4 са с DSG.Пасат СС-3.6 V6., 300к.с., 4х4 е с DSG.
  • #25
    asdasdas ( преди 14 години )
    Говоря по принцип.
  • #24
    sinbad0 ( преди 14 години )
    Карат си ги,но не на дълги разстояния и то заради комфорта не заради разходите...ти в тази кола нямаш нито возия,нито видимост в града,нито маневреност,нито клиренс,това би ме сряло да не я карам до работа и обратно,а не разходите за гуми и масло.Вчера гледам в нета парфюм за 215 000$ и часовник Патек Филип за 4 000 000$/без никакви камъни/*** и семпъл часовник с кожена каишка,та това Бугати ще ги стресне хората...никакъв шанс...
  • #23
    Анонимен ( преди 14 години )
    Порше са с DSG,Нисат GT-R също. Доколкото знам ,още не е измислено нещо по-добро .
  • #22
    Анонимен ( преди 14 години )
    а бе Skoda не карат толкова много,недей се изхвърля
  • #21
    asdasdas ( преди 14 години )
    То за тва в България нормалните хора карат VW,Skoda,Opel и тн. То по тея пътища къде ще изкараш Бугати, ферари или там квото имаш...Да не говорим, че ще го разбият.
fallback
Последни