fallback

Колко струва поддръжката на Bugatti Veyron?

Всички завиждаме на малкото „богоизбрани” притежатели на суперавтомобила Bugatti Veyron.

Британско издание обаче си е направило труда да изчисли колко струва да поддържаш този автомобил, след като за да го закупиш си платил поне 1.2 милиона евро. Тези сметки може и да ви накарат да се чувствате по-добре и да не завиждате на притежателите на Veyron. Да започнем с разходите за получаване на автомобила. Този който го е закупил и не живее относително близо до завода производител, получава колата със самолет или специален автопревоз. Когато се налага да бъде направен технически преглед или  не дай си Боже ако е нужен не планиран ремонт, операцията с превозването на колата се повтаря, защото съвсем не е изгодно тя да изминава големи разстояния на собствен ход. Собственикът разбира се лети със самолет (това естествено не е проблем, защото 90% от собствениците на Veyron притежават и самолет).  Сега за ежегодните разходи по поддръжката. Да започнем от гумите. Това са специална изработка Michelin Pilot Sport 2, създадени само за Veyron. Цената на комплекта е около 28 000 евро. От Bugatti препоръчват гумите да се сменят на 4000 км, а на всеки 20 000 км е добре да се сменят и джантите, чиято цена е около 40 000 евро. Така ако за една година изминете 20 000 км със своето Bugatti, ще трябва да смените комплекта гуми пет пъти, а джантите един път. Това струва към 180 000 евро. Това обаче не е всичко. Трябва да водите своето Bugatti на годишен преглед, чиято цена е около 16 000 евро и да се молите да няма причина за влизане в сервиза. Непреките разходи също са плашещи. С всеки изминат километър, благодарение на екстремната амортизация, се губят купища пари. Годишната застраховка е между 3 и 7 % от цената като нов, т.е. от около 40 000 до малко под 100 000 евро. Разходите за гориво няма да ги броим, защото в сравнение с казаното до тук са пренебрежителни. Въобще, не им е леко на милионерите имащи Bugatti Veyron, заключава британското издание.
Тагове:
fallback
  • #20
    Бай ГанЮ ( преди 14 години )
    Дяца, туй е фрьенска марка брички. Тоз дека я е създал е италианец емигрирал във Французия. На, четете:Fate Sold to Hispano-Suiza in 1963Founded 1909Founder(s) Ettore BugattiHeadquarters Molsheim, FranceKey people Ettore Bugatti (founder)Jean BugattiIndustry AutomotiveProducts Automobiles, airplane partshttp://en.wikipedia.org/wiki/BugattiСамо един болт от туй чудо струва 150евро, оти е праен от титан...
  • #19
    GS ( преди 14 години )
    Това с DSG ли е?Много ме съмнява,бях чел,че скоростната кутия е много различна.Какво ти DSG,те за 200 коня не могат да го направят да издържа,какво остава за 1000!
  • #18
    sinbad0 ( преди 14 години )
    Преди кризата гледах едно филмче за бума в продажбите на яхти в световен мащаб не само в БГ.Най ми хареса изказването на един продавач"Строенето на една яхта отнема 3 до 5 години от слючването на договора до крайната доставка.Когато сте на 70,а любовницата ви е на 25 и искате да се изкефите на живота,плащате двойната цена сега и получавате продукта." затова цените не са нормални,ама кой му пука,като нема време да чака.../чисто биологично/
  • #17
    123 ( преди 14 години )
    Този въпрос стой с пълн сила не само при Бугати, примерно интревала за сервизно обслужване на едно Ферари 430 е 5 ооо км. Вярно е 4е не караш всеки ден и вероятно го правиш веднъж годишно но ... а гумите , особенно задние изкарват ... мм, един ден :) Найстина са 2 800 Е комплекта на 28 000, но пак си е цифра . Убеден съм че повечето вейрон-и стоят в някой гараж , пободре обзаведен от моя хол и се показват на гостите на гордия собственик, като музеен експонат !
  • #16
    Анонимен ( преди 14 години )
    osven che e 1000konq, DSG i izglejda kato civina kola s cd, klimatronik, aerbagove i e seriina... Prav si osven tiq drebolii nqma koi znae kvo... Ti lud li si be ?!?!? qsno e che si nqmash ideq kolko vsushtnost e trudno da se postignat tezi neshta... ne na prazno nqma druga po roda si... i struva tolkova zashtoto e marka i imidj... na armani parcalite da ne mislish realnata im stoynost e 300lv primenro :D
  • #15
    анти гоуф ( преди 14 години )
    Поредното недоразумение на VW. Бугати трябваше да си остане италянска, за да не сме свидетели сега на "екстремната амортизация" идващо от "супер високото качество" на VW.
  • #14
    Анонимен ( преди 14 години )
    Бъдете сигурни,че себестойността и не надхвърля 100 000 евро,дори и е много.Няма нищо кой знае колко технологично в нея,което да струва 1 000 000.Всичко над 100 хил. е яка лапачка за мазните ***.То за това нямат и 100 бр. продадени,колкото нови алфи са купени в БГ...:))) същата трагедия!
  • #13
    Филип ( преди 14 години )
    ДИМОВ, ти ако мислиш че при другите супер-спортни автомобили е различно!!! Ферари са същата работа....... Не е от марката, а от предназначението на колата!
  • #12
    Бартер де Слива ( преди 14 години )
    С две думи - тази кола е само за фукня, но не и за каране. Този, който се метна в едно езеро с неговия Вейрон трябва да го е направил нарочно да се отърве от тази ламя. Ако са му дали пари в брой от застрахователната компания, трябва да е щастлив.
  • #11
    John ( преди 14 години )
    Е за това не си купх такова. Хем не може да се спи в него, хем не остват пари за семки!
fallback
Последни