fallback

Колко струва поддръжката на Bugatti Veyron?

Всички завиждаме на малкото „богоизбрани” притежатели на суперавтомобила Bugatti Veyron.

Британско издание обаче си е направило труда да изчисли колко струва да поддържаш този автомобил, след като за да го закупиш си платил поне 1.2 милиона евро. Тези сметки може и да ви накарат да се чувствате по-добре и да не завиждате на притежателите на Veyron. Да започнем с разходите за получаване на автомобила. Този който го е закупил и не живее относително близо до завода производител, получава колата със самолет или специален автопревоз. Когато се налага да бъде направен технически преглед или  не дай си Боже ако е нужен не планиран ремонт, операцията с превозването на колата се повтаря, защото съвсем не е изгодно тя да изминава големи разстояния на собствен ход. Собственикът разбира се лети със самолет (това естествено не е проблем, защото 90% от собствениците на Veyron притежават и самолет).  Сега за ежегодните разходи по поддръжката. Да започнем от гумите. Това са специална изработка Michelin Pilot Sport 2, създадени само за Veyron. Цената на комплекта е около 28 000 евро. От Bugatti препоръчват гумите да се сменят на 4000 км, а на всеки 20 000 км е добре да се сменят и джантите, чиято цена е около 40 000 евро. Така ако за една година изминете 20 000 км със своето Bugatti, ще трябва да смените комплекта гуми пет пъти, а джантите един път. Това струва към 180 000 евро. Това обаче не е всичко. Трябва да водите своето Bugatti на годишен преглед, чиято цена е около 16 000 евро и да се молите да няма причина за влизане в сервиза. Непреките разходи също са плашещи. С всеки изминат километър, благодарение на екстремната амортизация, се губят купища пари. Годишната застраховка е между 3 и 7 % от цената като нов, т.е. от около 40 000 до малко под 100 000 евро. Разходите за гориво няма да ги броим, защото в сравнение с казаното до тук са пренебрежителни. Въобще, не им е леко на милионерите имащи Bugatti Veyron, заключава британското издание.
Тагове:
fallback
  • #40
    Анонимен ( преди 14 години )
    Е от Топ Гиар казаха за разход от 40литра. 91л. може да е при скорост от 400км. Но то бензинова кола с мощност 150коня при скорост 200км. има разход от над 30литра.
  • #39
    АВДИ ( преди 14 години )
    Така като чета простотиите ти излиза ,че единственото недоразумение си ти!!!
  • #38
    Зико ( преди 14 години )
    Да добавя и това, което аз четох в *** Bild:Смяна на двигателя : 250 000 евро ;Смяна на скоростната кутия : 125 000 евро...А за това, че като караш с над 350 км/ч разхода е 91л за 100 километра...
  • #37
    Vanky ( преди 14 години )
    Явно не можеш да четеш! Нито съм ти писал че на 4000км. са се сменят а това го пише в статията. А на кое море ще ходиш ,че ще минеш повече от 4000км. незнам. Явно не ти е много бърз мозъка, щом си писал такива безмислици.
  • #36
    veso ( преди 14 години )
    нищо не се споменава за обслужването все пак и двигателя който е най-важния в тази кола си иска своето
  • #35
    Бай ГанЮ ( преди 14 години )
    За тез дяца, дека не верват, че тез брички:"Пасат+Гоуф R32-3.2 V6, 250к.с., 4х4 са с DSG.Пасат СС-3.6 V6., 300к.с., 4х4 е с DSG. "са с ДъСъГъ-не читете, бря. Читете повече. На:http://volkswagen.bg/modelle/passat/der_passat/zahlen_fakten/technische_daten/?motor=278http://volkswagen.bg/modelle/passat_cc/facts_numbers/techn_data/?motor=441Дяда ви *** нема ви лъже ся!
  • #34
    Phill ( преди 14 години )
    И за какво ми е кола за 1 млн. ако ще ходя със самолет за 1000 км до морето?По-голяма тъпотия не бях чувал.
  • #33
    IT. ( преди 14 години )
    :)Misla che tazi podrajka moje da vpechatli edinstvenno nas obiknovennite hora :) No obshto vzeto e edin savseem neznacitelen razhod za pritejateliat mu :)osobenno ako go sravnite s poddrajkata na lichniat mu samolet ili iahta koito struvat milioni na godina :) obiknovenno takiva hora imat cial avtopark s vsemazmojni ekzotichni avtomobili :)
  • #32
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ами село те са ти го написали на дълги разстояния със самолет. А ако живееш на 4000км. от морето само *** може да тръгне с кола ,да пътува 3-4 дена за да стигне морето. Нормално е да се износят гумите за 4000км. Направо са супер издръжливи даже. Примерно една Ес класа 320CDI сменя гуми на 20 000км. а в нея няма нищо спортно. А Вейрона вдига 407км.
  • #31
    Triforce ( преди 14 години )
    Ами затова има по-евтини автомобили, като Порше, които струват 80-100 000 евро, маслото им се сменя на 10 000 км, карат се с нормални гуми (за по 1000 лв. бройката) и всичко е на 6!!! Може да не е 1001 конски сили, ама е Порше :)
fallback
Последни