fallback

Колко струва поддръжката на Bugatti Veyron?

Всички завиждаме на малкото „богоизбрани” притежатели на суперавтомобила Bugatti Veyron.

Британско издание обаче си е направило труда да изчисли колко струва да поддържаш този автомобил, след като за да го закупиш си платил поне 1.2 милиона евро. Тези сметки може и да ви накарат да се чувствате по-добре и да не завиждате на притежателите на Veyron. Да започнем с разходите за получаване на автомобила. Този който го е закупил и не живее относително близо до завода производител, получава колата със самолет или специален автопревоз. Когато се налага да бъде направен технически преглед или  не дай си Боже ако е нужен не планиран ремонт, операцията с превозването на колата се повтаря, защото съвсем не е изгодно тя да изминава големи разстояния на собствен ход. Собственикът разбира се лети със самолет (това естествено не е проблем, защото 90% от собствениците на Veyron притежават и самолет).  Сега за ежегодните разходи по поддръжката. Да започнем от гумите. Това са специална изработка Michelin Pilot Sport 2, създадени само за Veyron. Цената на комплекта е около 28 000 евро. От Bugatti препоръчват гумите да се сменят на 4000 км, а на всеки 20 000 км е добре да се сменят и джантите, чиято цена е около 40 000 евро. Така ако за една година изминете 20 000 км със своето Bugatti, ще трябва да смените комплекта гуми пет пъти, а джантите един път. Това струва към 180 000 евро. Това обаче не е всичко. Трябва да водите своето Bugatti на годишен преглед, чиято цена е около 16 000 евро и да се молите да няма причина за влизане в сервиза. Непреките разходи също са плашещи. С всеки изминат километър, благодарение на екстремната амортизация, се губят купища пари. Годишната застраховка е между 3 и 7 % от цената като нов, т.е. от около 40 000 до малко под 100 000 евро. Разходите за гориво няма да ги броим, защото в сравнение с казаното до тук са пренебрежителни. Въобще, не им е леко на милионерите имащи Bugatti Veyron, заключава британското издание.
Тагове:
fallback
  • #100
    de a go znam ( преди 9 години )
    ae tei kato q gledam staa za off-road nqaa djipove mipove kusa vsichki
  • #99
    Пеню ( преди 12 години )
    Тоя кошник кат му сложа газова и че връткам по главната на село.
  • #98
    rado ( преди 12 години )
    abe kade e rezervnata guma na tova bogati be
  • #97
    Neutral ( преди 12 години )
    Абе маняци...като влезеш с сайт за такива автомобили на относително казано втора ръка, всичките са на максимум 3000-4000км. не повече! Никои не е луд да обикаля света с тая кола по път! Се пак и шейховете предпочитат да дадат 250 000 Евро за Майбах, отколкото за годишна поддръжка!!!
  • #96
    шишко ( преди 13 години )
    боли ги Колко струва поддръжката на Bugatti Veyron?
  • #95
    kaliin ( преди 14 години )
    bugati se sustoi ot mnogo nechta i e naiskupata kola i e nai hubavata kola
  • #94
    Гошо Джантата ( преди 14 години )
    Ами джантите като ги сменят що не ми ги дадат да ги лепна на ладата. Ще ми запее направо. Ше дигам триста като нищо.
  • #93
    gazeto ( преди 14 години )
    Em az mai nyama da ya kupuvam mnogo razhodi ne6to po dobre sas moita RX8
  • #92
    САВАТА до ВЕСКО ( преди 14 години )
    НАЛИ!?!Ето това трябваше да бъде Бугати:http://pics.data.bg/categories/1/общи/1e6ed999fbc1c2dfa8493370b4ff58c5/рнтго
  • #91
    Веско ( преди 14 години )
    хахаха... това не е кола ами нещо като паметник олицетворяващ човешката простотия :)
fallback
Последни