fallback

Колко струва поддръжката на Bugatti Veyron?

Всички завиждаме на малкото „богоизбрани” притежатели на суперавтомобила Bugatti Veyron.

Британско издание обаче си е направило труда да изчисли колко струва да поддържаш този автомобил, след като за да го закупиш си платил поне 1.2 милиона евро. Тези сметки може и да ви накарат да се чувствате по-добре и да не завиждате на притежателите на Veyron. Да започнем с разходите за получаване на автомобила. Този който го е закупил и не живее относително близо до завода производител, получава колата със самолет или специален автопревоз. Когато се налага да бъде направен технически преглед или  не дай си Боже ако е нужен не планиран ремонт, операцията с превозването на колата се повтаря, защото съвсем не е изгодно тя да изминава големи разстояния на собствен ход. Собственикът разбира се лети със самолет (това естествено не е проблем, защото 90% от собствениците на Veyron притежават и самолет).  Сега за ежегодните разходи по поддръжката. Да започнем от гумите. Това са специална изработка Michelin Pilot Sport 2, създадени само за Veyron. Цената на комплекта е около 28 000 евро. От Bugatti препоръчват гумите да се сменят на 4000 км, а на всеки 20 000 км е добре да се сменят и джантите, чиято цена е около 40 000 евро. Така ако за една година изминете 20 000 км със своето Bugatti, ще трябва да смените комплекта гуми пет пъти, а джантите един път. Това струва към 180 000 евро. Това обаче не е всичко. Трябва да водите своето Bugatti на годишен преглед, чиято цена е около 16 000 евро и да се молите да няма причина за влизане в сервиза. Непреките разходи също са плашещи. С всеки изминат километър, благодарение на екстремната амортизация, се губят купища пари. Годишната застраховка е между 3 и 7 % от цената като нов, т.е. от около 40 000 до малко под 100 000 евро. Разходите за гориво няма да ги броим, защото в сравнение с казаното до тук са пренебрежителни. Въобще, не им е леко на милионерите имащи Bugatti Veyron, заключава британското издание.
Тагове:
fallback
  • #80
    Рено ( преди 14 години )
    Според мен тези са пълни ***-щото като гледам не ги карат много много
  • #79
    ккк ( преди 14 години )
    Ти щом знаещ, кой е, това те прави 3-пъти по интелигентен от нас сигурно, ама какво да кажеме ние селяните щом не знаеме, кой е ?!!!
  • #78
    pacata80 ( преди 14 години )
    po golqma tapotiq ne bqh 4uval kak moje na takava kola da slojish tegli4 tova da ne tie moskvi4 4e da go tvarish.
  • #77
    s ( преди 14 години )
    Mngo e skupa kolata
  • #76
    Пропов ( преди 14 години )
    колата не е лоша.Никак даже.Високите разходи я правят още по специална.Абе много неща я праят МНООО специална,но едно нещо *** цялата специалност.Made by VoksWagen.Без да знае това жена ми попита"Това да не е новото АУДИ ТТ".А жена ми ги разбира тия неща.Във Волксваген маи не са ги доразбрали нещата.Между другото МНООО специалното ЛАМБО ГАЯРДО има същия климатик като на АУДИ А4!Във Веирона сигурно има заемки само от А8.Абе Волксваеген е марката няма спор.VW за 1,2 милиона евро с име БУГАТИ ??
  • #75
    Gostenin ( преди 14 години )
    С риск да си навлека гнева на някои от читателите, аз пък не харесвам тази кола. Смятам, че ако ще се дават много пари трябва да е луксозна лимузина с 4 места и много удобства.
  • #74
    Анонимен ( преди 14 години )
    някакъв кухендер писал,че Азис няма Вейрон...:))) много *** народ,че те по ТВ го показаха с него и го вписал в данъчната си декларация.Дали няма а?
  • #73
    ? ( преди 14 години )
    Ми чи аз толкоз давам за гуми на жигулето! Що не взема тогаз да си взема идно Бугати бе?
  • #72
    HydroPower ( преди 14 години )
    Направо да ги оплачеш горките сиромаси...
  • #71
    Badi ( преди 14 години )
    Napravo si jivem v Obednite Balgarski Emitrsva.
fallback
Последни