fallback

Колко струва поддръжката на Bugatti Veyron?

Всички завиждаме на малкото „богоизбрани” притежатели на суперавтомобила Bugatti Veyron.

Британско издание обаче си е направило труда да изчисли колко струва да поддържаш този автомобил, след като за да го закупиш си платил поне 1.2 милиона евро. Тези сметки може и да ви накарат да се чувствате по-добре и да не завиждате на притежателите на Veyron. Да започнем с разходите за получаване на автомобила. Този който го е закупил и не живее относително близо до завода производител, получава колата със самолет или специален автопревоз. Когато се налага да бъде направен технически преглед или  не дай си Боже ако е нужен не планиран ремонт, операцията с превозването на колата се повтаря, защото съвсем не е изгодно тя да изминава големи разстояния на собствен ход. Собственикът разбира се лети със самолет (това естествено не е проблем, защото 90% от собствениците на Veyron притежават и самолет).  Сега за ежегодните разходи по поддръжката. Да започнем от гумите. Това са специална изработка Michelin Pilot Sport 2, създадени само за Veyron. Цената на комплекта е около 28 000 евро. От Bugatti препоръчват гумите да се сменят на 4000 км, а на всеки 20 000 км е добре да се сменят и джантите, чиято цена е около 40 000 евро. Така ако за една година изминете 20 000 км със своето Bugatti, ще трябва да смените комплекта гуми пет пъти, а джантите един път. Това струва към 180 000 евро. Това обаче не е всичко. Трябва да водите своето Bugatti на годишен преглед, чиято цена е около 16 000 евро и да се молите да няма причина за влизане в сервиза. Непреките разходи също са плашещи. С всеки изминат километър, благодарение на екстремната амортизация, се губят купища пари. Годишната застраховка е между 3 и 7 % от цената като нов, т.е. от около 40 000 до малко под 100 000 евро. Разходите за гориво няма да ги броим, защото в сравнение с казаното до тук са пренебрежителни. Въобще, не им е леко на милионерите имащи Bugatti Veyron, заключава британското издание.
Тагове:
fallback
  • #50
    Pepino ( преди 14 години )
    ...Или може да се повозиш 40 минути при несравним комфорт в частен реактивен бизнес самолет и колата да те чака на летището!!!! Ако споменеш държавите с качествени пътища, не забравяй, че често там глобите са процент от годишния доход, а често отнемат книжки, има затвори и не се минава метър с няколко от зелените БГ бакноти!
  • #49
    Анонимен ( преди 14 години )
    Бугати та бугати. Може да е с най- скъпите материали и добра изработка, както и супер двигател, но вътре и външно не ми харесва изобщо. Има много по евтини и хубави коли, макар и не бугати.
  • #48
    Pepino ( преди 14 години )
    Пич, на колко си години? Давам ти пример за БГ - София - Варна - 450 км. Значи, ти предполагаш, че щом Вейрона може да вдигне 400 км/ч, значи ще вземеш разстоянието за 1 и половина?!?!? В дупките, ограниченията, магистралата, на която с 200 в спортен автомобил усещаш всяко камъче и не, не е приятно... Не мисля и с Вейрона пак ще е 3-4 часа пътя.. От друга страна, можеш съвсем спокойно да си го пратиш по собствения автовоз, купен с тази единствена цел и струващ колкото годишна застраховка + гуми.
  • #47
    sd ( преди 14 години )
    "не планиран ремонт"Пише се "НЕПЛАНИРАН" - една дума! Не го научихте тоя език...
  • #46
    кур до колене ( преди 14 години )
    Bugatti Automobiles SAS е френски производител на луксозни и спортни автомобили, чиято производствена и проектантска база се намира в град Молсхайм, Елзас, Франция.Компанията е собственост на концерна Фолксваген, основана е през 1998 година, като наследник на легендарната марка Bugatti.Bugatti Automobiles е производител на най-мощният и скъп сериен автомобил в света - Bugatti Veyron.анти гоуф - ходи изкарай някой лев на околовръстното да си кушиш голф 2 поне да се видиш в кола
  • #45
    десо ( преди 14 години )
    БГ-богоизбраните ще си спестят разхода посервиза,гуми и джанти.Ако има нужда от ремонт има и сервизи на приятели.Вичко мпо автомобилите може да се побългари.
  • #44
    asd ( преди 14 години )
    Za picha koito tvurdi che sebestoinostta na taq kola e 100 000 evro. Proveri pak informaciqta si i togava govori. Po realna informaciq, pochti nqma pechalba ot bugatitata, napraveni sa nai-veche s kolekcionerska koncepciq, malko da pomislish shte ti stane qsno che samo dvigatelq nadhvurlq stoinosta na povecheto super sportni koli, da ne govorim za vschki drugi neshta po neq.
  • #43
    Не ги мислете ( преди 14 години )
    Първото изречение на статията описва всичко. Колата е за "богоизбрани" и няма какво да ги мислим. Който е дал 3 милиона лева за такава кола, едва ли му пука че комплект гуми му струват 50 хиляди лева, все пак вдигат 407км. Още повече като плаща годишна застраховка от 200 хиляди лева. Има ,няма катастрофа кара, не кара 200 бона си ги знае всяка година. След 10 години само на застрахователя е налял пари за още един Вейрон. Но човека не мисли за това той е извадил 20 милиона за разходка в Космоса.
  • #42
    анти гоуф ( преди 14 години )
    Я чиба. Италианец го е основал и италианци са го купили през 1987, когато излиза супермодела Bugatti EB110 GTItalian entrepreneur Romano Artioli acquired the famous Bugatti name in 1987, and established Bugatti Automobili SpA.By 1989, the plans for the new Bugatti revival were presented by Paolo Stanzani and Marcello Gandini, famous designers of the Lamborghini Miura and Countach. The first completed car was labelled the Bugatti EB110 GT
  • #41
    NANI ( преди 14 години )
    Поне разхода на гориво е нисък :D :D
fallback
Последни