fallback

Колко струва поддръжката на Bugatti Veyron?

Всички завиждаме на малкото „богоизбрани” притежатели на суперавтомобила Bugatti Veyron.

Британско издание обаче си е направило труда да изчисли колко струва да поддържаш този автомобил, след като за да го закупиш си платил поне 1.2 милиона евро. Тези сметки може и да ви накарат да се чувствате по-добре и да не завиждате на притежателите на Veyron. Да започнем с разходите за получаване на автомобила. Този който го е закупил и не живее относително близо до завода производител, получава колата със самолет или специален автопревоз. Когато се налага да бъде направен технически преглед или  не дай си Боже ако е нужен не планиран ремонт, операцията с превозването на колата се повтаря, защото съвсем не е изгодно тя да изминава големи разстояния на собствен ход. Собственикът разбира се лети със самолет (това естествено не е проблем, защото 90% от собствениците на Veyron притежават и самолет).  Сега за ежегодните разходи по поддръжката. Да започнем от гумите. Това са специална изработка Michelin Pilot Sport 2, създадени само за Veyron. Цената на комплекта е около 28 000 евро. От Bugatti препоръчват гумите да се сменят на 4000 км, а на всеки 20 000 км е добре да се сменят и джантите, чиято цена е около 40 000 евро. Така ако за една година изминете 20 000 км със своето Bugatti, ще трябва да смените комплекта гуми пет пъти, а джантите един път. Това струва към 180 000 евро. Това обаче не е всичко. Трябва да водите своето Bugatti на годишен преглед, чиято цена е около 16 000 евро и да се молите да няма причина за влизане в сервиза. Непреките разходи също са плашещи. С всеки изминат километър, благодарение на екстремната амортизация, се губят купища пари. Годишната застраховка е между 3 и 7 % от цената като нов, т.е. от около 40 000 до малко под 100 000 евро. Разходите за гориво няма да ги броим, защото в сравнение с казаното до тук са пренебрежителни. Въобще, не им е леко на милионерите имащи Bugatti Veyron, заключава британското издание.
Тагове:
fallback
  • #70
    Badi ( преди 14 години )
    Kato gledam tiq strqska6ti cfiri i kato se setq 4e v tazi mizerna darjavici ima 2 takiva ot maximum 70-80proizvedeni.
  • #69
    niko ( преди 14 години )
    nqma stra6no garajnite maistori 6te my namerqt mqsto za tegli4a,i gazovo ako poiska6 i tova 6te go izmislqt :D:D:D:D
  • #68
    blotox ( преди 14 години )
    ot vsi4kite teq komentari mn prostotiq se izrasi... kak moje edna takava tema da se prevarne v konflikt dori za vas sme6nici zemete se ogledaite v ogledaloto na kolite si to ne e za brusnene tragnali da mi raz6ifrovat jivota na hora koito ako ima koi da im prevede vsi4kite vi biseri 6e vi gi podarqt teq Veyron's
  • #67
    Анонимен ( преди 14 години )
    СЕЛЛООООО,АЗИС ГО ВОЗЯТ С МАИБАХ.АМА ТИ СИГОРНО НЕ ЗНАЕШ КАКВО Е ТОВА
  • #66
    Анонимен ( преди 14 години )
    Strahotni avtomobili pravqt AUDI-VOLKSWAGEN!!!
  • #65
    Mladen ( преди 14 години )
    Xaxa ti 6tom ne si 4uval za RUMEN VALKA zna4i si pulen baluk.... Ako puk ne minaval prez OMV boqna kadeto se namira na volf parkinga i ne si poglejdal v stuklenata zgrada otpred kakvo e ka4eno na platformata tova e drug vapros.Izlezni ot selo i mini ot tam i metni edno oko i posle pi6i gluposti ***
  • #64
    ravn ( преди 14 години )
    Както тръгна темата наистина не става за България :D Както се каза по-надолу нито газ можеш да сложиш, нито теглич пък и метан не можеш му сложиш :D Еми именно затова не се карат тука Veyron-и скъпо е на бенз и не може да превозваш ремаркето :D :D :D
  • #63
    Triforce ( преди 14 години )
    Така е, така е :)))))))
  • #62
    уфчар ( преди 14 години )
    Ако му поставя газова уредба ще ми отиде ли гаранцията?
  • #61
    ky4eto ( преди 14 години )
    problema na veyrona e 4e zaradi aspuha nema kak da zaka4a tigli4
fallback
Последни