IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Кой пропада най-често при техническите прегледи на Острова?

Според Агенцията за транспортни средства и обслужването им (VOSA).

Кой пропада най-често при техническите прегледи на Острова?
Агенцията за транспортни средства и обслужването им (VOSA) във Великобритания, която е в състава на Министерството на транспорта, за първи път публикува резултати от техническите прегледи на автомобилите.
Както е у нас, и във Великобритания на ежегоден задължителен технически преглед подлежат всички автомобили след третата година на закупуването им.
Досега от VOSA никога не бяха публикували резултатите от тези прегледи (за разлика от немската TUV, която прави това отдавна), защото считаха, че това би било нещо като нарушаване на търговска тайна.
Сега обаче, BBC поиска отчетите на агенцията, като се позова на закона за свобода на информацията и в крайна сметка ги получи. Първите данни са за автомобили произведени през 2004 година и за първи път минали на технически преглед през 2007.

Най-често на стриктния технически преглед сред тригодишните автомобили е пропадал Renault Megane – тестът не е издържан от 28.1% от явилите се на преглед автомобили от този модел.
При лекотоварните автомобили най-много провали е имало при модела Ford Transit Connect – 30.5 % от явилите се на преглед са били върнати по една или друга причина.
Сред 10-те модела на 3 години, най-често проваляли се на теста на министерството на транспорта, влизат още Peugeot 307 (24.7%), Vauxhall/Opel Corsa (24.7%), Renault Scenic (23%), Vauxhall/Opel Meriva (22.3%), Vauxhall/Opel Vectra (22%), Ford Mondeo (21,8%), Citroen Berlingo (21.5%), Fiat Punto (21.2%), Renault Clio (21.2%), Ford Ka (21%).
По-добре от тях са Peugeot 206, Mini, VW Passat, Citroen C3, VW Golf и Citroen Xsara Picasso.
Според британските експерти неудовлетворителните резултати на модели като Vauxhall Vectra и Ford Mondeo, които много широко се използват като фирмени коли, вероятно се дължат на тежките условия на експлоатацията им и лошо поддържане.
Трябва да се каже, че техническите прегледи във Великобритания са изключително стриктни, като за това говори и фактът, че най-често автомобили са били връщани, заради износени гуми или дори за леки повреди по табелите с регистрационни номера.
ВВС публикува и данните за резултата от прегледите на автомобили по-стари от 10 години. През 2007 година най-проблемни сред тях са били Rover 420, Fiat Punto, Ford Ka, Renault Megane, Ford Escort, VW Passat, Ford Transit, Ford Fiesta, Renault Clio и Audi A4. При всички тези модели прегледа не е бил успешен от първи път за над 50% от тях.  
0 от 500
  • #53
    0 rate up comment 0 rate down comment
    lol ( преди 15 години )
    Като се научиш на "не знам" и използването на изречения, тогава няма да се обръщам към теб с "бе неграмотен ***".
  • #52
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Така ли "БЕ" ***? Научи се на обръщения, "***" и "БЕ" може,но само в къщи на мама и тати и двадесетте братя и сестри.
  • #51
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Веселяк ( преди 15 години )
    Много е забавно да четеш как се дърлите. За 90% от вас няма никакво значение как се представят посочените автомобили, защото половината не можете да си ги позволите никога, а другата половина си ги купувате когато са на по 10-15 години.
  • #50
    0 rate up comment 0 rate down comment
    lol ( преди 15 години )
    Стига с това "незнам" бе неграмотни ***! Научете се да пишете малко.
  • #49
    0 rate up comment 0 rate down comment
    GAINer ( преди 15 години )
    Незная колко са им сериозни техническите прегледи в Англия ,ама знам че ако ни проверяват като Германския ТЮВ едва ли и 20% от колите в България ще издържат прегледа. Авер учеше там и на втората година си докара колата от България там обаче ,за да вземе номера и да я регистрира трябва ТЮВ и с 5 годишната семейна Бора ,която тука имахме направо за Батмобил ,там не издържа прегледа,че я кара с Българските номера вече 5месеца и не я регистрира.
  • #48
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Защо ли няма нито една японска кола ? А пътищата във ЮК не е като да са лоши ...
  • #47
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ето резюме за марките от които трябва да се бяга. Renault Megane,Ford Transit Connect,Peugeot 307,Opel Corsa, Renault Scenic, Opel Meriva ,Opel Vectra ,Ford Mondeo,Citroen Berlingo, Fiat Punto,Renault Clio,Ford Ka.
  • #46
    0 rate up comment 0 rate down comment
    GastonFeb ( преди 15 години )
    Миризма как да има Хюндай като тогава не можеха да покрият изискванията за Европа те корейците преди 5 години разбраха ,че съществува нещо наречено ABS и разбраха ,че трябва колата да има Айрбеци. А както казах на краш тестовете по зле от тях нямаше. Тогава се конкурираха с Део а бакшишите не можеха и 100 000км да изкарат с тях.
  • #45
    0 rate up comment 0 rate down comment
    7 ( преди 15 години )
    Важното е в момента. То преди 13 години бяхме и футболна сила ама сега не ни броят дори за футболна страна.
  • #44
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    мерджани няма,супер!А тоя с хундая да си мълчи,щото аудита и вагини има,но японци и корейци няма.Как да кажеш на бялото черно!