IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Кой пропада най-често при техническите прегледи на Острова?

Според Агенцията за транспортни средства и обслужването им (VOSA).

Кой пропада най-често при техническите прегледи на Острова?
Агенцията за транспортни средства и обслужването им (VOSA) във Великобритания, която е в състава на Министерството на транспорта, за първи път публикува резултати от техническите прегледи на автомобилите.
Както е у нас, и във Великобритания на ежегоден задължителен технически преглед подлежат всички автомобили след третата година на закупуването им.
Досега от VOSA никога не бяха публикували резултатите от тези прегледи (за разлика от немската TUV, която прави това отдавна), защото считаха, че това би било нещо като нарушаване на търговска тайна.
Сега обаче, BBC поиска отчетите на агенцията, като се позова на закона за свобода на информацията и в крайна сметка ги получи. Първите данни са за автомобили произведени през 2004 година и за първи път минали на технически преглед през 2007.

Най-често на стриктния технически преглед сред тригодишните автомобили е пропадал Renault Megane – тестът не е издържан от 28.1% от явилите се на преглед автомобили от този модел.
При лекотоварните автомобили най-много провали е имало при модела Ford Transit Connect – 30.5 % от явилите се на преглед са били върнати по една или друга причина.
Сред 10-те модела на 3 години, най-често проваляли се на теста на министерството на транспорта, влизат още Peugeot 307 (24.7%), Vauxhall/Opel Corsa (24.7%), Renault Scenic (23%), Vauxhall/Opel Meriva (22.3%), Vauxhall/Opel Vectra (22%), Ford Mondeo (21,8%), Citroen Berlingo (21.5%), Fiat Punto (21.2%), Renault Clio (21.2%), Ford Ka (21%).
По-добре от тях са Peugeot 206, Mini, VW Passat, Citroen C3, VW Golf и Citroen Xsara Picasso.
Според британските експерти неудовлетворителните резултати на модели като Vauxhall Vectra и Ford Mondeo, които много широко се използват като фирмени коли, вероятно се дължат на тежките условия на експлоатацията им и лошо поддържане.
Трябва да се каже, че техническите прегледи във Великобритания са изключително стриктни, като за това говори и фактът, че най-често автомобили са били връщани, заради износени гуми или дори за леки повреди по табелите с регистрационни номера.
ВВС публикува и данните за резултата от прегледите на автомобили по-стари от 10 години. През 2007 година най-проблемни сред тях са били Rover 420, Fiat Punto, Ford Ka, Renault Megane, Ford Escort, VW Passat, Ford Transit, Ford Fiesta, Renault Clio и Audi A4. При всички тези модели прегледа не е бил успешен от първи път за над 50% от тях.  
0 от 500
  • #73
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ti ostavi pitomnoto hvani divotomi sho ne ostavite vsichkli novi koli i ne karate rajdqsali 20 godishni koshnici a????
  • #72
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ETO GO AUDITO R8http://vbox7.com/play:48232582
  • #71
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    TI I TI LI SI NQMASH DRUGA RABOTA CHOVEK TREBVA DADE DUMA DA OBESHTAE NESHTO CHE DA Q SPAZIHUBU KOITO ISKA DA ARZGLEDA VSICHKI SNIMKI KOITO TOVA PUBERCHE E DALO PA DA RAZGLEDA DOBRE I TOGAVA GOVORI A KOITO ISKA DA HODI DA GLEDAZA KAKAV LUKS GOVORI KOITO I DA E V NEKAKVO NESHTO SABERI CHARK
  • #70
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    pokaji i eidn model na ford amerikanski koito go ima v evropanqmat nikakva vrazka samo imeto e vrazkata a mercedes i bmw samo kupetoi se pravi tam dvigatelite vsichki dvigateli na bmw se pravqt v germaniq i se transportirat do usa naskoro po discovery davata edno filmche za bmwa za mercedes tochno za usa neznam kak e neshto takova trebva da e a volno veche nishto obshto nema s evropa kakto opel s evropa tuka se sglobqvat ama vsichko e na GM ecotech
  • #69
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Професора ( преди 15 години )
    До GRAVE DIGGER: Ако обещаеш да почерпиш и една бира, веднага ти казвам от кой квартал на София да ме вземеш :))) Нямам нищо против да ударим лафче на по биричка :)))
  • #68
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DN ( преди 15 години )
    Абе, аз не знам кой и как минава тези тех. прегледи, но не може да напишат Рено Клио пропада 50% без да кажат от коя година е модела. 1995 Клио може и да не мине, но 2009 няма да има проблем (Рено Клио беше избран на случаен принцип)
  • #67
    0 rate up comment 0 rate down comment
    GRAVE DIGGER ( преди 15 години )
    ПРиятели,направете справка за Германияв момента:германците са много пресметлив народ!Преди 10г.масово купуваха нови коли и старите ги карахаот 3до5г.и ги оставяха.Направете справка за сега:не,че не купуват нови,купуват,но огорчени от качеството на новите коли,старите си ги карат вече до 10г.и си ги подържат,защото са по опростени и лесни за поддръжка.
  • #66
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Ами точно - новите са проблемни и хората със закупени нови автомобили отпреди 7-8 години си ги карат. Или пък някой опарил се от нова малка си взема стара голяма и така. Има логика :)
  • #65
    0 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixD ( преди 15 години )
    Такова ли караш? )http://vbox7.com/play:26a455d6
  • #64
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    И още нещо. Тия нормални ли са да връщат всяка пета от три годишните коли! Освен разбира се, ако не са били ползвани за такси или като служебни. Някой оня ден бе споменал, че в Англия само 30 % от собствениците на автомобили си купували нова кола! Е как аджаба останалите 70 % ще купуват втора ръка, като са толкова проблемни дори и новите возила?