IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Кой пропада най-често при техническите прегледи на Острова?

Според Агенцията за транспортни средства и обслужването им (VOSA).

Кой пропада най-често при техническите прегледи на Острова?
Агенцията за транспортни средства и обслужването им (VOSA) във Великобритания, която е в състава на Министерството на транспорта, за първи път публикува резултати от техническите прегледи на автомобилите.
Както е у нас, и във Великобритания на ежегоден задължителен технически преглед подлежат всички автомобили след третата година на закупуването им.
Досега от VOSA никога не бяха публикували резултатите от тези прегледи (за разлика от немската TUV, която прави това отдавна), защото считаха, че това би било нещо като нарушаване на търговска тайна.
Сега обаче, BBC поиска отчетите на агенцията, като се позова на закона за свобода на информацията и в крайна сметка ги получи. Първите данни са за автомобили произведени през 2004 година и за първи път минали на технически преглед през 2007.

Най-често на стриктния технически преглед сред тригодишните автомобили е пропадал Renault Megane – тестът не е издържан от 28.1% от явилите се на преглед автомобили от този модел.
При лекотоварните автомобили най-много провали е имало при модела Ford Transit Connect – 30.5 % от явилите се на преглед са били върнати по една или друга причина.
Сред 10-те модела на 3 години, най-често проваляли се на теста на министерството на транспорта, влизат още Peugeot 307 (24.7%), Vauxhall/Opel Corsa (24.7%), Renault Scenic (23%), Vauxhall/Opel Meriva (22.3%), Vauxhall/Opel Vectra (22%), Ford Mondeo (21,8%), Citroen Berlingo (21.5%), Fiat Punto (21.2%), Renault Clio (21.2%), Ford Ka (21%).
По-добре от тях са Peugeot 206, Mini, VW Passat, Citroen C3, VW Golf и Citroen Xsara Picasso.
Според британските експерти неудовлетворителните резултати на модели като Vauxhall Vectra и Ford Mondeo, които много широко се използват като фирмени коли, вероятно се дължат на тежките условия на експлоатацията им и лошо поддържане.
Трябва да се каже, че техническите прегледи във Великобритания са изключително стриктни, като за това говори и фактът, че най-често автомобили са били връщани, заради износени гуми или дори за леки повреди по табелите с регистрационни номера.
ВВС публикува и данните за резултата от прегледите на автомобили по-стари от 10 години. През 2007 година най-проблемни сред тях са били Rover 420, Fiat Punto, Ford Ka, Renault Megane, Ford Escort, VW Passat, Ford Transit, Ford Fiesta, Renault Clio и Audi A4. При всички тези модели прегледа не е бил успешен от първи път за над 50% от тях.  
0 от 500
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    fiesta ( преди 15 години )
    Ти *** ли си?Линка ти е за А4 от април 2008,няма и дума за първите А4 от 1997.Нали се изхвърляше,че утрепала всичко преди дест години и била най-продавана тогава.Дай да видим как е утрепала С-класата и 3-та серия през 1997.
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    7 ( преди 15 години )
    Първо незнам какви глупости ми приписваш? Да не би да не можеш да четеш?
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    за 34 000 лева може да си купиш само някой скопен голф,пасат ще видиш през крив макарон
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    УФ ( преди 15 години )
    Ми повечето хора биха го предпочели. Аз лично не познавам човек ,който да харесва дори малко новата тройка. Явно си единствен. Старата тройка бе наистина много красива,за разлика от новата ,която отдавна вече не е нова щом мина и фейстлифт.
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    fiesta ( преди 15 години )
    Ти майтапиш ли се!Пишеш,че преди десет години А4 убила всички и била най-качествена,а даваш линк за А4 от 2008...!!!!
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    7 ( преди 15 години )
    Еми прочети ми линка ,ще видиш че повечето хора мислят точно обратното на теб.
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Незнам ! Аз четох ва Ауто билда реклама как свалили незнам си колко процента и бонуси за незнам си колко хиляди лева а цените почваха от 34 000лв. Вземи някой Ауто Билд от последните 5-6 месеца и виж. Мисля ,че във всеки брой има реклама на модели на Фолксваген. Самата реклама е като сякаш от стар вестник.
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 15 години )
    Незнам колко са продали, но едва ли има човек който да предпочете А4 пред конкурентите от БМВ и МБ освен заради цената ....
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    7 ( преди 15 години )
    http://news.automedia.bg/read/6027.html
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    fiesta ( преди 15 години )
    Дай да прочетем за А4 от 1997 тогава.Колко е била добра и колко продажби е имала.Ти явно разполагаш с цифри.Защото пък нещо не виждам С-класите и 3-та серия да ги има в списъка с проблемните автомобили.Или техните години "такат" по-бавно?!