IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW M5 F10 - Истински Спортен Автомобил

Алуминиево шаси, елементи от карбон, KERS система и достатъчно сила под капака.

BMW M5 F10 - Истински Спортен Автомобил
Изданието bimmerfile публикува подробности за новата M5, която трябва да стъпи на пътя през 2011 година.

Информацията не е официално потвърдена, но близки до компанията твърдят, че M5 F10 ще бъде най-доброто от BMW М Power до този момент.

Двигателят е известен - 4.4-литров с двойно турбо, подобен, но не идентичен с този на X5M и X6M. Според bimmerfile мощността ще бъде около 570 к.с., а максималният въртящ момент - 680 Нм. Червената зона на оборотомера ще започва след 8 000 об/мин.

Платформата на M5 F10 ще бъде алуминиева, а повечето детайли по купето - карбонови. Като опция ще се предлага и таван, изграден от въглеродни влакна.

Вероятно при M5 F10 ще видим и инспирираната от F1 система за генериране на кинетична енергия (KERS). За наличието на тази технология се спекулира от доста време, но до този момент не беше ясно точно как ще работи тя.

Сега bimmerfile поясняват, че колата ще използва електромотор, позициониран в трансмисията - 7-степенна с два съединителя. Събраната енергия ще дава допълнителна сила за кратко време, а системата ще се активира, чрез бутон на волана.

Примерни изображения и още подробности за BMW M5 F10 може да видите ТУК.
0 от 500
  • #24
    31 rate up comment 0 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    На лед и Господ не може да ти помогне,ама като се замисля май само Пасата на Фолксваген можеше...Аз познавам човек който кара БМВ 745д и твърди че му харчи градско 7-8...и никой неможе да го разубеди,добре че има пари и зарежда само до горе.
  • #23
    31 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ...стабилизира сама,само стисках волана,бяха звукови сигнали жълти и червени лампи и някакъв текст,но с 140 не бих се зачел никога.Така че има програми и за аквапланинг,колата ми е супер стабилна.При БМВ задното не е минус,а напротив превъзходство,и М5 е по добър от АМГ'тата защото може да върви бързо и в завой,при МБ завоите са ад,колегата е прав АМГ'то добре само на магистрала.
  • #22
    31 rate up comment 0 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    Аз карам 5 серия 2009г. и без да изключа системите немога да се завъртя дори на сняг,само четвърт оборот да се превъртят гумите и ти отнема газта,дори в дупка да влезна ЕСП'то мига и колата включва системите за сигурност,всичко става много бързо дори човек почти усеща намесата,добре че са лампите на таблото.Един път ми излезна една картинка на таблото и I Drive'а включително,карах с 140 по Тракия на невероятен дъжд и в най лява лента имаше вода,едните колела бяха на сухо другите не,колата се....
  • #21
    31 rate up comment 0 rate down comment
    BVSMP ( преди 15 години )
    Стига бе момчета, аман от пристрастени фенове....пишеме за BMW (и то не за кое...)Не ми сравнявайте БМВ с Ферари или с (единствената друга марка- освен БМВ)Порше. Тотално различни идеи и концепция. Сравнете го с E-АМГ-тата и с S6. Има сайтове, списания, TV предавания....и повечето са категорични. БМВ е автомобил за хора разбиращи и изискващи потенциал от колите си.АМГ-тата да си ги карат чичките с пурите и белите ризи...препоръчително е да ги настъпват само по магистралата.Весели празници!
  • #20
    31 rate up comment 0 rate down comment
    боби ( преди 15 години )
    тука май пишат хора дето карат само коли отпреди 10 години и не знаят какво представляват системи като ESP, TCS и прочее. Мислите ли че това BMW няма да ги има всичките? И тогава и без xDrive шанса му да се изпързаля при включени системи клони към 0...
  • #19
    31 rate up comment 0 rate down comment
    относно 4Х4 ( преди 15 години )
    Возих се в Пасат 4-ка sinhro(4Х4) от Свищов към Варна.Движехме с 90-100км. пътя изглеждаше мокър ,но почнахме да виждаме през 2-3 км. кола в ляво извън пътя, кола в дясно, а останалите участници в движението кретаха с 30-40км. и ги изпреварвахме без усилия.Накрая се озовахме в огромна колона от спрели коли и катаджии бяха отцепили раьона.Две коли се бяха сблъскали и се опитваха да ги изтеглят в страни.Слязохме от колата и едва се задържах да не падна.Тогава разбрахме, че пътя е ледено стъкло.
  • #18
    31 rate up comment 0 rate down comment
    ,,,,, ( преди 15 години )
    Определено интересна кола.Дано да успее да се конкурира на еквивалентните модели на Мерцедес и Ауди. А отностно дали ще е като шейна през зимата-зависи най-вече от човека зад волана.....
  • #17
    31 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ...а на спускане по лед в планината с предно си шейна, не можещ да спираш ефективно с двигателя.
  • #16
    31 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Aveeeeee eiiiiiiii umnici ne razbrahte li edno-BMW POWER BABYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
  • #15
    31 rate up comment 0 rate down comment
    steve ( преди 15 години )
    На всички тук ви е ясно че кола с предно предаване е в пъти по стабилна отколкото със заднотоНали си знаете как хубаво са почистени улицитеи особено като мине снегорина само да го заглади и познай на завой със задно какво става