IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW M5 F10 - Истински Спортен Автомобил

Алуминиево шаси, елементи от карбон, KERS система и достатъчно сила под капака.

BMW M5 F10 - Истински Спортен Автомобил
Изданието bimmerfile публикува подробности за новата M5, която трябва да стъпи на пътя през 2011 година.

Информацията не е официално потвърдена, но близки до компанията твърдят, че M5 F10 ще бъде най-доброто от BMW М Power до този момент.

Двигателят е известен - 4.4-литров с двойно турбо, подобен, но не идентичен с този на X5M и X6M. Според bimmerfile мощността ще бъде около 570 к.с., а максималният въртящ момент - 680 Нм. Червената зона на оборотомера ще започва след 8 000 об/мин.

Платформата на M5 F10 ще бъде алуминиева, а повечето детайли по купето - карбонови. Като опция ще се предлага и таван, изграден от въглеродни влакна.

Вероятно при M5 F10 ще видим и инспирираната от F1 система за генериране на кинетична енергия (KERS). За наличието на тази технология се спекулира от доста време, но до този момент не беше ясно точно как ще работи тя.

Сега bimmerfile поясняват, че колата ще използва електромотор, позициониран в трансмисията - 7-степенна с два съединителя. Събраната енергия ще дава допълнителна сила за кратко време, а системата ще се активира, чрез бутон на волана.

Примерни изображения и още подробности за BMW M5 F10 може да видите ТУК.
0 от 500
  • #44
    31 rate up comment 0 rate down comment
    cesico ( преди 15 години )
    6mataroci za BMW ili hubavo ili ni6to.Kapi6.Zime lete - BMW.Towa`4e e pulno s nekadyrnici, nemoje6ti da se vozat da ne govorim i da karat si e tehen problem. Karam si Bawarkata - na snqg,ledd i t.n. Nqma problemi.Problema e za nemoje6tite
  • #43
    31 rate up comment 0 rate down comment
    flat6 ( преди 15 години )
    бе бял е тоя в колата ама тва не му пречи да не знае какво са зимни гуми. да не говорим че кара като слабоумен - то и с тия гуми пак може човек да се движи що годе нормално като се наложи, ама трябва малко сиво вещество.
  • #42
    31 rate up comment 0 rate down comment
    flat6 ( преди 15 години )
    стив, айде без тия евтини клипчета. тоя с тройката очевидно е с летни гуми и очевидно си е изключил системите отзад, явно толкова му разбира *** тиква. а понеже ще питаш откъде знам - ми или е *** или е пакистанска щото това на клипа е лондон или някъде другаде на острова (изпреварват се отдясно). и за твоя нформация там 90% от шофьорите НЕ ЗНАЯТ какво са зимни гуми. Просто не знаят че има такова нещо.
  • #41
    31 rate up comment 0 rate down comment
    steve ( преди 15 години )
    За какво М 5 ми говорите като не може да захапе
  • #40
    31 rate up comment 0 rate down comment
    steve ( преди 15 години )
    не пише ли quattro на предната решетка не ми говорете
  • #39
    31 rate up comment 0 rate down comment
    .................... ( преди 15 години )
    Но пък задното ,има по добър баланс и по добра возия. Едното е за сметка на другото Мерцедес държат на комфорта, БМВ на по-спортното леко поднасяне в завой. Това са принципи на компаниите. Някакви традиции, но пускат и 4Х4 в моделите си. И според мен 4Х4 е най-доброто. Който е карал знае. Кола 4Х4 със хубави зимни гуми оре в снега дори и да поднесе лекичко то е готино усещане и не плаши защото е лесно контролируемо ,Точно с 4х4 в голям сняг с малко повече газ е най-големия кеф във шофирането.
  • #38
    31 rate up comment 0 rate down comment
    ................ ( преди 15 години )
    Относно предно ,задно,4Х4. Квито и системи да има задното си поднася. Вижте в Аутомедия теста на новата S-класа ,каратт я едва ,едва и пак се усеща поднасянето. Тъй като при завой в момента когато колата е завила на около 45градуса ,центробежните сили ,които бутат колата(задните гуми) продължават да действат напред ,по този начин се полуцава и това изнасяне и поднасяне на задницата, докато при предното гумите които теглят завиват и така водещите колела си теглят в посоката.
  • #37
    31 rate up comment 0 rate down comment
    М3 ( преди 15 години )
    Долното се отнася и за М3! Само за пример - Х5М и Х6М - настроени както трябва, с Xdrive - те са по-добри и по-бързи на пътя от близките по мощност М63AMG и Porsche Cayenne Turbo.
  • #36
    31 rate up comment 0 rate down comment
    Nabludatel ( преди 15 години )
    Т.нар. BMW-фенове сами не разбират как се подиграват с уж любимата си марка! Никой не отрича +те на М5, но и всички знаем и за -, особенно на мокро и не дай си боже сняг... Ако имаше X drive, настроено както трябва в M gmbh, М5 може би щеше да сравнима с GT-R на пътя, а освен това с багажник и 5 места! Но ... всичко е въпрос на технологични възможности и растеж.
  • #35
    31 rate up comment 0 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    Гуми с шипове могат да са от полза,ама пак си трябва умение и да се кара внимателно,човече на лед съм включвал задна и *** газ и колата върви напред,два пъти ми се е случвало в Драгалевци и на една пресечка зад Плиска в София,след това никой неможе да ми дава акъл какво се прави и какви системи помагали,беше на равно с 20км в час,задна и пак напред,от пресечката директно в кръстовището,добре че нямаше коли...имаш време и по телефона да се обадиш преди да се удариш в нещо е да спреш.