
Двигателят е променена версия на стандартния V10 с обем 8.4 литра. Сменена е цялата изпускателна система, като това е повишило мощността до 640 к.с. (с 40 к.с. повече от стандартната мощност). Viper SRT10 ACR-X е с ново окачване, специално настроено за пистови изпълнения. В същото време собственото тегло на колата е понижено с цели 73 кг. в сравнение със стандартната версия.

От Dodge съобщават, че колата има и повишаващи аеродинамиката допълнения по каросерията, които увеличава силата на прилепване към пистата и стабилността при завои.
.jpg)
Като пистов състезателен автомобил Viper ACR-X отговаря на всички изисквания за безопасност – предпазна рама, специален резервоар, състезателни седалки и др.
От фирмата казват, че по време на тестовете на пистата Laguna Seca през миналия месец, автомобилът е постигнал по-добро време за една обиколка от стандартния Viper SRT10 ACR с цели 3 секунди.

Автомобилите от ограничената състезателна серия Dodge Viper SRT10 ACR-X ще бъдат в продажба само в САЩ от пролетта на 2010 година, като началната цена ще започва от 110 000 долара.


0