IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

За довиждане Dodge пуска състезателна версия на Viper

Dodge показа третата специална версия на Viper SRT10, спортната кола която спират от производство.

За довиждане Dodge пуска състезателна версия на Viper
Новата специална серия е наречена ACR-X. Тя е създадена на базата на Viper SRT10 ACR. Моделът е състезателен, няма разрешение за движение по пътищата за обществено ползване.

Двигателят е променена версия на стандартния V10 с обем 8.4 литра. Сменена е цялата изпускателна система, като това е повишило мощността до 640 к.с. (с 40 к.с. повече от стандартната мощност). Viper SRT10 ACR-X е с ново окачване, специално настроено за пистови изпълнения. В същото време собственото тегло на колата е понижено с цели 73 кг. в сравнение със стандартната версия.

От Dodge съобщават, че колата има и повишаващи аеродинамиката допълнения по каросерията, които увеличава силата на прилепване към пистата и стабилността при завои.

Като пистов състезателен автомобил Viper ACR-X отговаря на всички изисквания за безопасност – предпазна рама, специален резервоар, състезателни седалки и др.
От фирмата казват, че по време на тестовете на пистата Laguna Seca през миналия месец, автомобилът е постигнал по-добро време за една обиколка от стандартния Viper SRT10 ACR с цели 3 секунди.

Автомобилите от ограничената състезателна серия Dodge Viper SRT10 ACR-X ще бъдат в продажба само в САЩ от пролетта на 2010 година, като началната цена ще започва от 110 000 долара.
0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Dodge ( преди 16 години )
    И стария Корвет беше страхотен. За разлика от сегашния. Америка прекалено много изостана в развитието на автомобилити и то най-вече последните 25-30г. Вайпъра още като излезе сякаш си беше изпял песента всичко в интериора му беше като на кола от 80-те ,но махваш с ръка все пак спортните коли са с малко спартански интериор с изключение на Порше.Ама във времена когато цял свят сваля кубатурите ,намаля разходите а Вайпър все още излиза с 8,5 литров мотор и разход ,вероятно 100лит./100км.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Emo ( преди 16 години )
    Първият Вайпър изглеждаше извънземен, като го изкараха! Не трябва да се забравя и оригиналната идея, да се монтира двигател от камион в спортен автомобил!
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Е, те спират само доработките. Оригинала си остава! Важното е да има желаещи да си го купят, пък то тунинг фирми има достатъчно. На мен никога не ми е харесвал. Единствената американска кола, която ми харесва е Шевролет Камаро. Още от 82-ра година. Даже сегашният CLS на Мерцедес е копирал задната линия, чак до багажника и бронята. Новото Камаро също много ми харесва. Иначе Вайпър-а има супер динамични характеристики :)
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    не бъркай nfs-a с реалността. Там и да ги имаш, на практика нямаш нищо.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 16 години )
    Ти нямаше ли и БМВ Z8? :D
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 16 години )
    пфу, а аз си продадох моязасега имам само мустанг, корвет и S класа... хмммм!
  • #1
    2 rate up comment 0 rate down comment
    EmoXide ( преди 16 години )
    Сбогом Вайпър. Почивай в мир!