Първоначално те се появиха при най-луксозните и спортни модели, но все по-често могат да се видят и при по-масови и достъпни автомобили.
Сега от Volkswagen започват да монтират диодни (LED) задни светлини за първи път при автомобил от компактния сегмент. Това ще бъде Golf VI, първоначално само на версиите R, GTI и GTD.

Задните LED светлини ще станат стандартни първо при Golf R с мощност 270 к.с. При Golf GTI с мощност 210 к.с. те ще се предлагат като екстра за 350 евро, същата цена ще имат и при Golf GTD с мощност 170 к.с. От Volkswagen съобщиха че задните LED светлини ще имат 48 диода.
Освен по-добрия външен вид, LED светлините практически не се нуждаят от никаква поддръжка. Те реагират по-бързо с 0.2 секунди на спирачния педал в сравнение с конвенционалните крушки. Това означава 5.6 метра при скорост от 100 км/час.

Задните LED светлини при Golf могат да се комбинират с би-ксенонови фарове, които са стандарт при Golf R и екстра за 1295 евро при останалите модели на Golf.
Сега от Volkswagen започват да монтират диодни (LED) задни светлини за първи път при автомобил от компактния сегмент. Това ще бъде Golf VI, първоначално само на версиите R, GTI и GTD.

Задните LED светлини ще станат стандартни първо при Golf R с мощност 270 к.с. При Golf GTI с мощност 210 к.с. те ще се предлагат като екстра за 350 евро, същата цена ще имат и при Golf GTD с мощност 170 к.с. От Volkswagen съобщиха че задните LED светлини ще имат 48 диода.
Освен по-добрия външен вид, LED светлините практически не се нуждаят от никаква поддръжка. Те реагират по-бързо с 0.2 секунди на спирачния педал в сравнение с конвенционалните крушки. Това означава 5.6 метра при скорост от 100 км/час.

Задните LED светлини при Golf могат да се комбинират с би-ксенонови фарове, които са стандарт при Golf R и екстра за 1295 евро при останалите модели на Golf.


0