IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen пуска диодни светлини при Golf VI

През последните години диодните светлини стават все по-често срещани при новите модели.

Volkswagen пуска диодни светлини при Golf VI
Първоначално те се появиха при най-луксозните и спортни модели, но все по-често могат да се видят и при по-масови и достъпни автомобили.

Сега от Volkswagen започват да монтират диодни (LED) задни светлини за първи път при автомобил от компактния сегмент. Това ще бъде Golf VI, първоначално само на версиите R, GTI и GTD.



Задните LED светлини ще станат стандартни първо при Golf R с мощност 270 к.с. При Golf GTI с мощност 210 к.с. те ще се предлагат като екстра за 350 евро, същата цена ще имат и при Golf GTD с мощност 170 к.с. От Volkswagen съобщиха че задните LED светлини ще имат 48 диода.

Освен по-добрия външен вид, LED светлините практически не се нуждаят от никаква поддръжка. Те реагират по-бързо с 0.2 секунди на спирачния педал в сравнение с конвенционалните крушки. Това означава 5.6 метра при скорост от 100 км/час.



Задните LED светлини при Golf могат да се комбинират с би-ксенонови фарове, които са стандарт при Golf R и екстра за 1295 евро при останалите модели на Golf.
 
0 от 500
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixD ( преди 16 години )
    Ти остави че е над 5000к, въпроса е че заслепяването се получава заради мръсни или стари рефлектори. Най-добре е всички мръсни селяни 'гъзари' като искат повече светлина да си почистята първо рефлектора и да сложат едни хубави крушки с +20-30% повече светлина като Philips BlueVision или Osram CoolBlue те са с ксенон ефект. А не да слагат китайски ксенон за 100лв на тъпите си таратайки които нямат лупи.
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 16 години )
    А LED задните светлини са хубаво нещо - по-бързи, по-икономични, с по-дълъг живот. Друг е въпроса как са поставени. В старата S-класа (W220 от 1998) също стоп светлините са със светлодиоди, но са по-дискретно сложени и я няма цялата показност, която се появи последните 2-3 години и поне на мен не ми е крайно привлекателна...
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 16 години )
    Също така в EU има изискване автомобилите с ксенон да имат система за миене на фаровете. И най голямата глупост е, че *** и пульо освен, че слагат ксенон на фар, който не е пригоден за това, не го регулират както трябва, а в допълнение слагат нещо над 5000K. В крайна сметка като не можеш да си позволиш нещо, не го купуваш. Не дай да мина по-тънко, пък ми е през к*ра, че ще заслепявам всички. И аз искам DB7, ама карам C30, защото не мога да си го позволя.
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 16 години )
    Гледам сте подхванали темата за хenon-a. Айде и аз да се включа. Първо някой каза, че ксенона бил стандартен за всички нови коли...еее то бях виждал заблудени хора, ама чак толкова... А афтърмаркет-ксенона е глупост и трябва да се забрани. Рефлекторите за H4 крушки не са пригоодени за работа с ксенон и в резултат такива коли заслепяват. Отделно, че всяка кола със заводски ксенон поради същата причина има автоматично нивелиране (нещо с което никоя кола с H4 фарове не разполага).
  • #24
    1 rate up comment 1 rate down comment
    VAC ( преди 16 години )
    КАРАИТЕ СИ ГОЛФОВЕТЕ СЛЕД 10 ГОДИНИ 6ТЕ ИМА ГОЛФ 100 О4АКВАИТЕ ГО С НЕТЪРПЕНИЕА ЗА6ТО НЕ СА ЗАТЪНМИЛИ ПРОЗОРЦИТЕ ИЛИ ТОВА 6ТЕ НОВОТО НА ГОЛФ 7
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Бартер де Слива ( преди 16 години )
    Това безспорно е новината на хилядолетието!
  • #22
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Брат ми си взе за Роувър-а ксенон, директно от Китай (всичко е китайско, даже БОШ-а ти). Наистина прави проблеми. Не крушките, а системата. Същите ксенони бяха 2-3 пъти по-скъпи в Мото Фое. Може да има нещо качествено, съгласен съм, но то определено няма да си заслужава парите, при примера, че Роувъра в момента няма 20 бона, а пък да дам за фарове 1500 лева. Няма начин :)
  • #21
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    абе *** *** такиваксенон се слага за да вижадаш по добре на пътя особено на мокро ксенона няма равенщо ако държа на сигурноста си да не си сложа на каквато кола имам ксенон ?ама тия дет нямат 5 лева за газ се присмиват на голфовете че са си сложилими смейте се *** , смейте се
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Wasp ( преди 16 години )
    Да за ксенона си прав, на мен идеята ми е например ЛЕД стоповете да увеличават пропорционално силата на светимоста си на спирачното усилие. За съжаление повечето нови коли с такива си светят много силно и без да натискат спирачка. Това ако се оправи ще са по-полезни.
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    asdasd ( преди 16 години )
    Доста голяма част от казаното е вярно, но се отнася само за коли с допълнително слагани ксенони, които . При фабричния ксенон заслепяването е по-малко дори от коли със стандартни крушки. Разбира се, ако колата е плътно зад теб и с фарове разположени високо, няма начин да не те заслепи поне малко. ЛЕД стоповете също са по-силни, но все пак това е идеята. По-бърза реакция на движещият се отзад автомобил и по-малък спирачен път.Проблемът е в хората с допълнителните ксенони... Те вадят очите...