IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi представи новото поколение на своя флагман А8.

Първото впечатление е, че колата прилича много на по-малките си „роднини” и най-вече на A4.

Audi представи новото поколение на своя флагман А8.
Стратегията на фирмата от Инголщат е „one-style fits all" (един стил за всички). Веднага трябва да кажем, че това въобще не е попречило на новия А8 да бъде изключително елегантен, луксозен и префинен.

Просто от новата „осмица” се очакваше да представи по-революционен дизайн, докато от Audi отново са заложили на консервативна еволюция, което обаче винаги досега им е носило успех.

От друга страна не може да не се отбележи, че дизайнерите на Audi са успели да постигнат забележителен коефициент на аеродинамичност - 0.26. Той е същият като при компактната Toyota Prius например.
Ако външният вид на А8 е в стила на А4, то интериора на лимузината повтаря почти изцяло вида на по-компактния автомобил.

За сметка на това обаче, качеството на материалите и изработката им е повишено още повече. Новият А8 може да бъде характеризиран като автомобил в който максимално е използван алуминий. Дължината на лимузината е 5137 мм, широчината е 1949 мм, а височината - 1460 мм. Разстоянието между осите на автомобила е почти три метра - 2992 мм.

В същото време новият флагман има собствено тегло почти като това на досегашния, въпреки че е с по-големи размери и има по-богато стандартно оборудване. Когато в началото на 2010 започнат продажбите на новото поколение А8 в Европа, колата ще бъде предлагана с два двигателя - 4.2 FSI и 4.2 TDI.

Бензиновият V8 с обем 4.2 литра има максимална мощност 372 к.с. и максимален въртящ момент 445 Nm при 3500 об/мин. Бензиновата версия ускорява от място до 100 км/час за 5.7 секунди и има електронно ограничена максимална скорост от 250 км/час. Средният комбиниран разход на гориво при този модел, според производителите е 9.5 литра на 100 км. Това е с 1.4 литра по-нисък разход в сравнение с досегашния модел.

Дизеловият V8 TDI със същия работен обем от 4.2 литра има максимална мощност от 350 к.с. и впечатляващ максимален въртящ момент от 800 Nm. Дизеловият V8 ускорява по-бързо от бензиновия, като набира 100 км/час за 5.5 секунди. Въпреки че новият дизелов двигател има по-висока мощност с 24 к.с. и по-висок максимален въртящ момент в сравнение с досегашния модел, средният разход на гориво е 7.6 литра или с 1.8 литра по-малко от сегашния модел.

Двата двигателя V8 няма да бъдат единствени с новия А8. На малко по-късен етап автомобилът ще се предлага и с два дизелови двигателя V6. Първият е трилитров TDI с мощност 250 к.с. и максимален въртящ момент 550 Nm. С него А8 ще ускорява до 100 км/час за 6.6 секунди и ще има среден разход на гориво от 6.6 литра на 100 км. Вторият вариант на този двигател ще бъде с мощност 204 к.с. и разход от само 6.0 литра на 100 км., нещо доскоро невъзможно при толкова голям и тежък автомобил.

Всички двигатели предлагани с А8 ще се комбинират с електронно управлявана трансмисия tiptronic с осем скорости. Всички версии без базисния 3.0 TDI модел ще бъдат с предаване на движението към четирите колела (quattro). 


Снимки от премиерата на Audi A8
0 от 500
  • #223
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ThomasKak ( преди 7 години )
    заказать продвижение сайта вебмастер логин в скайпе SEO PRO1
  • #222
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    kvo se karate za gluposti,azimam MB Eklasa i imam smelosta da kaja 4e AUDIto si e super na snimkite, a vsi4ki koito mnogo mrankate ako sa ka4ete vatre samo za minuta druga pesen 6te zapeete
  • #221
    0 rate up comment 0 rate down comment
    GRAWE DIGGER ( преди 16 години )
    dadb,говориш така,защото нямаш щастието да се качиш в форд"ГРАНАДА"!Радваш се на ЕДНОДНЕВКИ-НАФРАШКАНИ селектроника-ПФУ!,ГАДОСТ!Ето за каквоговоря:http://***.vbox7.com/play:99b1becf&start=2Но пък можеш да бъдеш горд, защото ока-чването на"ПУРАТА"е от"ГРАНАДА"Бяха на-правили"оод".А"ПУРАТА"е легендата наМерцедес!
  • #220
    0 rate up comment 1 rate down comment
    dadb ( преди 16 години )
    Awe koi kvoto shte da govori zasega klasaciqta po prodajbi e slednata: 1 S-klasse 2 A8 3 Lexus 4 BMW 7-er .V tozi klas lidera e edin prosto drugite marki trqbva da se primirqt za vtoroto mqsto i da se borqt za nego! Viva S-klasse!
  • #219
    0 rate up comment 0 rate down comment
    GRAWE DIGGER ( преди 16 години )
    Д-а-а...добре,че закупиха правата на"БУГАТИ",за да имат право да сложат предната "РЕШЕТКА"която малко осве-жава всички техни модели!И на "4"-таи на всичко отпред вместо фарове сла-гат нещо като ОЧИ,като ВЕЖДИ,защо про-сто не измислят свеж дизайн.За хора които искат да се слеят с масовката по улиците-е много добра!
  • #218
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Жорко ( преди 16 години )
    Яда видим сега кое е по-вероятно! Дали тези които плюят по колата са пробвали подобна, могат да си я позволят, но не искат, защото ще си купят подобен автомобил от някой друг производител, или и да искат да си я купят не могааааат, и затова просто си плюят! :)))
  • #217
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Xtrax ( преди 16 години )
    aa sto beee - day da se popsuvae malko :D - kak ste e glupost - q procheti horata po-nazad za kakvo seriozni neshta se karat xaxaxa :PVsqka kola i vseki produlk se pravi za opredelena grupa ot obstestvoto... kakto i MB BMW i Audi se pravqt za hora koito se razlichavat - zatova ne vlizat prqh boy - zamisliete se - 4x4 - qsno e, udovolstvie ot shofirane - qsno e, komfort - ... emiii vseki vlak si ima putnici, ne razbiram samo zashto putnicite se karat na drugiq che e izbral drug vlak :D
  • #216
    0 rate up comment 0 rate down comment
    muRS ( преди 16 години )
    Да, ама тук коментираме новата.А и предишната да коментира, комфорта и е далечко от S-класата... за BMW не мога да коментирам. Както и да е, няма се караме за глупости
  • #215
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ами човека може да има предвид досегашната серия!
  • #214
    0 rate up comment 0 rate down comment
    muRS ( преди 16 години )
    много хубав коментар, ама не се ли усещаш че си противоречиш? уж ние сме се изказвали само по-снимката... а ти по какво се изказа с твърдението, че комфорта е на нивото на 7 и S?!?? и колата е изцяло нов модел и като такъв трябва да изглежда като нов модел, а не като разплута а4-ка