IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Високи технологии при Hyundai/Kia

Hyundai съобщи, че е разработил за първи път в своята история технология за директно впръскване на горивото.

Високи технологии при Hyundai/Kia
Първият двигател на който ще се монтира новата за Hyundai технология ще бъде от семейство Theta II и ще има обем от 2.4 литра. 



Той ще бъде монтиран за първи път на новото поколение на Sonata. Новият двигател е със система за променливо отваряне и затваряне на всмукателните и изпускателните клапани и има максимална мощност от 198 к.с. при 6 300 об/мин. 

Не се съобщава нищо за динамичните характеристики на бъдещата Sonata с този двигател. От Hyundai обаче съобщават, че за разработката на своята технология за директно впръскване на горивото са изразходвали 4 години и около 147 милиона долара. 

В скоро време тази технология ще се появи и при други двигатели на групата Hyundai-Kia. 

Преди десетина месеца другият участник в групата - Kia Motors, съобщи за създаването на собствена скоростна кутия с два съединителя, подобна на DSG на групата VW. Трансмисията е създадена с помощта и на фирмата Getrag, която снабдява фирми като BMW, Ford и Volvo. 

Преди два месеца Hyundai представи своя автоматична трансмисия с шест скорости, която от идната година ще бъде монтирана на Grandeur с двигател V6 от семейство Lambda с обем 3.3 литра.  
0 от 500
  • #37
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 16 години )
    изобщо не ти повтарям думите. казах че няма нужда от управление на резонаторни колектори, които се виждат на снимката при хюндай. а ти това май изобщо не знаеш какво е и само за клапаните говориш. на всичко отгоре и това не ти е ясно или пък не знаеш английски и не можеш да си преведеш това: infinite double-VANOS camshaft adjustment. айде спри да се излагаш и се извини.
  • #36
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Phaeton ( преди 16 години )
    лек,ами то ми повтаряш думите,че при турбо моторите няма нужда от променливо газоразпределение.И смешното БМВ 760 също няма.При Хюндай е двойно DCVVT,на всички клапани,ако не си разбрал.
  • #35
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 16 години )
    и още нещо да ти кажа - променливото газоразпределенеие много често (но не винаги) включва управление и на всмукателните колектори, което от снимката се вижда че хюндай са направили. това не е необходимо при турбо мототрите. мога доста добре да ти обясня защо има нужда от управление на клапаните при турбомоторите, но няма. защото ти си живял в холандия и ги разбираш тия неща. даже предлагам да отидеш да ги обясниш в Мюнхен на БМВ :-)
  • #34
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 16 години )
    ето още един линк за файтона.http://***.motortrend.com/features/consumer/112_0909_2010_bmw_5_series_gran_turismo_technology/index.html
  • #33
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 16 години )
    Phaeton, ето ти един линк и после сам си прецени ти ли си *** и некомпетентен или аз. и ако си поне малко възпитан (в което се съмнявам) може да се извиниш.http://***.worldcarfans.com/109040918609/bmw-760li--760i-revealed-with-newly-developed-6-liter-v12-twin-turbo-engine
  • #32
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    А бе вие добре ли сте?!За първи път преди два месеца Нисан и Хонда пеизнават,че друга фирма ги изпреварва,не само по продажби,но и технологочно и ства дума за Hyundai.И тази новина я имаше и тук.А сега надпреварата за най-технологичен дизел не е между Mercedes или VAG,а между BMW и Hyundai,за електрическия компресор.Макар,че от сега BMW признават,че корейците имат несравнимо по-голем финансов ресурес.Така,че хайде да не си говорим .... за топла вода!
  • #31
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    ще ги видим хюндай , те и без друго продават добре
  • #30
    1 rate up comment 0 rate down comment
    GTI ( преди 16 години )
    Като толкова се интересуваш,не видя ли,че корейците вече показаха такъв двигател с турбина 1.6 GDI 140 к.с. с който сега излиза ix35.Беше по повод новината,че няма да правят фейслифт на i30,a направо след година и половина ще сменят модела и ще е с такива двигатели,а при дизелите отпада 2.0,ще е само с 1.6,от 90 к.с. до 148 к.с.(163 извън Европа),последния с турбина+компресор или най-новото,ел.компресор.
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    brainiac ( преди 16 години )
    За каква топла вода става дума,бе момчета!Аз пък попаднах на това "With the output of 201 horsepower at6300rpm and 25.5 kg.m at 4250rpm, the all-new 2.4L Theta II engine is far ahead of the rest of the class, surpassing all American and Japanese competitors" за сведение "surpassing" означава "превъзхожда".Така,че май не става дума за догонване а за изпреварване,за сведение на невежия TURBO ASSHOLE.
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Phaeton ( преди 16 години )
    и да знаете,че VW рано или късно ще засенчи всички,колкото и да ви е тъпо.А Hyundai имат големи продажби не толкова заради технологиите,още по-малко заради цените,защото има и по-евтини алтернативи.А само и единствено защото по качество и надеждност настигнаха японците и дори са по-напред от Nissan и Mitsubishi.Само това е причината,не са заблуждавайте.Живял съм в Холандия и имам поглед.