IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Високи технологии при Hyundai/Kia

Hyundai съобщи, че е разработил за първи път в своята история технология за директно впръскване на горивото.

Високи технологии при Hyundai/Kia
Първият двигател на който ще се монтира новата за Hyundai технология ще бъде от семейство Theta II и ще има обем от 2.4 литра. 



Той ще бъде монтиран за първи път на новото поколение на Sonata. Новият двигател е със система за променливо отваряне и затваряне на всмукателните и изпускателните клапани и има максимална мощност от 198 к.с. при 6 300 об/мин. 

Не се съобщава нищо за динамичните характеристики на бъдещата Sonata с този двигател. От Hyundai обаче съобщават, че за разработката на своята технология за директно впръскване на горивото са изразходвали 4 години и около 147 милиона долара. 

В скоро време тази технология ще се появи и при други двигатели на групата Hyundai-Kia. 

Преди десетина месеца другият участник в групата - Kia Motors, съобщи за създаването на собствена скоростна кутия с два съединителя, подобна на DSG на групата VW. Трансмисията е създадена с помощта и на фирмата Getrag, която снабдява фирми като BMW, Ford и Volvo. 

Преди два месеца Hyundai представи своя автоматична трансмисия с шест скорости, която от идната година ще бъде монтирана на Grandeur с двигател V6 от семейство Lambda с обем 3.3 литра.  
0 от 500
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 16 години )
    Даката много се бърка че променливо газоразпределение няма в омбинация с директно впръскване. справка BMW. двоен Ванос + директно впръскване и дори турбина. въсщност двете технологии правят различни неща и няма проблем да са заедно или поотделно.
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    И какво излиза,че на BMW,Ford и Volvo други им правят скоростните кутии,Getrag.Ха,ха,ха,...
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 16 години )
    дир. впръскване на бензин е направено много отдавна за състезателни коли. в нормалните коли първи го вгражда митсубиши с GDI моделите. после са ауди и мерцедес. вече са много, но не мисля че хюндай чак толкова са изостанали. вярно че много пари са похарчили, но наврмето фиат като правят КомънРейл-а го продават на Бош за 400мил. евра ако не се лъжа. сега всеки комън рейл е на Бош. всъщност бъдещето може да се окаже на фирмите които само си правят повечето компоненти. особено скъпите.
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Dakata ( преди 16 години )
    Slavo,много по-добре от теб знам каква е тази с-***,но я няма при директното впръскване,провери си сам.Има я при варианта MPI,впръскване в кол. тръби пред клапаните.
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 16 години )
    Извинявайте, може ли да попитам какво означава системата VVT въведена от FIAT през 1998 година и приложена в някой модели на групата като coupe, dedra, lybra, punto? Вярно ли е това, че същото лого се среща при марките Toyota и Suzuki ( VItara )? Що е то "Променлива фаза на газоразпределението" и как работи тази система?
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Dakata ( преди 16 години )
    проверих в други сайтове и излиза,че инфото тук не е съвсем точно.Корейците направили техен вариант на GDI,включващ DCVVT в комбинация с дир. впръскване и мотора е 201 hp.А шестстепенния автоматик бил принципно нов,патентован и абсолютно необслужваем
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Вярно,FSI,TFSI на VAG и още по-малко на FIAT не са с променлив ход на клапаните.Освен това тази система няма нищо общо с FIAT,както някой се изцепи.Изобретение била на Mitsubishi с означение GDI(Gasoline Direct Injection).
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 16 години )
    абе, клуба на хейтърите пак ли е затворен, че всички са тук?!
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Vegas ( преди 16 години )
    Ами да,ама понеже си тъпичък да ти обясня,че всички Common rail (BMW,Audi,Renault,..) са Bosch,по една единствена причина,но ще те оставя сам да си мъчиш баката.А когато преди времe корейците изкараха 2.0 дизел (R-engine,провери в търсачката) не чете ли,че е по-добър от 2.0 TDI CR Audi и 2.7 Mercedes.Точно в дизелите трудно ще кажеш,че изостават.Hyundai имат по-добри дизели и от Toyota,които пък са на Isuzu,между другото.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    и от 20 години да го имат Fiat (а те го имат от 4) това не им е помогнало да се измъкнат от ***,дори обратно стават все по зле,ха,ха,ха,....