.jpg)
„Най-вероятно ще приложим турбината, но преди това трябва да решим проблема с това забавяне, което не може да бъде присъщо на нашите динамични модели”, казва Хис. Каквото и да е забавяне на пренасянето на движещия момент е неприемливо за един двигател на Ferrari, обяснява той.
Малко вероятно е от Ferrari да използват технологията Multiair на Fiat Group с променлива геометрия на турбината. Хис заяви, че във Ferrari са се опитвали да приложат тази система при V8 на F430, но не са постигнали желаната мощност.
„Главното предимство на системата Multiair се чувства при максималния въртящ момент, но е много трудно да запазим това предимство при високи обороти”, казва Хис.
Той обаче уточни, че трансмисията на Ferrari с два съединителя, която сега се предлага само при двигателите V8 на фирмата, вече е пригодена и за моделите с двигател V12, като може да работи и при 10 000 об/мин на двигателя.


0