IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

„М” дивизия на BMW пуска М3 GTS

Това наистина е интересна версия на BMW M3 за която сме чакали от спирането на E46 M3 CSL.

„М” дивизия на BMW пуска М3 GTS
Пред нас е най-силното M3 получило обозначението GTS, което е предназначено главно за пистови изпълнения, но в същото време има хомологизация за движение и по обществените пътища.

Главна характеристика на този автомобил е олекотената конструкция, повишената мощност на двигателя V8 и редица допълнения подсилващи спортния характер на колата. Правят впечатление регулируемия преден сплитър, задното крило което също може да се настройва за да предизвика по-добро прилепване към пътя. Джантите са уникални с размер 19 цола и гуми с размер 225/35 отпред и 285/30 отзад.

От BMW казват, че M3 GTS е със специално окачване което също се регулира. От подразделение М на BMW са приложили много нови решения за да намалят теглото на новия M3 GT3. Да отбележим новите предни седалки, оптимизираната изолация, олекотените части използвани в интериора, използването на Macrolon за задните прозорци, отстраняването на климатика, навигацията и аудиосистемата заедно със задните седалки.

Монтиран е и нов сайлънсър от титан. Така според дивизия „М” на BMW новият M3 GTS има собствено тегло от 1490 кг. Да напомним, че стандартния M3 има собствено тегло от 1680 кг.
Както е известно серийната версия на М3 е с атмосферен двигател V8 с обем 4.0 литра и предлага максимална мощност от 420 к.с. За новата версия M3 GTS, BMW подразделение „М” е подготвила V8 с обем 4.4 литра, като очакваната мощност е от над 450 к.с. Този двигател се комбинира със седемстепенна трансмисия с два съединителя, която ще изпраща движещия момент към задните колела.

От ВMW са сигурни, че с тази версия на M3 GTS ще подобрят рекорда на M3 CSL за обиколка на пистата Нюрбургринг. От BMW все още не дават пълните технически и динамични характеристики на новия M3 GTS, но вече е известна цената – 115 000 евро. Първите екземпляри от новия „М” модел ще бъдат на пазара в Германия от май 2010 г.
Всички снимки
0 от 500
  • #82
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Tupac_shakur ( преди 16 години )
    "za mnogo po malko pari" ei pi4 taq kola e napravena za maniaci i za mamini sin4eta s mnogo pari
  • #81
    0 rate up comment 1 rate down comment
    BMW 328 turbo ( преди 16 години )
    neznam no trzi hora dosta sa se postarali. No mislq che s tezi ceni ubuvat meraka na chovek.Az imam e36 v koeto nalqh mnogo pari no se poluchi neshto neveroqtno :) kogato go kupih beshe s 2000 kubika dvigatel koito smenih s dvigate na e46 2800 kubika i 320 konq sled koto dobavihme i turbo.kolata e M paket i vmomenta e s 430 konq i mi varshi sashtata rabota no za mnogo po malko pari
  • #80
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Пешо ( преди 16 години )
    Защото и двигателя е отзад - ех ще падна с вас, какви са тия сравнения... Ще тръгнат да предават движение от кардан на карета ли;))
  • #79
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Nosferatu ( преди 16 години )
    mom4e kralqt na Nurburgring e Dodge Viper SRT 10 koito e su ZADNO !!! vqrno za drag moje bi 4x4 e po dobro s redki izkliu4eniq no na pistata ne ;) edin prost primer.... zashto bolidite ot F1 za sus zadno ? :)
  • #78
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Иван до GTI ( преди 16 години )
    Хахах браво пич затапи ги жестоко :) Иначе QUATTRO-то е истината !!!
  • #77
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Иван ( преди 16 години )
    А quattro имал ли си бе *** ? Кво лаеш ?
  • #76
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Фен ( преди 16 години )
    Добре де, аз за пореден път немога да разбера, как някой може да претендира, че Ауди или която и да е друга кола с предно задвижване е най... Най какво? Най - недозавиваща, с най - тракащи карета. Имал съм кола с предно, НИКОГА ПОВЕЧЕ! А... и още нещо, не Ауди печелят всяка година награди за двигатели.
  • #75
    0 rate up comment 0 rate down comment
    trex ( преди 16 години )
    "Как най-лесно да направим готина кола?""Както винаги. Като откраднем добрите идеи от другите"...Плагиатите така са се уляли, че дори и цвета не са сменили.
  • #74
    1 rate up comment 0 rate down comment
    GTI ( преди 16 години )
    БМВ - ако се разровиш в нета ще видиш, че Ауди правят коли доста преди това, и не по чужд патент. Другото което ще кажа - не карам Голф - имам Ауди, пиша се GTI по други причини.Успех на всички, и моля спазвайте добрия тон - уважавам всички марки, и всички ВЪЗПИТАНИ техни почитетали, но личното ми мнение е, че Ауди произвеждат най-добрите автомобили. БМВ много уакаха дизайна последните няколко години... лично мнение. Айде лек ден, и стига псувахте - за това ще се майтапи цяла Европа с нас...
  • #73
    1 rate up comment 0 rate down comment
    GTI ( преди 16 години )
    До господата (знаят кои) фенове на БМВ - няма да се заканвам на никого, че ще му пръскам незнам си какво, нито пък имам мераци към дъртата му майка - аман от такива силни изказвания - анонимни сте много силни. Другото което искам да кажа - един господин написа, че Инглощатдци от 90 години вървят след БМВ! Приятелю, поне научи историята на любимата си марка - през 1927 г. БМВ започва производството на леката кола Dixi по лиценз на Ровър (Automobilwerk Eisenach). Dixi става първият автомобил на