IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

„М” дивизия на BMW пуска М3 GTS

Това наистина е интересна версия на BMW M3 за която сме чакали от спирането на E46 M3 CSL.

„М” дивизия на BMW пуска М3 GTS
Пред нас е най-силното M3 получило обозначението GTS, което е предназначено главно за пистови изпълнения, но в същото време има хомологизация за движение и по обществените пътища.

Главна характеристика на този автомобил е олекотената конструкция, повишената мощност на двигателя V8 и редица допълнения подсилващи спортния характер на колата. Правят впечатление регулируемия преден сплитър, задното крило което също може да се настройва за да предизвика по-добро прилепване към пътя. Джантите са уникални с размер 19 цола и гуми с размер 225/35 отпред и 285/30 отзад.

От BMW казват, че M3 GTS е със специално окачване което също се регулира. От подразделение М на BMW са приложили много нови решения за да намалят теглото на новия M3 GT3. Да отбележим новите предни седалки, оптимизираната изолация, олекотените части използвани в интериора, използването на Macrolon за задните прозорци, отстраняването на климатика, навигацията и аудиосистемата заедно със задните седалки.

Монтиран е и нов сайлънсър от титан. Така според дивизия „М” на BMW новият M3 GTS има собствено тегло от 1490 кг. Да напомним, че стандартния M3 има собствено тегло от 1680 кг.
Както е известно серийната версия на М3 е с атмосферен двигател V8 с обем 4.0 литра и предлага максимална мощност от 420 к.с. За новата версия M3 GTS, BMW подразделение „М” е подготвила V8 с обем 4.4 литра, като очакваната мощност е от над 450 к.с. Този двигател се комбинира със седемстепенна трансмисия с два съединителя, която ще изпраща движещия момент към задните колела.

От ВMW са сигурни, че с тази версия на M3 GTS ще подобрят рекорда на M3 CSL за обиколка на пистата Нюрбургринг. От BMW все още не дават пълните технически и динамични характеристики на новия M3 GTS, но вече е известна цената – 115 000 евро. Първите екземпляри от новия „М” модел ще бъдат на пазара в Германия от май 2010 г.
Всички снимки
0 от 500
  • #52
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    ama mai ete nadcenih s tezi 40 dumi po malko sa gledam daje kopira6 i ot drugi komentari tuk ili sa pak tvoi !?a dali kara6 A6 nikoi ne go *** tuk 4e si se nabutal s toq bezobrazen ko6 po veroqtno e da kata6 Mejdugradski avtobus s rezaci zatova da si gi namrazil tolkova potni mirizlivi ujas to4no kato teb pi6ok
  • #51
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    За какви турци говорим тука? Аз съм расист! Не ги обичам! Имам познати, от такова потекло, но те се стараят да са българи. Ама таки, като тоя...
  • #50
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :D ( преди 16 години )
    Едва ли караш нещо повече от Audi 80 на газ.
  • #49
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :D ( преди 16 години )
    Времето на M3CSL е 7:50, на Ауди R8 5.2 V10 е 7:44... какво коментирате още, M3GTS ще е или с времето на R8V10 или ще е по-бързо, и все пак supercar vs coupe, а изобщо нетрябва да намесваме RS4 и RS5 с M3GTS, защото е безсмислено.
  • #48
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    anadolski fes e ba6tati selo nedodqlano pyrvo pro4eti i posle pi6i !!! ti mai ima6 ne pove4e ot 40dumi v re4nika a kakvo kara6 nikoi ne go interesuva bilo to istina ili ne mi6ok ne6tasten
  • #47
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ей Анадолски фес. Карам А6 3.0TDI ,тва ,че в Анадола карате само каруци не значи ,че и в БГ е така. Тва първо, второ Това ,че сравняваш коли по това коя година са излезли а не по еднаквост на двигателите само показва колко си ***(типичен БМВ фен). Както и по-доло са писали няма смисъл да се сравнява 520 с А6 3.0 ,без значение кое ,коя година е излязло. Просто трябва да е много *** човек да каще мойта кола Форд Фокус 250коня би БМВ 316 с 150коня. Значи Форд е по-бърза кола от БМВ! БАСИ ИЗВОДА !!
  • #46
    0 rate up comment 0 rate down comment
    GastonFeb ( преди 16 години )
    Мъжки незнам кой те е изъгал ,че нещо ти се разбира на писането , но със сигурност аз нищо не ти разбирам. Сега гледам ,че ти пишат ,че си турче ама пиши си в турските форуми ние тука не сме длъжни да си изкривяваме главите да налучкваме кво си искал да кажеш. Ми тука е България човече.
  • #45
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    qka kola s qk cvqt i to ot bmw - chak ne go vqrvam!
  • #44
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    tuka serazpisvat maj samo sobstbenici na AUDI 80 B4 tuk tam na 100 A6 i tn. ko6nici 6te vi kaja zato se sravnqtvat za6toti sa izlqzli ot proizvodstvo po edno i sy6to vreme kuhendyr4eta togava towa sa bili modelite vigdate li koi sega e typiq !!! az tova 4e ne sym tur4in mi6ko ne6tasna e dostaty4en fakta 4e 4len ot moeto semeistvo e po4eten grajdanin na edin ot nai Bylgarskite gradove za osobenni zaslugi kym Bylgariq ne6to s koeto edvali moge6 da se pohvali ograni4en pyn kato teb !
  • #43
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ми щото си неграмотен турчин. Не се ли гледаш ,че незнаеш и една дума на Български. Я по-добре анадолска чалмо кажи що Форд ФокусRS бие БМВ 520 D? То турчето изобщо не знае ,че трябва да се сравняват еднакви мотори. То си мисли ,че сравнявайки примерно БМВ М6 и А6 2.0TDI са достоен пример за ускорението на БМВ! ха ха то такъв *** рядко може да се види тук ,но срещнеш ли със сигурност ще е фен на БМВ, който дори не се е качвал в БМВ ,но е фен щото бакшиша на спирката така му казал.