IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ken Block във WRC, но зад волана на Ford

Популярният пилот е на път да се сдобие със собствен отбор в надпреварата.

Ken Block във WRC, но зад волана на Ford
Отборът ще се казва Monster Energy Drink World Rally Team, а партньор на Block ще бъде бившият заводски пилот на Subaru - Chris Atkinson.

Тригодишният контракт на отбора трябва да бъде финализиран през следващият месец, съобщава Autosport.

Simon Long - шефът на ISC(промоутър на шампионата), определя включването на звездният пилот в надпреварата, като идеален начин за популяризиране на WRC в САЩ.

"Ken Block е емблематична фигура за американския моторен спорт и изключително популярна личност. Едва ли има по-добър начин за WRC да се наложи отвъд океана“, коментира Long.

Въпреки, че Block кара за Subaru Rally Team в САЩ, той е по-популярен с екстравагантните си, всевъзможни и дори невъзможни трикове, които изпълнява със своето Crawford Subaru Impreza WRX STI.

Пилотът не веднъж е споделял желанието си да се включи в истинската надпревара - Световният Рали Шампионат, а сега мечтата му е на път да се сбъдне.

Информацията гласи, че отборът на Ken Block и Chris Atkinson ще подкара Focus RS WRC 09 още догодина, но ще вземе участие само в част от кръговете на шампионата. Ако всичко върви по план, през следващите сезони, Monster Energy Drink World Rally Team ще се включи с пълна програма в ралито.
0 от 500
  • #27
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Тук не е важно ускорението, а издържливоста на колата на различните терени и управлението. Отдавна в ускорението не е най-важно. Всички коли са вкарани в някакви ограничение и стандарти като във формула 1. А и не виждам къде ще могат да развият ускорението и скороста при селски пътища и тесни асфалтови пътечки.
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    PK Golf > all
  • #25
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Аз си мислех, че Митсубиши правят климатици и електроника, където наистина са най-добри. Автомобилите им без ЛАНСЪР ЕВОЛЮШЪН и ЕКЛИПС за мен лично са жива скръб.
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    manqk ( преди 16 години )
    samo gledaite kvo gi pravi sega toq lidiq
  • #23
    3 rate up comment 0 rate down comment
    4i4o ben ( преди 16 години )
    Mitsubishi>Subaru>ford
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    SUBARU > ford
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Иво ( преди 16 години )
    Има голфове в перник с по 1000 коня на предната ос,недей се изказвай така защото обиждаш Пеуничани
  • #20
    0 rate up comment 1 rate down comment
    NANI ( преди 16 години )
    Интересното,обаче е ,че една дизлева печка на Ауди или БМВ има по-добро ускорение от Фокус RS :D
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Да коригирам някои тук. Ситроен почнаха участието си с предно предаване, затова все биеха на асфалт. Общото между WRC на Форд и серийните модели е предното окачване на Fokus RS - RevoKnuckle, което позволи да се направи най-мощният автомобил с предно предаване за момента - 305 кончета и 440 Nm предавани към предната ос. Даже и Голф не си позволяват повече от 265 коня на една ос при Сироко, въпреки електронния блокаж на диференциала. При Фокус той е механичен,но явно доста добър.
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Иво ( преди 16 години )
    смотан позьор,*** американски царевичар,онея му се радват понеже са по кухи кратуни и от него