IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Франкфурт 2009 представи Opel Astra

На автомобилното изложение в Германия, Opel показа Astra с пет врати.

Франкфурт 2009 представи Opel Astra

Дизайнът на успешната Insignia, описван като среща на скулптурния артистизъм и немската прецизност се пренася и в компактния клас с премиерата на новото поколение Astra.

Подобни сходства с формите откриваме и в интериорът на колата. Там цари немска подреденост, отлична ергономия и приятен за окото дизайн. Съществената разлика в интериорът на двете коли се изразява преместения бутон занавигационната, аудио система, който вместо на средната конзола е разположен на арматурното табло. 

Както знаете новата Opel Astra се композира на платформата на GM - Delta II, на която се конструира и Cruze. Това означава междуосие равно на 2.7 метра, което заедно с широчината от 1.8 метра гарантира достатъчно пространство в купето и комфортно пътно поведение.

Наборът от двигатели, които немците са предвидили за новата Astra наброява осем модернизирани дизелови и бензинови агрегати, чиято мощност варира от 95 до 180 к.с. От Opel съобщават, че средно при всички двигатели за Astra e постигната икономия на гориво от 12%. Вредните CO2 емисии са също намлени с 12%, в сравнение с досегашните двигатели за модела.

Базов за модела е бензинов двигател с обем 1.4 литра и мощност 100 к.с. След него е бензиновият двигател с обем 1.6 литра и мощност 115 к.с. По-нагоре са два турбоагрегата – с обем 1.4 литра и мощност 140 к.с., с обем 1.6 литра и мощност 180 к.с. Първият от тях замества досегашния двигател с обем 1.8 литра, а вторият - двулитровия бензинов двигател при досегашния модел. 

Дизеловите двигатели за новата Astra са четири - 1.7 CDTI с мощност 110 и 125 к.с. и 2.0 CDTI с мощност 160 к.с. Четвъртият дизелов двигател е за специалната версия ecoFLEX. Той също е CDTI, но с обем 1.3 и мощност 95 к.с. Според Opel с този двигател новата Astra има среден разход от 4.2 литра на 100 км. Този двигател ще бъде предлаган от пролетта на 2010 г. 

Много добър е и обявеният разход на останалите дизелови двигатели, които имат среден разход от 4.7 до 4.9 литра на 100 км. Средният разход обявен за най-малкия бензинов агрегат е 5.5 литра на 100 км., а за най-силния 6.8 литра на 100 км. 

Повечето двигатели се комбинират с механична скоростна кутия с шест степени, а атмосферните бензинови агрегати с обем 1.4 и 1.6 литра, както и турбодизела с обем 1.3 литра, се комбинират с механична скоростна кутия с пет степени. Като екстра се предлага и автоматична скоростна кутия, също с шест степени, при турбодвигателите 1.4 и 1.6 бензин и 2.0 турбодизел.

Цената на новата Astra стратира от 16 300 евро.
0 от 500
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    biser ( преди 16 години )
    На външен вид става, въпреки че почти ми се привидя емблемата на Mazda на задния капак. Интериорът е като близалка за 5-годишно, има нещо привличащо в него. Дaли Magna ще купят Opel, ще разберем след 27.09. Wahltag, дали новата Astra може да ги измъкне от кризата - със сигурност
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Xtrax ( преди 16 години )
    shhhht - znaem kakvo e draglivost - vsichi sme vijdali calibri mnogo нахъсани calibri po putq :D Inache tazi astra opredelenie e izkliuchitelno krasiva imat golqm shans da q prodavat mnogo..., makar che cifrata koqto i iskat ne e malka... ;)
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 16 години )
    Ще му ходи една петолъчка на червения преден капак......на новия Москвич
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Д Добрев ( преди 16 години )
    Искам ония пич с Авенсиса пак да се обади. Въртящ момент, ала-бала, да му отвъртя главата още веднъж.
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Calibra ( преди 16 години )
    междуосие 2700 мм срещу 2570 на Голф 6 ... да видим пак как Аутобилд ще изкара дръгливия голф по-добър и по-стабилен.Смяяяях.....:)))
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    така си случил мен, ние едно ново комбо също без малко да го изпуснем. На 2-300 километра светна лампата за маслото, спряхме и маслото го нямаше, от там с пътна помощ в сервиза и сега е на 90 000 км. близо и други проблеми не е имало. Като се замислиа обаче и ние можехме да счупим двигатела на 3000. Трябва да се внимава с новите коли. А опел не са най-надежните коли просто ги правят в германия и са малко по-евтини от Фолксваген това е...
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 16 години )
    Най-надеждният европейски автомобил е трошил двигатаел в ръцете ми на 3000 км. от както е слязал от конвейра! Карал съм коли на по 50, 100, 170 хил. километра, както и много нови, друг двигател не съм трошил...
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    благой ( преди 16 години )
    много малко копчета по таблото мойеха да сложат още 50/60 та съвсем да е пълна объркация
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gerd ( преди 16 години )
    верно тази Астра е "открийте разликите с Мазда 3"
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    опел сами ли се обявиха за най надеждни - щот няма кой друг да изеъси таква слупост