IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Франкфурт 2009 представи Opel Astra

На автомобилното изложение в Германия, Opel показа Astra с пет врати.

Франкфурт 2009 представи Opel Astra

Дизайнът на успешната Insignia, описван като среща на скулптурния артистизъм и немската прецизност се пренася и в компактния клас с премиерата на новото поколение Astra.

Подобни сходства с формите откриваме и в интериорът на колата. Там цари немска подреденост, отлична ергономия и приятен за окото дизайн. Съществената разлика в интериорът на двете коли се изразява преместения бутон занавигационната, аудио система, който вместо на средната конзола е разположен на арматурното табло. 

Както знаете новата Opel Astra се композира на платформата на GM - Delta II, на която се конструира и Cruze. Това означава междуосие равно на 2.7 метра, което заедно с широчината от 1.8 метра гарантира достатъчно пространство в купето и комфортно пътно поведение.

Наборът от двигатели, които немците са предвидили за новата Astra наброява осем модернизирани дизелови и бензинови агрегати, чиято мощност варира от 95 до 180 к.с. От Opel съобщават, че средно при всички двигатели за Astra e постигната икономия на гориво от 12%. Вредните CO2 емисии са също намлени с 12%, в сравнение с досегашните двигатели за модела.

Базов за модела е бензинов двигател с обем 1.4 литра и мощност 100 к.с. След него е бензиновият двигател с обем 1.6 литра и мощност 115 к.с. По-нагоре са два турбоагрегата – с обем 1.4 литра и мощност 140 к.с., с обем 1.6 литра и мощност 180 к.с. Първият от тях замества досегашния двигател с обем 1.8 литра, а вторият - двулитровия бензинов двигател при досегашния модел. 

Дизеловите двигатели за новата Astra са четири - 1.7 CDTI с мощност 110 и 125 к.с. и 2.0 CDTI с мощност 160 к.с. Четвъртият дизелов двигател е за специалната версия ecoFLEX. Той също е CDTI, но с обем 1.3 и мощност 95 к.с. Според Opel с този двигател новата Astra има среден разход от 4.2 литра на 100 км. Този двигател ще бъде предлаган от пролетта на 2010 г. 

Много добър е и обявеният разход на останалите дизелови двигатели, които имат среден разход от 4.7 до 4.9 литра на 100 км. Средният разход обявен за най-малкия бензинов агрегат е 5.5 литра на 100 км., а за най-силния 6.8 литра на 100 км. 

Повечето двигатели се комбинират с механична скоростна кутия с шест степени, а атмосферните бензинови агрегати с обем 1.4 и 1.6 литра, както и турбодизела с обем 1.3 литра, се комбинират с механична скоростна кутия с пет степени. Като екстра се предлага и автоматична скоростна кутия, също с шест степени, при турбодвигателите 1.4 и 1.6 бензин и 2.0 турбодизел.

Цената на новата Astra стратира от 16 300 евро.
0 от 500
  • #41
    0 rate up comment 0 rate down comment
    A ( преди 16 години )
    Както ВЕЧЕ казах, през цялото време си мислех за Фиеста, която излезе преди година. За правописните грешки, сега като чета и мен ме е срам! :)
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    604 ( преди 16 години )
    Отпред бива, но отдзад е смях, средната конзола си е една добра предпоставка за катастрофа, а с прословутата "здравина" на новите лоубъджет коли, още повече на Опел , положението не е в полза на новите...нека да си карам 15 годишната Мазда -))
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    11 ( преди 16 години )
    otivaite si karaite 15 godishnite tarataiki i si mislete, 4e karate koli.. astrata e super
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 16 години )
    Както сам написа: Аман от разбирачи!Първата грешка сам си я намерил. Втората е, че сегашният Фокус излезе преди повече от 4 години.А за това, че купувачите били виновни има една приказка: На калпава ракета космосът й крив!Сега си намери правописните грешки и си лягай! :)Но това, че можеш да се извиняваш е предимство!
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ot A do A ( преди 16 години )
    Лелелел извинявам се. През цялото време си мислех за Фиеста! Сори за острото изказване;)
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    A ( преди 16 години )
    До предишния! Мойто момче 1 Фокус изобщо не е категорията на астра ами на Корса ;)2. Фокус излзена скоро. Следващия е след поне 3 годинки, а да правиш прогнози от този сорт е още по-малоумно! Аман от разбирачи!А иначе колата наистина е адски добра - поне на думи и визия. Последните години опел си изкараха адски добри модели. Явно предрасъдиците на куповачите ги докараха до положение да ги купят австриици и руснаци:(
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 16 години )
    След година като излезе новият Фокус тази Астра окончателно ще си е изпяла песента. В България ще продадат ако МВР си купи, в Русия може защото техните си оригинални москвичи са още по-скапани
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 16 години )
    "Така,че по-леко с еуфорията!Емоциите не променят истината." Haha,tova mi haresa.
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Raul ( преди 16 години )
    Лъжеш се!Нямат най-модерния завод.Нищо против Опел,но не е истина.За момента най-технологичния завод в Европа е на Hyundai в Чехия и на KIA в Словакия (КИА е всъщност собственост на Hyundai),пише го в английско списание.Така,че по-леко с еуфорията!Емоциите не променят истината.
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Страшна е астрата. Ако не се лъжа Опел изградиха най-модерният завод преди 4 години Европа, където асемблират астра и инсиния. Предполагам че там ще сглобяват и този модел. Тоест високо качество на продукта....Успех